Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Modern Combat 4 ZH (v1.0.1) Pliki na karte.rar

Pazdro / ■ Modern Combat 4 Zero Hour / Modern Combat 4 ZH (v1.0.1) Pliki na karte.rar
Download: Modern Combat 4 ZH (v1.0.1) Pliki na karte.rar

1,02 GB

5.0 / 5 (4 głosy)
Pliki na kartę na wszystkie urządzenia, do 'prawidłowej' wersji 1.0.1. (niżej)

[[Link usunięty - dowiedz się więcej]]

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek

Opis:


Ten sam poziom adrenaliny co na konsolach

Wcześniejsze opinie były jednak mało prawdziwe. Dopiero Zero Hour może mierzyć się z tytułami wydanymi na Xboxa 360 lub Playstation 3. Oczywiście nie pod względem grafiki czy sterowania (pad zawsze będzie lepszy od wirtualnej gałki), ale pod względem rozrywki jakiej dostarczają miłośnikom FPS-ów.

obrazek


Wysoki poziom zadowolenia gracza uzyskać można na dwa sposoby. Pierwszy to ciekawa fabuła, która potrafi wciągnąć na długie godziny, drugi to doskonały gameplay z którego można czerpać satysfakcję. W przypadku Modern Combat 4: Zero Hour możemy mówić o jednym i drugim. Chociaż rozgrywka lepiej wypada w trybie wieloosobowym.

Słówko o fabule. Świat staje w obliczu atomowej katastrofy, którą wywołać chce Edward Page. Tego jegomościa można było już spotkać w jednej z misji w Fallen Nation. Tym razem były komandos wystąpi w roli głównej. Po porwaniu prezydenta Stanów Zjednoczonych, do akcji wkracza elitarna grupa żołnierzy, której zadaniem jest oswobodzenie przywódcy z rak terrorystów.

obrazek


Co ciekawe, gracz nie wciela się tylko w postać jednego żołnierza sił amerykańskich. W kilku misjach przyjdzie nam stanąć po drugiej stronie barykady, dzięki czemu opowiadana historia będzie dla nas ciekawsza. Misje dla terrorystów pozwalają pobawić się nam arsenałem niedostępnym dla oddziałów szturmowych amerykańskich marines. Bardzo ciekawy pomysł i realizacja.

Gracz poznaje fabułę z perspektywy obu stron konfliktu

Kampania składa się z 12 misji, które na najłatwiejszym poziomie trudności można ukończyć w 3 godziny. Plansze są bardzo zróżnicowane zarówno pod względem graficznym (Antarktyda, malownicza wyspa lub urokliwe uliczki Barcelony) jak również taktycznym. Jak przystało na serie Modern Combat, opowiadana historia przerywana jest od czasu do czasu przez cut-scenki oraz misje w których prowadzimy naziemne oraz powietrzne drony.

obrazek


Wprowadzenie do rozgrywki zdalnie sterowanych robotów to świetny pomysł. Za ich pomocą jesteśmy wstanie zniszczyć dość spore siły wroga, nie narażając siebie na porażkę. Oczywiście wszystko jest oparte na systemie skryptów, które odpowiednio budują atmosferę w grze.

Zapewne dla niektórych liniowa fabuła i brak możliwości swobodnego poruszania się po mapach będzie dużym problemem, ale odnoszę wrażenie, że jest nieco lepiej niż w wersji poprzedniej. Owszem, komputerowy przeciwnik nie jest najmądrzejszy, a wyprzedzanie kolegów z drużyny może skutkować zawieszeniem się skryptów. Nie mniej jednak taki ma być właśnie tryb dla pojedynczego gracza. Wyreżyserowana historia która pozwala potrenować przed zabawą w sieci doskonale spełnia swoją rolę.

obrazek


Czwarta odsłona Modern Combat to wiele drobnych usprawnień o których nie pisze się w opisie aplikacji w sklepie. Poprawiono działanie granatów, których wybór jest naprawdę szeroki. Nowy system taktyczny, pozwala przeskakiwać nad przeszkodami. Przypomina to nieco trochę system osłon w Gears of War.

