Cities XL 2012 MULTi9 PL.part1.rar
-
! ★ Max Payne 3 - REPACK PC PL -
!!! Mass effect 3 pc 2012 -
!!! Painkiller Recurring Evil (2012) SKIDROW -
!!!-Alan Wake PC (2012) -
!!!-Diablo 3 PC (2012) -
!!!-Kingdoms of Amalur Reckoning PC 2012 -
► 2. Sezon 2 - format AVI - napisy PL -
► Earth Defense Force Insect Armageddon PC -
► FILMY AKCJI ◄ -
► FILMY ANIMACJE ◄ -
► FILMY BIOGRAFICZNE ◄ -
► FILMY dla DOROSŁYCH ◄ -
► FILMY DOKUMENTALNE ◄ -
► FILMY DRAMATY ◄ -
► FILMY FAMILIJNE ◄ -
► FILMY HORRORY ◄ -
► FILMY KOMEDIA ◄ -
► FILMY KRYMINALNE ◄ -
► FILMY OBYCZAJOWE ◄ -
► FILMY PRZYGODOWE ◄ -
► FILMY SCI-FI ◄ -
► FILMY THRILLER ◄ -
▀ Dziewczyna z tatuażem (2012) -
▀ Ghost Rider 2 Spirit of Vengeance (2012) -
▀ Sztos 2 -
▀ Underworld 4 Przebudzenie (2012) -
██ FILMY HD -
██ FILMY od BLACK-WHITE-XD -
██ FILMY od jannowicki2 -
██ FILMY od komarrr85 -
██ FILMY Z PODZIAŁEM NA GATUNEK ██ -
██ FILMY6 -
██ FILMY7 Polecam -
██ FILMY8 REWELACJA!!! -
██ FILMYod Massive-X -
██ POLSKIE -
██ PRZYGODOWE -
██ RÓŻNE 1 -
██ RÓŻNE 2 -
██ RÓŻNE 3 -
██ RÓŻNE 4 -
██ RÓŻNE 5 -
██ SCI - FI -
██ Seriale -
██ WIELKIE BITWY HISTORII -
Filmowe hity 2014 2015 -
Napisy -
Season 1 -
Season 2 -
TEEN WOLF
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2012 to symulator budowy miasta, w którym zarządzamy wszystkimi najważniejszymi aspektami funkcjonowania wnoszonej przez nas metropolii.
Cities XL 2012 jest rozbudowanym symulatorem budowy i zarządzania miastem, za którego produkcją stoi francuskie Focus Home Interactive, odpowiadające miedzy innymi za serię TrackMania czy grę Blood Bowl. W 2010 roku Francuzi kupili prawa do marki Cities XL od bankrutującego studia Monte Cristo. Efektem przejęcia było rozwinięcie oraz udoskonalenie stworzonego przez upadłego już dewelopera projektu i wydanie Cities XL 2011, w którym zamiast skupiać się na trybie multiplayer (tak jak zrobił to poprzednik), powrócono do modelu zabawy opartego przede wszystkim na rozgrywce jednoosobowej.
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.
Całość gry działa na lekko odświeżonym silniku graficznym znanym z poprzednich części. Liczyć możemy więc na miłą dla oka trójwymiarową grafikę, pozwalająca na oglądanie miast zarówno z widoku satelitarnego jak i z poziomu oczu zwykłego przechodnia.