WIN7FIX.rar
-
- ♛ Gry Iphone Ipad ♛ -
- ♛ Nowości Gry 1 Plik ♛ -
>Ksiądz 2017< -
__ Programy PC__ -
__TELEDYSKI__ -
~~ 17 000 Książek ~~ -
~~ Audiobooki ~~ -
~~ GRY PS 2 ~~ -
~~ GRY PS 2 ~~(1) -
~~ Gry PSP ~~ -
~~ Książki Proza - 20 000 pozycji ~~ -
~~ MegaDysk Sprawdzony i Dobry Upload ~~ -
♛ GRY XBOX ♛ -
1 East Blue Saga -
2 Saga Baroque Works -
3xKlan -
ALF - sezon 1 -
ALF - sezon 2 -
ALF - sezon 3 -
ALF - sezon 4 -
Alf Sezon 1 -
B.R.O - High School (2013) -
Bob One - Twój ruch (2013) -
Bu – Byk (2013) -
Buka - Po Drugiej Stronie Lustra EP -
Drogowskazy Życia (2012) -
DUDEK RPK - OD SERCA 2012 -
Grubson - O.R.S -
Hotel.Transylvania.2012.PLDUB.DVDRip.RMVB -
K2 - Anatomia (2014) -
Kaliber 44 -
Linkin Park - Living Things [2012] -
Nie zadzieraj z fryzjerem -
Od Serca 2012 (2013) -
Paktofonika - Archiwum Kinematografii -
Pezet - Muzyka Emocjonalna -
Pezet - Muzyka klasyczna -
Pezet - Muzyka Poważna -
Pezet - Radio Pezet -
Pokahontaz - Reversal -
Pokahontaz-Rekontakt -
Rahim - Amplifikacja (2010) -
Rahim - Podróże Po Amplitudzie -
Resident Evil Operation Raccoon City -
Słowo Dla Ludzi cz.1 (2010) -
Słowo Dla Ludzi cz.2 (2011) -
Sobota - Goraczka Sobotniej Nocy -
Sobota - Sobotaż -
THE CHWYTAK -
ZAKSA - RESOVIA Siatkówka Mecz I
Wymagania Sprzętowe: 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB, 3 GB HDD, Windows XP
The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II – The Rise of the Witch-King to oficjalny dodatek do The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II (wymagający posiadania podstawowej wersji gry). Tym razem programiści z EA Los Angeles postanowili umieścić akcję w okresie pomiędzy Bitwą Ostatniego Przymierza, a odkryciem przez Gandalfa faktu, że najważniejszy pierścień znajduje się w posiadaniu Bilba. Wydarzenia opisywane w najnowszej grze, w bardzo dużej części, opierają się na wyobraźni autorów, którzy postanowili rozwinąć dzieje opisane pobieżnie przez Tolkiena.
Akcja dodatku rozpoczyna się w starożytnym, mrocznym królestwie Angmaru rządzonym przez potężnego Witch–Kinga. Ów żądny władzy i nowych podbojów tyran zwraca swe oczy w kierunku królestwa Arnoru (ojczyzny przodków Aragorna). To właśnie na nasze barki spada ciężar rozegrania całej kampanii, począwszy od umocnienia swej pozycji w Angmarze, poprzez zebranie olbrzymiej armii (składającej się między innymi z Thrall Masters, Sorcerers i Dark Dunedains), a skończywszy na poprowadzeniu ataku na dumne królestwo Arnoru. Abyśmy mogli w pełni nacieszyć się dowodzeniem nową siłą konfliktu, z wojsk Angmaru możemy korzystać w trybach Skirmish, Multiplayer i War of the Ring.
Na tym jednak nie kończą się nowości w The Rise of the Witch-King. Twórcy gry starali się poprawić i rozwinąć niemal każdy aspekt gry. I tak, możemy liczyć na nowe jednostki dla każdej, z sześciu już, istniejących ras. Wiele zmian dotyczy trybu War of the Ring. Ulepszeniu uległ poziom sztucznej inteligencji przeciwnika. Pojawiły się nowe elementy ekonomiczne, a także broń w postaci machin oblężniczych.
Spore zmiany nastąpiły w zakresie tworzenia bohaterów. Przede wszystkim dodano klasę Trolla. Pojawiło się sporo nowych broni i pancerzy, co przekłada się na większą swobodę wyboru i zróżnicowanie postaci. Zupełnie inaczej wygląda teraz sposób płacenia za wykreowanie własnego herosa. Twórcy gry przyjęli prostą zasadę: cena powołania bohatera jest równa sumie kosztów przypisanych mu umiejętności. W ten sposób, tworząc postać dysponującą ograniczonym zestawem zdolności zapłacimy mniej (jest to dobre rozwiązanie na początek kampanii). Z kolei obdarzając herosa zestawem dziesięciu potężnych zdolności, wydamy fortunę, ale taki wojownik powinien znakomicie radzić sobie aż do końca kampanii.