Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

jak-wygrac-w-biznesie.pdf

Nairdax2 / ★ ebooki-E-biznes / jak-wygrac-w-biznesie.pdf
Download: jak-wygrac-w-biznesie.pdf

2,38 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Jak wygrać w biznesie?


W Polsce co roku powstaje kilkadziesiąt tysięcy nowych firm. Jeśli i Ty także nosisz się z zamiarem założenia własnej, ale wciąż nie masz pewności, jak się do tego zabrać albo… właśnie ją założyłeś, ale nie bardzo wiesz, co z tym wszystkim dalej zrobić, by nie popełnić błędów już na starcie… dobrze trafiłeś.
Przedstawiamy Ci kolejny poradnik Marka Zabiciela, autora „Programu Rozwoju Firmy”. Tym razem zostaniesz wprowadzony krok po kroku w świat przedsiębiorczości. Zanim jednak dowiesz się więcej o tej publikacji, odpowiedz proszę na pytanie:
Czy wiesz, który z tych sposobów jest lepszy?
Spora część świeżo upieczonych przedsiębiorców w procesie budowania swojego biznesu kończy na „świetnym pomyśle” – zapewne i Ty na niejeden z nich wpadniesz (a może już go masz?). Całą sferę planowania i tworzenia wizji firmy w wielu przypadkach można podsumować w 3 słowach: „Jakoś to będzie”.

Takie firmy, choć czasem mają udany start, w pewnym momencie stają przed poważnymi problemami, nie wiedząc tak naprawdę, skąd wzięło się początkowe powodzenie, ani tym bardziej jak tę dobrą passę dalej utrzymać. Muszą zacząć od nowa – co wiąże się w najlepszym wypadku ze sporymi nakładami finansowymi. W najgorszym wypadają z rynku.

Są także przedsiębiorcy, którzy nawet mają dobre pomysły, ale zatrzymują się na etapie wiecznego planowania. Takie zachowanie, które często jest spowodowane nie do końca sprecyzowanymi obawami przed założeniem własnej firmy, również można określić 3 słowami. Tym razem brzmią one: „Kiedyś założę firmę”.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Kto jeszcze chce wiedzieć, jak wypozycjonować stronę internetową na pierwsze miejsce w Googlach? Na początek pozwól, że podzielę się z Tobą pewną informacją. Dlaczego nie wystarczy stworzyć świetnej strony www, aby odniosła sukces? Wiele firm i osób nie zdaje sobie sprawy, że nie wystarczy posiadać własnej strony, aby zawojować internet. Tak naprawdę liczy się pozycja w wyszukiwarkach na odpowiednie słowa kluczowe. Większe firmy zdają sobie z tego sprawę i dlatego wydają tysiące złotych na skutecznie pozycjonowanie. Dobrze wiedzą, że ta inwestycja zwróci się z nawiązką.
obrazekobrazek Biznesmeni nie wierzą w przypadki. Dlatego też z pewnością musi istnieć powód, który przyciągnął Cię na tę stronę. Jeżeli czytasz te słowa, to prawdopodobnie... * Jesteś osobą, która myśli o zbudowaniu przynoszącej zyski firmy. * Prowadzisz już biznes, ale nie jest on tak dochodowy, jak byś chciał. Niezależnie od tego, na jakim etapie jesteś, zapewne interesuje Cię odpowiedź na pytanie: Jak napisać biznes planDlaczego niektóre małe biznesy nigdy nie staną się DUŻE? (albo zajmie im to przynajmniej całą wieczność) Oczywiście sprawa został ujęta w sposób delikatny. Bliższe prawdy byłoby pytanie: dlaczego większość właścicieli małych firm NIEŚWIADOMIE sabotuje swoje działania, zazwyczaj od samego początku utrudniając rozwój i czasem wręcz gwarantując porażkę? Może się wydawać, że tytuł publikacji „Skuteczny Biznes Plan” mówi już sam za siebie. Myślisz, że prawdopodobnie tym kluczem do sukcesu jest biznes plan i wszystko jasne. Przyznam Ci rację, jest w tym dużo prawdy, lecz tak naprawdę w budowaniu biznesu nie chodzi tylko o sam dokument. W końcu nie jest ważny świetnie napisany biznes plan, który oprawisz i postawisz na półce w swoim biurze. To, co chcemy Ci dzisiaj zaproponować, to pewien styl biznesowego myślenia, który opiera się na logicznym planowaniu, a nie chaotycznym działaniu opartym w dużej mierze na emocjach. Zapewne uważasz, że tak właśnie działasz. Ale czy na pewno?
obrazek Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili, które nigdy nie miały być ujawnione Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej ekscytująca wiadomość, jaką kiedykolwiek czytałeś. Oto dlaczego: Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i od czterech lat prowadzę ekspercki blog z dziedziny copywritingu Dynanet.pl, a także zajmuję się pisaniem na zlecenie tekstów sprzedażowych, publikowanych na stronach internetowych. Myślę, że wiem... Jak Każdy Może W Ciągu 20 Minut Napisać E-mail, Za Pomocą KtóregoSprzeda Wszystko, Co Zechce
Klucz do umysłu klienta Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów? Jeżeli zapytam Cię, czy to w ogóle możliwe, aby można było sprzedać wszystko (prawie) każdemu klientowi, to prawdopodobnie uśmiechniesz się sceptycznie i pomyślisz, że gdzieś już to słyszałeś. Rozumiem Cię. Mam świadomość, że w każdym miesiącu powstają książki, organizowane są kursy, w których dokładnie tego typu obietnice możesz usłyszeć. Czy nie wydaje Ci się jednak skuteczny schemat sprzedaży, w którym: Krok 1 Docierasz do umysłu klienta i odkrywasz klucz, którym posługuje się, gdy podejmuje decyzje? Krok 2 Używasz "klucza", perfekcyjnie diagnozując jego potrzeby? Krok 3 Dajesz klientowi dokładnie to, czego potrzebuje i z sukcesem zamykasz sprzedaż? Jak przejść od NIE do TAK w sprzedaży? Czy gdzieś w głębi Twojego umysłu nie rysuje się teraz sytuacja, w której o wiele łatwiej i częściej możesz uzyskać TAK w sprzedaży? No i wszystko byłoby fantastycznie, gdyby nie jeden brakujący element tej układanki. Tym elementem są pytania, które być może zadajesz sobie teraz: jak odkryć kod, za pomocą którego klienci podejmują decyzje o zakupie, inwestycji czy czymkolwiek w swoim życiu? skąd czerpać pomysły na takie przeprowadzenie rozmowy z klientem, aby opowiedział nam o sobie więcej? jak pytać o potrzeby podczas rozmowy telefonicznej, skoro w 80% przypadków słyszysz nie, dziękuję, nie jestem zainteresowany ofertą?
Jak wygrać w biznesie? W Polsce co roku powstaje kilkadziesiąt tysięcy nowych firm. Jeśli i Ty także nosisz się z zamiarem założenia własnej, ale wciąż nie masz pewności, jak się do tego zabrać albo… właśnie ją założyłeś, ale nie bardzo wiesz, co z tym wszystkim dalej zrobić, by nie popełnić błędów już na starcie… dobrze trafiłeś. Przedstawiamy Ci kolejny poradnik Marka Zabiciela, autora „Programu Rozwoju Firmy”. Tym razem zostaniesz wprowadzony krok po kroku w świat przedsiębiorczości. Zanim jednak dowiesz się więcej o tej publikacji, odpowiedz proszę na pytanie: Czy wiesz, który z tych sposobów jest lepszy? Spora część świeżo upieczonych przedsiębiorców w procesie budowania swojego biznesu kończy na „świetnym pomyśle” – zapewne i Ty na niejeden z nich wpadniesz (a może już go masz?). Całą sferę planowania i tworzenia wizji firmy w wielu przypadkach można podsumować w 3 słowach: „Jakoś to będzie”. Takie firmy, choć czasem mają udany start, w pewnym momencie stają przed poważnymi problemami, nie wiedząc tak naprawdę, skąd wzięło się początkowe powodzenie, ani tym bardziej jak tę dobrą passę dalej utrzymać. Muszą zacząć od nowa – co wiąże się w najlepszym wypadku ze sporymi nakładami finansowymi. W najgorszym wypadają z rynku. Są także przedsiębiorcy, którzy nawet mają dobre pomysły, ale zatrzymują się na etapie wiecznego planowania. Takie zachowanie, które często jest spowodowane nie do końca sprecyzowanymi obawami przed założeniem własnej firmy, również można określić 3 słowami. Tym razem brzmią one: „Kiedyś założę firmę”.
jak zarobić w internecie Człowiek, który do perfekcji doprowadził technikę OTO (One-Time-Offer, czyli jednorazowa oferta) upsell/downsell dzielił się swoimi sprawdzonymi strategiami jak rozpocząć skutecznie biznes online, jak wykorzystać programy partnerskie do zarobienia pierwszych poważnych prowizji oraz jak zastosować zaawansowane metody do wypromowania własnej wiedzy. Dowiedz się więcej
Jeśli planujesz zarabiać w internecie warto przyjrzeć się najlepszym programom, porównać ich ofertę i dowiedzieć się więcej
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności