Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Lagsters PC.rar

MocTHC / Gry na PC / WYŚCIGI / Lagsters PC.rar
Download: Lagsters PC.rar

281,51 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek

wymagania sprzętowe:
Procesor:1Ghz,RAM:250Mb,HDD:200MB,SYSTEM:WINDOWS XP

Bardzo dynamiczne wyścigi, w których gracze nie muszą za bardzo wysilać swoich szarych komórek, bowiem jedynym celem jest tutaj dotarcie do mety w jednym kawałku. Autorzy przygotowali 36 różnych tras, które łączy jedno: wszystkie są zbudowane na zasadzie ogromnych rur, w których ścigają się pojazdy. Łatwo więc domyślić się, że zawodnikom nie grozi wypadnięcie z toru, muszą oni jednak uważać na liczne przeszkody, które skutecznie utrudniają jazdę. Oprócz tego warto rozglądać się za porozmieszczanymi tu i ówdzie power-upami (niektóre naprawiają pojazd lub czynią go na jakiś czas niezniszczalnym, inne zwiększają na chwilę możliwości broni itd.), bowiem ich zdobycie może zdecydowanie ułatwić wygranie wyścigu. W trakcie rozgrywki singleplayer gracz musi ukończyć cztery rodzaje mistrzostw, możliwe jest też po wygranych wyścigach rozbudowywanie swojego pojazdu o wiele elementów, np. nowy silnik, koła czy też uzbrojenie. To ostatnie (m.in. lekkie i ciężkie karabiny maszynowe, miny itd.) pełni w Lagsters bardzo dużą rolę, gdyż bardzo często może przesądzić o losach wyścigu. Podczas gry w sieci nie ma możliwości modyfikowania pojazdu, wybiera się po prostu jedną z już odpowiednio przygotowanych maszyn, ale pojawia się za to kilka nowych trybów gry, m.in. Last Man Driving (tylko jeden gracz może przeżyć), Fox And Hounds (jeden z zawodników jest tytułowym lisem i ucieka przed pozostałymi, którzy muszą go złapać) czy Divided Glory (ścigają się nie pojedynczy gracze, lecz całe drużyny).W trakcie całej gry do dyspozycji graczy oddanych jest osiem różnych pojazdów, ale każdy z nich może być modyfikowany na wiele sposobów, więc w efekcie po trasach ściga się dużo więcej rodzajów maszyn. Jedne mogą być na przykład doskonale opancerzone i uzbrojone w najlepsze rodzaje broni, ale z pewnością nie będą one w stanie dogonić pojazdów mniejszych i lżejszych, które jednak nie mają żadnych szans w walce. Wygrać można tu więc na dwa sposoby – albo próbować kompletnie zniszczyć wszystkich przeciwników i pozostać jedynym żywym zawodnikiem, albo też uciec i starać się dojechać do mety unikając konfrontacji z lepiej uzbrojonymi maszynami.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania: Procesor 1.3GHz ,256MB RAM OutRun 2006: Coast 2 Coast to wirtualna gra wyscigowa, powstala z okazji dwudziestolecia pamietnej serii, której jest piata czescia. Wspomniany cykl zostal zapoczatkowany w 1986 roku na salonowych automatach zrecznosciowych dzieki wysilkom slynnego japonskiego twórcy elektroniczno-rozrywkowego nazwiskiem Yu Suzuki. Po dlugiej nieobecnosci marka powrócila na rynek wraz z komercyjna premiera dwóch wersji OutRun 2 (maszyny coin-op i system Xbox), natomiast za sprawa niniejszej pozycji korporacja Sega chce dotrzec do znacznie szerszego grona odbiorców, poniewaz wsród docelowych platform sprzetowych figuruja komputery PC oraz konsole PlayStation 2, Xbox i PlayStation Portable.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D Downtown Run to bardzo dynamiczne wirtualne wyścigi samochodowe, którymi mogą cieszyć się właściciele komputerów osobistych klasy PC i konsol Sony PlayStation 2. Niniejszą pozycję przygotowała korporacja Ubisoft Entertainment, znana z wysokiej jakości produktów elektroniczno-rozrywkowych pokroju Tom Clancy’s Splinter Cell i Prince of Persia: The Sands of Time. Dzięki staraniom developerów możemy zasiąść za kierownicą jednego z czternastu licencjonowanych czterokołowców, wśród których znajduje się m.in. Ford Mustang SVT Coupe, Mitsubishi Lancer Evolution VII, Audi TT, Volkswagen New Beetle i MG ZT 500. Każda dwuosiowa maszyna nie tylko posiada zgodny z rzeczywistością wygląd zewnętrzny, ale również prawdziwe parametry mechaniczne, determinujące zachowanie się auta na drodze. Jednakże omawianą grę stworzono według zręcznościowej konwencji, dlatego też sterowanie samochodami nie ma zbyt wiele wspólnego z profesjonalną symulacją. Ponad dwadzieścia zaimplementowanych tras umiejscowiono w autentycznych miastach z różnych zakątków globu ziemskiego. Możemy więc przejechać się obok słynnego rzymskiego Koloseum, przemknąć pomiędzy nowojorskimi drapaczami chmur, a nawet zobaczyć z bliska czerwony kremlowski mur w stolicy Rosji. Podczas przemierzania poszczególnych odcinków wyścigowych w ramach ośmiu odmiennych trybów rozgrywki rywalizujemy oczywiście z przeciwnikami, w czym wydatnie pomagają rozmaite gadżety ofensywne i defensywne, zbierane po drodze. Efektowne prowadzenie owocuje przyznawaniem specjalnych punktów prestiżu, które wykorzystuje się do ulepszania pojazdu.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D Moto GP 2 to kolejna część, znanych i niewątpliwie udanych wyścigów motocyklowych, pierwotnie wydanych na konsolę Sony Playstation 2. PeCetowa wersja tego tytułu odziedziczyła po swym konsolowym pierwowzorze zręcznościowy charakter rozgrywki, a co za tym idzie grywalność, dodając do tego ładniejszą grafikę (wyższa rozdzielczość, efekty dostępne w nowych kartach graficznych), a także kilka nowych cech. W poprzedniej części braliśmy udział w zawodach motocykli o pojemności 500cc w sezonie 2001, tym razem dano nam możliwość uczestniczenia w zawodach w sezonie 2002. Podobnie jak poprzednio, gra posiada status „oficjalnej gry wyścigów Moto GP”, dlatego też znajdziemy tu szesnaście oficjalnych tras na których toczą się wyścigi, wszystkie motocykle, zespoły i zawodników. Gracz może stać się jednym z owych kierowców lub też stworzyć swojego własnego zawodnika o indywidualnych parametrach i ścigać się z prędkościami sięgającymi 200km/h. Przed każdym wyścigiem można zapoznać się z trasą i przewidywaną pogodą, a następnie odpowiednio zmienić ustawienia podzespołów swej maszyny, wymienić opony, inaczej zestopniować skrzynię biegów, itp. Moto GP 2 oferuje aż osiem trybów rozgrywki, tj.: Stunt, Grand Prix, Time Trial, Training Challenges, Tag, Live, Single Race oraz Multiplayer, dzięki któremu w jednym wyścigu może brać udział do 16 osób równocześnie.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB Piąta część najpopularniejszej na świecie rajdowej serii z firmy Codemasters, promowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy zawodów World Rally Championship (WRC) - Colina McRae. Główną oś zmagań w Colin McRae Rally 2005 stanowi rozbudowany tryb Kariery, w którym rozgrywkę rozpoczynamy jednej z niższych klas światowych rajdów, by z czasem awansować do grona czołowych kierowców. Wirtualną jazdę możemy szkolić w 20 rodzajach imprez rajdowych o różnej randze - m.in. Championship, Challenge, Cup, SuperCup oraz Shield. Zmagania na kolejnych odcinkach tras rajdowych odbywają się w następujących kategoriach: 2-Wheel Drive, super 2WD, 4-Wheel-Drive, 4WD Classic (i innych). Najciekawiej wygląda oczywiście rywalizacja w klasie samochodów z napędem na cztery koła (4WD championship). Twórcy Colin McRae Rally 2005 zaimplementowali również tryb rozgrywki wieloosobowej (do 8 graczy rywalizujących jednocześnie).