Wirtualny sklepik pozwala ulepszać naszą postać

Podczas zabawy, możemy udać się do sklepiku i za zdobyte podczas gry punkty, ulepszać naszego żołnierza. Oprócz standardowych usprawnień jak mocniejszy pancerz, szybsza regeneracja życia lub pojemniejsze magazynki, możemy również wykupić małe działka które ogniem zaporowym wesprą nasz szturm. Nic nie stoi również na przeszkodzi, aby wezwać wsparcie lotnictwa lub artylerii. Możliwości jest bardzo dużo, dzięki czemu przejście gry na trudniejszych poziomach (tam zarabiamy więcej punktów) jest całkiem przyjemne.

obrazek


Zero Hour może pochwalić się ulepszonym systemem uzbrojenia, dzięki czemu nasza postać (w trybie single i multi) może zostać skonfigurowana na ponad 20 tysięcy różnych sposobów. Dla każdego znajdzie się wiele ciekawych pistoletów, strzelb, karabinów, noży (również latających), bomb lub wyrzutni rakiet. Każdą broń można obejrzeć w podglądzie 3D, oglądając pukawkę z każdej możliwej strony. Od razu widać jak wiele pracy włożyli graficy w odwzorowanie najmniejszych detali każdej broni.

Niektórzy twierdzą, że grafika w Modern Combat 4 jest gorsza od poprzedniczki. Jest to zdecydowanie mylne wrażenie. Warto dodać, że dzięki zastosowaniu silnika Havok (pierwsza gra Gameloftu), sposób renderowania jest nieco inny, zdecydowanie mniej cukierkowy aniżeli miało to miejsce w Fallen Nation .

obrazek


Na urządzeniach z dobrymi wyświetlaczami (iPad 4 lub Galaxy S3) trójwymiarowe animacje oraz dynamiczne obiekty jakością odpowiadają temu co można zobaczyć na konsolach stacjonarnych. Dzięki Havokowi, możemy demolować elementy otoczenia (rośliny, pudła, szyby) obserwując unoszące się w powietrzu drobne elementy. Silnik ten wprowadza również do rozgrywki efekty ragdoll. Można zatem odstrzelić przeciwnikowi głowę lub kończynę.

Najlepszy tryb wieloosobowy w mobilnych FPS-ach

Tryb dla pojedynczego gracza to tylko mała przystawka przed głównym daniem, jakim jest tryb multi. Rozgrywka sieciowa jest bardzo rozbudowana i pozwala cieszyć się grą znacznie dłużej. Aby mieć możliwość gry w sieci, musimy najpierw zalogować się do usługi Gameloft Live, za pośrednictwem której prowadzone są rozgrywki.

obrazek


Następnie tworzymy profil wirtualnego żołnierza, nadając mu przydomek, wybierając awatara oraz inne ciekawe dodatki. Nasza postać opisana jest systemem specjalności oraz umiejętności, które możemy zdefiniować jeżeli uzbieramy odpowiednią liczbę punktów doświadczenia.

Twórcy gry zaimplementowali sporo różnych trybów sieciowej rozgrywki. Oprócz tak popularnych jak Capture the Flag, Battle czy Team Battle, można również zagrać w Manhunt, Zone Control, VIP, Barebone oraz Warfare. Map na których gramy nie ma zbyt wiele, ale te które dodano, prezentują się bardzo dobrze.

obrazek


Co ciekawe, na początku zabawy mamy dostęp tylko do jednego pistoletu oraz karabinu. Kolejne bronie musimy odblokować sami, zbierając punkty w kolejnych potyczkach. Jeżeli się nam nie chce, to gra oferuje dość sporo mikrotransakcji, dzięki którym możemy zyskać przewagę już na samym starcie.



Info:
Plusy:
+ Świetna oprawa audiowizualna
+ Duża liczba broni
+ Ciekawa fabuła (dwie strony konfliktu)
+ Rozbudowany tryb sieciowy

Minusy:
- Mikrotransakcje
- Widoczne skrypty i liniowość

OCENA: 9/10

| Źródło: Komórkomania

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Pazdro - DSC00403.JPG
Gwiazda Północy
Gwiazda Północy
3D - naboje.jpg
naboje bez textur (10min modelowania)
naboje bez textur (10min modelowania)
3D - 1076311.jpg
projekt kolegi. musiałem dorzucić
projekt kolegi. musiałem dorzucić
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności