Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

King's Bounty Wojownicza księżniczka PL-PROPHET.iso

MokraAmanda / GRY-STRATEGIE / GRY-STRATEGIE / King's Bounty Wojownicza księżniczka PL-PROPHET.iso
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP SP2/Vista Universe at War: Earth Assault to tytuł z gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym, stworzony przez studio Petroglyph, czyli ludzi odpowiedzialnych za powstanie Star Wars: Empire at War. Jest to pierwsza gra z serii Universe at War mającej ukazać się w przyszłości.Akcja gry ma miejsce w niedalekiej przyszłości, kiedy to galaktyczny konflikt, w którym bierze udział niezwyciężona dotąd rasa Obcych zwanych Hierarchy dociera na planetę Ziemia. Niebieska Planeta staje się dla Hierarchy kolejnym źródłem surowców, nie tylko mineralnych ale i organicznych – przybysze ci potrafią bowiem przetwarzać na swoje potrzeby niemalże wszystko. Nasza cywilizacja nie miałaby szans przeciwstawić się tej technologicznej potędze i zupełnie wyginęłaby, gdyby nie obecność innych, przyjaźniej nastawionych ras. Do walk przystępują zaawansowani technologicznie przedstawiciele frakcji Novus. Ponadto w wyniku toczonych na powierzchni walk do konfliktu dołącza trzecie ugrupowanie – pradawna rasa istot, znanych jako Masari. Nasza planeta staje się polem ogromnej bitwy, która zdecyduje o dalszych losach kosmosu i zamieszkujących go istot.Zasadniczo Universe at War: Earth Assault odziedziczyła swoją budowę po Star Wars: Empire at War. Warto jednak dodać, że autorzy wysłuchali opinii graczy, którym w Empire at War nie podobał się element nieprzewidywalności stale żyjącego uniwersum (np. losowe ataki na nasze planety), bo zakłócał przebieg historii. Dlatego też zdecydowali się zaopatrzyć Universe at War w tryb fabularny (bardziej linearny). Do rozegrania są tu trzy pełnoprawne kampanie (po jednej dla każdej ze stron konfliktu). Przedzielono je filmami przerywnikowymi, obrazującymi aktualne wydarzenia na polu bitwy. Oddzielny tryb podboju służy natomiast ukazaniu zmagań na dwóch różnych płaszczyznach – strategicznej oraz taktycznej. W pierwszej z nich widzimy naszą planetę w ujęciu globalnym. Możemy tu decydować o tworzeniu i rozbudowie struktur globalnych, a także ruchach bohaterów i ich grup operacyjnych. W drugiej zaś bezpośrednio dowodzimy jednostkami na placu boju.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 2.6 GB HDD, Windows XP/Vista Kharkov 1943 to gra stworzona przez ukraińskiego developera - Graviteam. Jest to strategia czasu rzeczywistego, której akcja toczy się podczas drugiej wojny światowej. Tytuł ten oferuje dowodzenie oddziałami w sile kompanii podczas ciężkich walk na froncie wschodnim w okolicy miasta Charków z początku 1943 roku.Do dyspozycji są dwie kampanie: w pierwszej prowadzimy siły Wermachtu (wczesny marzec 1943), w drugiej stajemy po stronie armii radzieckiej (luty 1943). Zaaplikowano też sporo misji treningowych pozwalających dobrze poznać mechanikę i interfejs gry. Sporą wagę przywiązano do dokładnego odwzorowania oddziałów i pojazdów z tamtych czasów.Kharkov 1943 oferuje duże i podatne na nasze działania pola walki (silnik Graviteam Engine). Oznacza to, że wszelakie akcje jakie podejmiemy odpowiednio wpłyną na otoczenie - możemy zniszczyć wszystko, od małych lasków po całe wioski. Naraz na ekranie może znajdować się nawet 250 żołnierzy i 40 maszyn wojennych. Gracz ma możliwość obserwacji pola walki z oddalonej perspektywy, a ponadto może także spojrzeć na toczące się wydarzenia zza pleców każdej jednostki (tryb TPP).