obrazek Wymagania sprzętowe: Procesor PIII 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB z obsługą DX 8.1 Samodzielna gra na sezon 2009. Po rozpakowaniu gry odpalamy ikonkę F1DELUX2009.EXE i gramy bez instalowania na HDD.Gra w wersji PL.W porównaniu do gry F1 BIRLUX 2009 PL dużo zmian na lepsze.Aby nie było dublowania nazwisk zawodników prosze ustawiać 20 zawodników w sezonie.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB W Alarm for Cobra 11: Nitro gracz wciela się w członka elitarnej jednostki policyjnej – tytułowej Cobra 11. Przynależność ta stawia nas praktycznie ponad prawem – siedząc za kierownicą wozu patrolowego mamy jeden cel – dopaść przestępców, bez względu na okoliczności i podejmowane działania (czerwone światła i znaki drogowe nie są dla nas żadną przeszkodą). W grze bierzemy udział w efektownych pościgach ulicami (i autostradami) znanych metropolii: Paryża, Londynu czy Nowego Jorku. Pewnym utrudnieniem jest dość gęsty ruch uliczny, dzięki temu jednak możemy przetestować nasze umiejętności jako kierowcy. System widowiskowych powtórek, „Replay-Technik”, pozwala nam na obejrzenie bardziej efektownych karamboli czy eksplozji. Alarm for Cobra 11: Nitro oferuje 25 trzymających w napięciu misji w trybie kariery oraz 3 tryby rozgrywki przeznaczone dla miłośników rozgrywek wieloosobowych. Całości dopełnia doskonała, realistyczna grafika oraz przyzwoicie zrealizowane efekty dźwiękowe.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB SBK 08 to gra wyścigowa, nakierowana na sympatyków jednośladów. Zgodnie z tym co może sugerować jej tytuł, uczestniczymy w wyścigach motocyklowych. Produkt ten opracowany został przez włoskie studio developerskie Milestone, znane też dzięki takim grom jak S.C.A.R., Screamer czy Evolution GT. Firma ta w latach 1998-2001 zajmowała się ponadto developingiem tytułów z serii Superbike dla koncernu Electronic Arts. Omawiany produkt podejmuje tematykę wyścigów Superbike World Championship, stanowiących poważną konkurencję dla cyklu Moto GP. W grze dostępni są wszyscy zawodnicy, zespoły oraz większość tras z sezonu 2008. Warto dodać, że elementem odróżniającym mistrzostwa Superbike od zawodów z cyklu MotoGP jest rodzaj zastosowanych maszyn. Są to bowiem seryjne motocykle, które na potrzeby wyścigów w pewnym stopniu stuningowano. Nie jest więc tak, że dosiada się niedostępnych w sprzedaży modeli. Producent SBK 08 położył szczególny nacisk na zapewnienie wysokiego realizmu rozgrywki. Do dyspozycji gracza oddano jednak wiele opcji pozwalających na korzystanie z różnego rodzaju asyst. Mogą one wspomagać hamulce, przyczepność czy uczynić sterowaną maszynę niezniszczalną. Możliwe jest także wyłączanie obowiązujących w serii Superbike reguł. Gracz przed każdym startem może dokonywać zmian w ustawieniach swojej maszyny, modyfikując zawieszenie czy wydłużając przełożenia skrzyni biegów. Możliwe jest także skonsultowanie się z osobistym inżynierem w celu dopracowania szczegółów.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB Richard Burns Rally jest kolejną (po produktach z serii Colin McRae Rally marki Codemasters) grą, firmowaną nazwiskiem znanego kierowcy wyczynowego. Patronem został w tym przypadku słynny Rajdowy Mistrz Świata z 2001 roku, urodzony na początku lat siedemdziesiątych XX wieku w Wielkiej Brytanii i jeżdżący wspólnie z pilotem Robertem Reidem. Obaj wspomniani osobnicy ujawniają się w wirtualnej przestrzeni, jako swoiści nauczyciele jazdy w pomysłowo zaprojektowanej opcji treningowej. Ta ostatnia stanowi znakomite przygotowanie do rozbudowanego trybu kariery zawodniczej (siedem rozmaitych tras, składających się z pięciu odcinków specjalnych każda). Dzięki odpowiednim licencjom możemy oglądać w akcji szereg prawdziwych czterokołowców klasy WRC (World Rally Championship), a wśród nich m.in. następujące maszyny: Subaru Impreza, Peugeot 206 i Citroen