Brothers In Arms Hell's Highway (2008) PL-PROPHET.part6.rar
-
- ! Finał Euro 2012 Hiszpania - Włochy -
- Niemcy - Włochy Półfinał -
- Portugalia - Hiszpania Półfinał -
«»MECZE EURO2012!«» -
»FILMY RMVB« -
»FILMY RÓŻNE« -
»GRY PC 1-6 GB« -
»GRY WRZUCONE PRZEZE MNIE!« -
»SLENDER« -
■ Bitwa o Śródziemie -
■ Bitwa o Śródziemie II -
■ Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli -
■ Drużyna Pierścienia -
■ Podbój -
■ Powrót Króla -
■ Splinter Cell Conviction -
■ Splinter Cell Double Agent -
■ Splinter Cell Pandora Tomorrow -
■ Władca Pierścieni -
■ Wojna na Północy -
■ Wojna o Pierścień -
1. Czechy - Portugalia Ćwierćfinał -
2. Niemcy - Grecja Ćwierćfinał -
3. Hiszpania - Francja Ćwierćfinał -
4. Anglia - Włochy Ćwierćfinał -
Anglia - Ukraina 19.06.2012 -
Chorwacja – Hiszpania 18.06.2012 -
Czechy - Polska 16.06.2012 -
Dania - Niemcy 17.06.2012 -
Dania - Portugalia 13.06.2012 -
Francja - Anglia 11.06.2012 -
galeria -
Grecja - Czechy 12.06.2012 -
Grecja - Rosja 16.06.2012 -
Hiszpania - Irlandia 14.06.2012 -
Hiszpania - Włochy 10.06.2012 -
Holandia - Dania 9.06.2012 -
Holandia - Niemcy 13.06.2012 -
Irlandia - Chorwacja 10.06.2012 -
Niemcy - Portugalia 9.06.2012 -
Polska - Grecja 08.06.2012 -
Polska - Rosja 12.06.2012 -
Portugalia - Holandia 17.06.2012 -
Rosja - Czechy 08.06.2012 -
Szwecja - Anglia 15.06.2012 -
Szwecja - Francja 19.06.2012 -
Ukraina - Francja 15.06.2012 -
Ukraina - Szwecja 11.06.2012 -
Włochy - Chorwacja 14.06.2012 -
Włochy - Irlandia 18.06.2012
Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB , Windows XP SP3/Vista
Celem operacji Market Garden było przejęcie i utrzymanie mostów na Renie, co znacząco przyspieszyłoby postęp alianckich wojsk, a co za tym idzie – zakończenie wojny. Jak zapewne wiemy (bądź nie), plan ten, mimo początkowych sukcesów (opanowanie mostu Waal w holenderskiej miejscowości Nijmegen), zakończył się ogólnym niepowodzeniem (nigdy nie udało się zdobyć i utrzymać najważniejszego mostu na Renie, usytuowanego w mieście Arnhem), a biorąca w nim udział brytyjska 1 Dywizja Powietrznodesantowa (w skład której wchodziła także polska 1 Samodzielna Brygada Spadochronowa) została okrążona i doszczętnie zniszczona przez niemiecką kontrofensywę. Nie powinniśmy jednak się tym specjalnie przejmować – wtedy Alianci nie mogli przecież liczyć na zaangażowanie i umiejętności graczy komputerowych.
Nasi bohaterowie zostali przydzieleni do jednostki rozpoznawczej i wysłani wprost na front. Dowodzimy maksymalnie trzema drużynami piechoty, a w zależności od przydzielonego nam zadania otrzymujemy wsparcie wyspecjalizowanych grup uderzeniowych, wyposażonych np. w karabiny maszynowe czy wyrzutnie niekierowanych rakiet przeciwpancernych (popularne M9 Bazooka). Oczywiście, tak rozszerzony wachlarz opcji taktycznych fundamentalnie zmienia sposób prowadzenia walki. Możemy na przykład nakazać grupie „moździerzowców” zasypanie nazistów pociskami odłamkowymi, albo wykorzystać sekcję karabinów maszynowych do prowadzenia ciągłego ostrzału pozycji adwersarza, znacząco ograniczając pole manewru wrogiej piechocie. Tak potężna broń posiada wielkie możliwości modyfikowania i zubażania elementów okolicznego krajobrazu – wszelkie żywopłoty, murki i palisady mogą zostać odstrzelone, rozerwane i unicestwione kilkoma celnymi strzałami z ww. uzbrojenia.
Naturalną konsekwencją zwiększenia liczby naszych podkomendnych było znaczące rozszerzenie obszarów, na których przychodzi nam ścierać się z nazistowską opozycją. Programiści mieli ułatwione zadanie, gdyż tereny operacji Market Garden były w 1944 roku intensywnie obserwowane i fotografowane przez lotnictwo zwiadowcze i szpiegowskie, wiele z tych materiałów zachowało się do dzisiaj. Na podstawie tychże fotografii z niemal stuprocentową dokładnością udało się odwzorować teren walk oraz przygotować zwiększone pola bitew aniżeli miało to miejsce w obu poprzednich częściach Brothers in Arms. Kardynalnie potęguje to swobodę działania, zarówno na szczeblu operacyjnym, jak i taktycznym. Dżentelmeni z Gearbox popracowali również nad optymalizacją kodu, skracając długość wczytywania się kolejnych mapek.