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.66 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 13 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1 Rise of the Argonauts to gra action RPG opracowana przez studio developerskie Liquid Entertainment (twórcy The Lord of the Rings: The War of the Ring oraz serii Battle Realms). Pozycja ta nawiązuje do greckich mitów, a jej głównym bohaterem jest Jason (w Polsce znany jako Jazon) – heros, syn Ajzona, króla Jolkos. Inspirowana mitem o poszukiwaniu Złotego Runa gra przedstawia jego alternatywną historię, uzupełnioną przez twórców o nowe wątki.Podczas gdy Jason przygotowuje się do ślubu, jego ukochana zostaje nieoczekiwanie zamordowana przez tajemniczego skrytobójcę. Podczas wizyty w świątyni bohater odkrywa, że jest szansa na przywrócenie jej do życia – musi jednak odnaleźć w tym celu wspomniane Złote Runo. W towarzystwie wielu innych, znanych z mitologii greckiej herosów, Jason wyrusza więc na pokładzie swego statku Argo na poszukiwania. Jak można się domyślić, jest to długa i pełna niebezpieczeństw podróż.Sam statek jest bardzo ważnym elementem gry, jako że jej teren został podzielony na wyspy (łącznie jest ich 15), między którymi się przemieszczamy. Okręt zmienia się wraz z rozwojem bohatera – na przykład pusta początkowo ładownia statku z czasem się zapełnia. Po kilku przygodach na jego pokładzie może też zamieszkać kapłan, dzięki czemu nie trzeba odbywać długich podróży do świątyni.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 32 MB Kosmiczna strategia czasu rzeczywistego. AI War to nietypowa produkcja typu RTS, w której toczymy boje z dysponującym zaawansowaną sztuczną inteligencją komputerem, posługując się w tym celu kosmicznymi armiami złożonymi z tysięcy jednostek. Grę cechuje olbrzymia skala przedstawianych wydarzeń. Rozgrywki toczą się na przestrzeni całych układów słonecznych, wypełnionych często ponad setką planet. Typowe armie każdej ze stron potrafią liczyć nawet do kilkudziesięciu tysięcy statków kosmicznych. Twórcy zadbali o to, by grający nie pogubili się w tym wszystkim. Zamiast ręcznie zarządzać każdym najmniejszym szczegółem mogą skoncentrować się na ważnych decyzjach taktycznych i strategicznych. Podczas walki dużą rolę odgrywają ataki z flanki, plany obronne oraz wywiad, dzięki któremu zdobywamy informacje nie tylko o oddziałach wroga i ich położeniu, ale również jego technologii.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D The Nations to sequel strategicznej gry z cyklu kolonizacji, budowania osady, rozwoju i ekspansji zatytułowanej The Alien Nations. Podobnie jak w Settlers główny nacisk położony jest na rozwój i budowę a nie na walkę. Do wyboru mamy trzy rasy: Pimmonowie, Amazonki oraz Sajikisi, z których każda posiada unikalne cechy i umiejętności. Grę można zakończyć na dwa różne sposoby, satysfakcjonujące zarówno graczy lubiących brutalną siłę jak i tych którzy rozwiązują problemy drogą pokojową. Gracz sam decyduje czy celem będzie podbicie wszystkich innych ras, czy nastawi się raczej na zjednoczenie ich pod pokojowymi rządami. W The Nations pojawiło się wiele nowych możliwości, m.in. możemy ustanawiać trasy handlowe lub rozwiązywać dyplomatycznie konflikty. Ważną innowacją jest wprowadzenie podziałów wewnątrz ras, z których każda składa się z kilku różnych plemion. Rozpoczynamy kontrolując jedno z nich, podejmując decyzje które zadowolą poddanych, przysparzając krajowi bogactwa i prosperity. Jeżeli uda nam się zaspokoić wszelkie potrzeby naszego plemienia inne zaczną się do nas przyłączać. Można nawet pokusić się o zjednoczenie wszystkich plemion tworząc jedno duże państwo.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64 MB Strength & Honour 2 przenosi nas w wojenne realia czasów starożytnych, ukazując liczne zawiłości związane z budową potężnego imperium. Wcielając się w rolę dawnego władcy, rozpoczynamy podróż do okresu formowania się wielkich nacji, które swej potęgi nie opierały jedynie na brutalnej sile. Gracz ma możliwość podpisywania traktatów, zawierania sojuszy, proponowania zaślubin, posuwania się do przekupstwa i realizacji wielu innych planów, które w efekcie doprowadzą do spełnienia jego politycznych ambicji. Władanie nacją wymaga utrzymania wewnętrznej spójności państwa - w trakcie ekspansji na nowe terytoria oprócz problemów mających charakter militarny, pojawiają się konflikty wewnętrzne, które wymagają od gracza odpowiedniej ingerencji. Lokalne władze mogą dla przykładu domagać się wzrostu funduszy lub rozszerzenia granic podlegających im ziem. Gdy ich żądania nie zostaną spełnione, powstania lub bunty niegdyś lojalnych dowódców mogą stanowić większe zagrożenie, niż wrogowie czyhający poza granicami kraju.