Xsara. Wszystkie zaimplementowane modele „wozów” charakteryzują się niezwykle precyzyjnym wykonaniem, ponieważ developerzy postanowili profesjonalnie podejść do tematu realizmu (uwagę zwraca szczególnie sposób funkcjonowania hamulców, zawieszenia, turbosprężarek i układów chłodzenia). Ponadto wprowadzono innowacyjny system generowania warunków pogodowych w czasie rzeczywistym (poranne mgły, marznący deszcz, kurz niesiony przez porywisty wiatr itp.), co obok wysokiej jakości algorytmów Sztucznej Inteligencji jeszcze zwiększa autentyczność aplikacji. Perfekcyjną warstwę techniczno-merytoryczną kapitalnie uzupełnia wzorowa oprawa dźwiękowa i trójwymiarowa grafika o wyjątkowej dokładności.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1.3 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna 64 Znakiem rozpoznawczym Rainbow Studios są bez wątpienia gry wyścigowe. Grupa ta swego czasu zasłynęła takimi produkcjami jak ATV Offroad Fury, czy też MX Unleashed. To co nas jednak najbardziej interesuje, to zaimplementowane w tych grach maszyny. W ATV Offroad Fury sterujemy tytułowymi quadami, natomiast w drugim programie są to motocykle crossowe. MX vs. ATV Unleashed to właśnie mieszanina tych dwóch tytułów, wskutek czego do naszej dyspozycji oddano oba typy wspomnianych pożeraczy kilometrów. Twórcy gry posunęli się jednak znacznie dalej. O ile wdrożenie do szerokiego wachlarza wyboru takich pojazdów jak monster trucki, czy też rajdowe ciężarówki można zrozumieć, to już obecność wózków golfowych zakrawa na swego rodzaju szaleństwo. Na tym jednak nie koniec, bowiem w MX vs. ATV Unleashed dostępne są także... samoloty oraz helikoptery. Takie nieszablonowe wehikuły są jednak tylko dodatkiem do właściwych maszyn i mają podkreślać zręcznościowy charakter programu, który ma dostarczać jak najwięcej radości z rozgrywanych wyścigów. Każdy kto miał styczność z wcześniejszymi, konsolowymi produkcjami Rainbow Studios, nie powinien mieć żadnych problemów z dostosowaniem się do panujących tu reguł. Technika jazdy dalej pozostaje intuicyjna, jak również serwuje graczom podniebne wyskoki pełne wyrafinowanych trików, dające z biegiem czasu dostęp do sekretnych opcji. Użytkownicy, pierwszy raz uruchamiający program, również nie muszą się obawiać jakichkolwiek problemów, wystarczy jedynie poświecić kilka minut na trening, aby wyuczyć się pewnych schematów.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 16MB RAM, akcelerator 3D Jedyne w swoim rodzaju wyścigi samochodowe, w których liczy się nie tylko wygrana w rajdzie, lecz przede wszystkim ilość zderzeń, rozwalonych samochodów i uszkodzonych części. Druga część Destruction Derby to specyficzne wyścigi samochodowe, w których liczy się nie tylko wygrana w rajdzie, lecz przede wszystkim ilość zderzeń, rozwalonych samochodów i uszkodzonych części. Startujemy do zmagań z pozostałymi zawodnikami, którzy nie chcą po prostu dojechać do mety - oni chcą wygrać w ogniu walki, przepychając się przez liczne karambole i palące się wraki. Wyścigi odbywają się na trasach, które zostały specjalnie zaprojektowane tak by spotęgować jeszcze ilość wypadków, co powoduje, że aby w ogóle zaistnieć musimy wykazać się wybitnymi umiejętnościami prowadzenia samochodu, dzięki którym będziemy wiedzieli w jaki sposób się zderzyć by odnieść najmniej uszkodzeń oraz jak lawirować uszkodzonym pojazdem pomiędzy łaknącymi kraks szaleńcami. * Siedem trudnych tras, z których każda wymaga innego stylu jazdy. * Cztery stadiony zniszczenia, gdzie czeka nas totalna rzeź samochodów. * Możliwość reperowania samochodu w boksie. * Gra obfitująca w niesamowite kraksy, podczas których samochody skaczą i wywracają się, odpadają im części, itp. * Symulacja uszkodzeń zawieszenia samochodu. * Możliwości oglądania powtórek naszych wyczynów. * Trójwymiarowy engine graficzny.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności