Portal.2-SKIDROW.part6.rar
-
♦ ShootMania Storm 2013(1) -
200 gier na PS2 -
Armored Tower Defense II -
Avatar -
Battlefield Bad Company 2 -
Blind Ninja Sing -
Brotherhood of Violence -
Burn The Rope + -
Busy Bags -
Call of Mini Double Shot -
Canabalt HD -
Cars in sandbox Construction -
Clouds & Sheep Premium -
Cogs -
Crazy Cars - Hit the Road HD -
Cro-Mag Rally -
Cut the Rope HD -
Cytus -
Death Dome -
Defense Craft Strategy HD -
Dishonored -
Draw a Stickman EPIC -
Draw Something -
European War 3 -
Evo Dash -
FIFA 2012 -
Great Big War Game -
GTA 2 -
GTA III -
Hide and Secret -
JellyCar 3 -
Labyrinth 2 -
Machinarium -
Murder Detective 2 -
Nun Attack -
OutFight Gold -
Portal 2 -
Portal PL -
Pressure 2013-W JEDNYM PLIKU(1) -
Prince of Persia Classic -
Pyramid Rising Full -
Rayman Jungle Run -
Real Steel HD -
Royal Envoy -
Shiver Hitchhiker Full -
Slender - The Arrival -
Tactical Intervention -
The Walking Dead - Survival Instinct -
Tower Raiders 3 GOLD -
Usagi Yojimbo Way of the Ronin
Portal 2 jest jedną z bardziej intrygujących gier, jakie pojawią się w tym roku, Valve bardzo oszczędnie dawkuje informacje o swoim najnowszym dziele, pokazując jedynie małe wycinki poziomów. Na GDC na stoisku Intela można obejrzeć jedynie krótkie demko, ale dzięki zastosowaniu kontrolera ruchowego rozgrywka w Portalu na PC wchodzi w nowy wymiar.
Wszystko za sprawą urządzenia Razer Hydra, który wykorzystuje technologię Sixense TrueMotion. Gadżet ten zawiera dwa kontrolery z gałkami analogowymi (z wyglądu przypominają Navigation Stick z PlayStation 3). Kablami połączone są z czarną szklaną kulą, która odczytuje ich położenie w przestrzeni.
Prezentowany krótki poziom pokazuje tylko niewielki ułamek nowości, jakie zobaczmy w Portalu 2, ale już teraz widać, że projektanci poziomów otrzymają narzędzia, dzięki którym zbudują układy przyprawiające nas o zawrót głowy.
Pierwszą nowinką, którą wyłapałem w prezentowanym demku jest biały sześcian z logiem Aperture Science. Gracz może dowolnie manipulować jego rozmiarami, co ważne – wraz ze wzrostem objętości rośnie także jego masa, co prowadzący prezentację Daniel Paullus z Sixense Entertainment sprytnie wykorzystuje do zbicia pokaźnej szyby, która była oporna przy kostce o zwykłej wielkości. Do manipulacji rozmiarami przedmiotu wykorzystuje ruchy nadgarstków – prototyp Hydry nie jest wprawdzie oddawany w ręce zwiedzających, ale obsługa wygląda na bardzo intuicyjną.