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64MB Elite Troops of WWII to podtytuł pierwszego, samodzielnego rozszerzenia do wydanej w połowie 2004 roku strategii, pt. Soldiers: Heroes of World War II (na wschodzie znanej jako Outfront). Za przygotowanie opisywanego dodatku odpowiada studio developerskie Dark Fox. Add-on pozwala graczom na dowodzenie grupą sześciu świetnie wyszkolonych, sowieckich sabotażystów, działających daleko za linią frontu, na tyłach głównych sił wroga. Do przejścia oddano jedną nową kampanię, składającą się w sumie z 10 rozbudowanych scenariuszy. Wśród zadań, jakie miłośnicy produkcji tego typu dostali do wykonania można wymienić m.in. eliminowanie niemieckich oficerów, niszczenie wrogich radarów, czy przejmowanie ważnych punktów strategicznych w stylu chociażby stacji kolejowych (co oczywiście skutecznie ułatwi przeprowadzanie późniejszych operacji wojskowych „właściwej” armii). PLIK DAA MONTUJEMY W DEAMON TOOLS
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 256MB RAM, 64MB akcelerator 3D Tycoon City: New York to produkcja strategiczno-ekonomiczna, gdzie zadaniem graczy jest zbudowanie własnego imperium biznesowego na obszarze „miasta, które nigdy nie śpi”, czyli tytułowego Nowego Jorku. Rozgrywka rozpoczyna się standardowo dla gier tego typu: z niewielką ilością pieniędzy stawiamy na Manhattanie pierwszy budynek i jeśli zacznie przynosić zysk to systematycznie rozbudowujemy sieć posiadanych lokali. Twórcy umożliwi grającym nie tylko konstruowanie nowych obiektów, ale także udoskonalanie czy przerabianie już istniejących. Każdy posiadany budynek oraz każde przedsięwzięcie musi generować przychody, niezależnie od tego, czy prowadzimy nocny klub, restaurację, teatr, urządzamy pokazy mody, zarządzamy firmą finansową na Wall Street, tworzymy korporację medialną lub po prostu organizujemy koncert w nowojorskim Central Parku (w sumie 50 możliwości biznesowych do wykorzystania, w tym także okazjonalne - na przykład popularne, uliczne parady).
wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D Populous: The Beginning to kolejna cześć kultowej serii strategicznej, a raczej symulatora boskości stworzonego przez firmę Bullfrog jeszcze w czasach popularności komputerów 8-bitowych, typu Atari, czy Commodore. Ta część stanowi duży przełom ponieważ wprowadza naszą walkę o nieśmiertelność w erę zaawansowanej trójwymiarowej grafiki z pełnym 360 stopniowym zakresem odbioru i zakrzywioną linią horyzontu. Naszym zadaniem jest opanowanie wszystkich 25 poziomów gry i ostateczne zapanowanie nad całym światem Populous. Osiągnięcie tego celu umożliwi nam pakiet 26 boskich mocy i zaklęć. To dzięki nim możemy nawracać zamieszkujących piękne światy dzikusów i sprawić, by czcili ślady Twoich stóp, wznosili całe wioski dla Twej wielkości i walczyli w twym imieniu. Ponadto, to one dają nam między innymi moc wynoszenia i obniżania mas lądowych, wznoszenia wulkanów w centrum najzagorzalszych walk i wzywania niebios, by zesłały na rywali deszcz ognia.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB, Moscow to Berlin to już czwarta odsłona cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), nawiązującego do burzliwych wydarzeń na frontach II Wojny Światowej i opracowywanego przez pracowników zespołu Digital Reality. W pierwszej części serii, Desert Rats vs. Afrika Korps, gracze walczyli na obszarze Afryki Północnej, w D-Day („dwójka”) działania wojenne koncentrowały się na lądowaniu Aliantów w Normandii, zaś trzecia z gier - 1944: Battle of the Bulge - przedstawiała największą kontrofensywę niemiecką z 1944 roku, jaka miała miejsce w Ardenach. Tym razem, developerzy zaoferowali graczom możliwość wzięcia udziału w najbardziej krwawych walkach na froncie wschodnim. Ogółem, program zawiera trzy rozbudowane kampanie, składające się w sumie z dwudziestu scenariuszów. Zmagania rozpoczynają się w momencie, gdy nazistowskie Niemcy zrywają pakt ze Związkiem Radzieckim. W grze m.in. bierzemy udział w wielkiej ofensywie, zatrzymanej dopiero pod Moskwą głównie dzięki mroźnej, rosyjskiej zimie. Walczymy również w bitwie pod Stalingradem i rozpoczynamy kontratak w kierunku Berlina, by tam statecznie zakończyć drugi, największy w historii ludzkości konflikt zbrojny. Podczas starcia, pod komendą gracza znajduje się około 80 zróżnicowanych jednostek, w tym aż piętnaście typowych tylko i wyłącznie dla frontu wschodniego (np. samoloty IL-2 Sturmovik, czołgi T-34, Elephant, czy KV-1). Sporą uwagę przywiązano tutaj do strategicznego aspektu sztuki wojennej: zarządzania armią, wcześniejszego planowania ataków czy zasadzek. Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to w Moscow to Berlin zastosowano ulepszoną wersję autorskiego silnika graficznego firmy Digital Reality, znanego chociażby z poprzednich odsłon serii. Oprócz rozbudowanego trybu singleplayer, twórcy programu przygotowali także dziesięć map do rywalizacji wieloosobowej (w sieci lokalnej lub Internecie).
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności