-
3193 -
1686 -
490 -
935
7790 plików
920,11 GB
Alice: Madness Returns to kontynuacja gry akcji TPP z 2000 roku. Pierwsza ods?ona zosta?a stworzona przez nieistniej?c? ju? firm? Rogue Entertainment (znan? z takich produkcji jak Strife i Quake II: Ground Zero). Za drug? cz??? przygód Alicji odpowiada studio Spicy Horse, za?o?one przez twórc? gier Americana McGee. Deweloper opracowa? mi?dzy innymi dzie?o American McGee’s Grimm. Gra jest swoist? reinterpretacj? prozy Lewisa Carolla, znanego z serii ksi??ek o m?odej dziewczynie, która przemierza dziwny, fantastyczny ?wiat pe?en antropomorficznych stworze?. W wersji stworzonej przez Americana McGee przygody Alicji ukazane zosta?y jednak w krzywym, mrocznym zwierciadle. Gra zachwyca niezwyk?? opraw? audiowizualn? i powalaj?cym projektem lokacji. Alicja, po dziesi?ciu latach walki ze schizofreni? katatoniczn? wywo?an? tragiczn? ?mierci? rodziców, otrzymuje szans? powrotu do normalnego ?ycia. Wyjazd do Londynu nie przynosi jednak oczekiwanej ulgi, poniewa? brak racjonalnego wyja?nienia tragicznego odej?cia rodziców Alicji nie pozwala jej spa? spokojnie. Wydaje si?, ?e najlepszym sposobem na rozwi?zanie tej sprawy jest skorzystanie z us?ug psychiatry, potrafi?cego wprowadzi? cz?owiek w stan hipnozy. Wizyta u jednego z nich ko?czy si? jednak powrotem do Krainy Czarów, która pod nieobecno?? Alicji uleg?a znacznej degradacji. Alice: Madness Returns to trzecioosobowa gra akcji, w której czas sp?dza si? na eksploracji kolejnych lokacji, a tak?e walce z ró?nego rodzaju przeciwnikami. Do dyspozycji Alicji oddanych zosta?o wiele rodzajów broni, z no?em kuchennym i ?mierciono?nymi kartami na czele. W wyprawie towarzysz? jej postacie znane z historii o Krainie Czarów. Zabaw? dzieli si? pomi?dzy pokonywanie etapów typowo platformowych oraz fragmentów, w których gracz skupia si? stricte na walce. W grze nie zabrak?o równie? prostych zagadek logicznych, obecnych w cz??ci pierwszej (np. próba odnalezienia przej?cia po?ród niezliczonej liczby drzwi). Powróci?y tak?e znane doskonale krainy – zamek Królowej Kier, Dolina ?ez, czy te? Forteca Drzwi. Ponadto Alicja niemal w ka?dej chwili mo?e przerwa? sw? niezwyk?? podró? i powróci? do rzeczywisto?ci – konkretnie do gabinetu psychiatrycznego, mieszcz?cego si? w XIX-wiecznym Londynie. Decyduj?c si? na taki krok otrzymuje mo?liwo?? zapisania stanu gry i odzyskania utraconych si? witalnych. Gabinet psychiatryczny s?u?y tu tak?e za swego rodzaju lobby, z którego Alicja wyrusza ka?dorazowo w kolejn? wypraw? po Krainie Czarów. Co ciekawe, wybór lokacji zale?y tylko od gracza – g?ówny w?tek gry ma bowiem nieliniowy przebieg.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
100,14 MB