Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

KG.05. Jak Wykurzyc Smoga.iso

MosiaS / gry edukacyjne / Komputerowa gratka / KG.05. Jak Wykurzyc Smoga.iso
Download: KG.05. Jak Wykurzyc Smoga.iso

177,06 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Komputerowa Gratka: Jak Wykurzyć Smoga.

Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania - literki J, P, W
- Technika - rower - Zwierzęta - ryby, czapla, bóbr
- Ekologia - segregacja śmieci
- Przyroda - grzyby jadalne, niejadalne i trujące
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj dwie ekoPiosenki
- Kolejność - pierwszy z prawej, pierwszy z lewej
- Wielkość: najwyższy-najniższy, największy-najmniejszy
- Cyfry i liczby - 0, 10

Zabawy:
- Łowienie puszek
- Skaczące bobry
- Magiczny wiatraczek
- Leśny labirynt
- Zrób domowe przetwory
- Składanie roweru
- Rowerowa przejażdżka
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Kolorowanki.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Nauka na wesoło: Przygotowanie do pisania Cz, Sz Czas - dni tygodnia Zwierzęta - rekin, mewa, konik morski, meduza, ośmiornica, krab, rozgwiazda Technika -latarnia, statek Cyfry - przeliczanie i dodawanie Muzyczne zabawy - zaśpiewaj piosenkę o rekinie i szprotce Obsługa komputera - klawiatura i myszka Zabawy: - Zagraj w siatkówkę - Siłuj się na rękę - Napełnij kufelki - Zostań sprzedawcą lodów - Rozwiąż zagadki papugi - Nurkuj w morzu - Ułóż książki w bibliotece - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki.
obrazek Komputerowa Gratka: Porwana Królowa. Świetna zabawa, beztroska nauka! Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Czytanie - wysłuchiwanie pierwszej i ostatniej głoski - Przyroda – kret, nornica, osy, szerszenie, mchy i paprocie - Konstruowanie – budowanie mostów - Cyfry i liczby – składniki liczby i dopełnianie do określonej liczby - Muzyczne zabawy – Słodka piosenka - Ciekawostki – wszystko o miodzie - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Ruchome piaski - Budowanie mostów - Zagadki sowy - Rozpoznaj cienie - Chodzenie po kłodzie - Ratunek dla świetlików - Kolorowanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
obrazek Komputerowa Gratka: Wodnik Moczarek. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Czytanie – analiza i synteza głoskowa wyrazów - Przyroda – grzybień, pałka wodna, pijawka - Konstruowanie – łączenie rur - Cyfry i liczby – liczba jako wynik pomiaru objętości - Muzyczne zabawy – wesoła piosenka - Ciekawostki – wszystko o zawodach: murarz, elektryk, dekarz itp - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Łatanie dachu - Osuszanie piwnicy - Maszyna parowa - Żabi chór - Łączenie rur - Oczyszczanie moczarów - Układanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
obrazek GRA EDUKACYJNA NA PC "ZACZAROWANA ŻABKA" Pomóż przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne składniki i odczarować żabkę Agatkę. NAUKA NA WESOŁO: Przygotowanie do pisania: Literki D, E, O, U. Przyroda: Drzewa liściaste i iglaste Kształty: Trójkąty i prostokąty.Ptaki: Dudek, szpak, sikorka i dzięcioł. Muzyczne zabawy: Zaśpiewaj piosenkę o żabce. Pomagaj w domu: Porządki w spiżarni. Określenia miejsca: W środku, między, pomiędzy. Wielkość: Pojęcia większy-mniejszy, dłuższy-krótszy. Cyferki: 3, 4 i 5. Multimedialna bajka: Posłuchaj, kogo spotkał Barnaba nad jeziorem? ZABAWY: Budowanie domków dla ptaków, Składanie samochodu, Leśna katapulta, Strach - elegant, Lot na miotle, Rymowanki, Układanki.
obrazek "Samochodowa wyprawa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy, a także nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji. Dziecko wraz z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki wyrusza na samochodową przejażdżkę wraz z misiem Barnabą, czarodziejką Papatką, myszką Tosią i skrzatem Filipem. W trakcie zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową.
obrazek W tym numerze „Komputerowej Gratki” zapraszam Was na przygodę z pechem. Z Tosią połączycie w pary guziki, z Filipem policzycie liczby w magicznych lustrach. Z Papatką wyczarujecie litery A, E, M, O, T i U, a ze mną pomożecie kowalowi podkuć konia. „Pechowy dzień Barnaby” to opowieść o pechu który prześladuje misia Barnabę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne przedmioty mające przynieść szczęście Barnabie. Podczas gry dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Zdobywa także wiedzę o świecie przyrody i życiu społecznym. Zapraszamy do zabawy! NAUKA NA WESOŁO: * Przygotowanie do czytania i pisania - A, E, M, O, T, U * Przyroda - zwierzęce symbole * Ludzie i ich zawody - kowal * Przepisy kucharskie - rogaliki * Cyfry i liczby - przeliczanie i porównywanie liczebności zbiorów * Muzyczne zabawy - Pechowa piosenka * Ciekawostki - wszystko o pechu * Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: * Jazda na deskorolce * Składanie maszyny * Rzut podkową * Magiczne lustra * Liczydło Filipa * kolorowanka * Z pamiętnika dziadka Patryka * Rymowanki i wierszyki obrazekobrazekobrazekobrazek
obrazek Komputerowa Gratka: Wesołe Miasteczko. Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki I, K, R, S - Zwierzęta – kret, ryś, jeż, wiewiórka, lis - Kształty – trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło, romb - Technika – statki powietrzne - Gospodarstwo – rozpoznawanie głosów zwierząt domowych - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o wesołym miasteczku - Określenie miejsca – nad i pod - Cyferki – 6, 7 - Kolory – mieszanie kolorów podstawowych - Multimedialna bajka – posłuchaj co spotkało małego Jeżyka. Zabawy: - Cyferki w tunelu strachu - Układanki geometryczne - Zabawy z kolorami - Szukanie różnic - Platformówka - Zrób latawiec - Rymowanki - Strzelnica - Rebusy.
Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie. ------------------------------------------------------------------------------------------ NAUKA NA WESOŁO: - Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem - Czas - miesiące i pory roku - Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie - Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie - Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka - Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie - Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: - Pogoń za duszkiem - Loteryjka obrazkowa - Wypożyczalnia kostiumów - Szkoła tańca - Odkrywanie pór roku - Magiczne lampiony - Układanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki obrazekobrazekobrazekobrazek
obrazek Komputerowa Gratka: Tajemnice Zamku Borsuka Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki B, C, G - Nauka czytania sylab - Technika – narzędzia w kuźni - Zwierzęta – borsuk, nietoperz - Historia – zwyczaje dawnych mieszkańców zamku - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę z duchami - Liczebność zbiorów – mniej, tyle samo, więcej - Geografia – planety Układu Słonecznego Zabawy: - Wykuwanie podków - Ułóż portret - Gra w kości - Strzelanie z kuszy - Szyfrowane zamki - Zamkowy quiz - Ciepło – zimno (znajdź kryjówkę ducha) - Multimedialna bajka - Układanki - Rymowanki
obrazek Komputerowa Gratka: Tęczowy Festyn. Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki A, T, M - Przyroda – tęcza, skąd się bierze motylek? - Kształty – koła i kwadraty - Zwierzęta – pszczoła, krowa i kura - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj „Tęczową piosenkę” - Pomagaj w domu – jak upiec ciasto? - Kierunki – prawa-lewa, góra-dół - Cyferki – 1, 2 - Multimedialna bajka – posłuchaj bajki o motylku Zabawy: - Układanka-zapamiętywanka - Naprawianie szafy grającej - Czarodziejski kuferek - Spadające owoce - Zbieranie miodu - Mleko od krowy - Kolorowanki - Rymowanki.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności