Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

BizMaster 3.0.1.2.1.exe

Download: BizMaster 3.0.1.2.1.exe

8,61 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
BizMaster jest łatwym w użyciu, pełnym mocy programem do obsługi małej firmy. Aplikacja pomaga zachować porządek w magazynie, relacjach z klientami i dostawcami oraz w podatkach. Jest elastyczny i czytelny nawet dla osób, które nigdy wcześniej nie używały komputera.

Podstawowe funkcje aplikacji:
* wystawianie dokumentów sprzedaży (takie jak faktury)
* tworzenie ofert i kosztorysów
* kontrolowanie stanów magazynowych
* przygotowywanie zamówień
* prowadzenie księgowości
* generowanie różnego rodzaju raportów========System:Windows 98/Me/2000/XP/2003/Vista

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Asystent CRM to funkcjonalny program klasy CRM do zarządzania danymi kontaktowymi.Umożliwia drukowanie różnorodnych raportów oraz przeglądanie rozbudowanych statystyk. Wyposażony jest w moduły takie jak: dane kontaktowe, książka korespondencji, planowanie zadań. Asystent CRM pozwala na tworzenie grup kontrahentów, projektowanie własnych tabel do przechowywania dowolnych danych. Kolejne możliwość programu to m.in.: tworzenie wielu baz danych, synchronizacja danych, eksport danych do znanych formatów w tym do arkuszy kalkulacyjnych, możliwość pracy z urządzeń przenośnych USB. Wybrane możliwości programu rozbudowane dane kontaktowe możliwość prowadzenia wielu firm, zakładanie wielu baz danych komunikator, archiwum komunikatora baza kodów pocztowych, imienin, numerów kierunkowych szyfrowanie danych własnym kluczem prowadzenie historii kontaktów dodawanie załączników do firm i osób oraz ich szyfrowanie tworzenie kopii bezpieczeństwa dziennik logów, administrowanie uprawnieniami kursy walut online kalendarz praca bez serwera oraz w sieci LAN (bez serwera) możliwość pracy z serwerem MySQL, PostgreSQL, FireBird funkcja exportu i importu danych statystyki dla użytkowników obsługa grup =========System operacyjny: Windows 2000 / XP / Vista / 7
Asystent Firma to rozbudowany program wspomagający pracę działów handlowych, posiada wbudowany CRM do zarządzania danymi kontaktowymi, możliwość planowania zadań oraz ich monitorowanie, moduł wystawiania faktur, książkę korespondencji, magazyn, zamówienia, dyspozycje wydania.Umożliwia weryfikację: NIP, REGON, PESEL, ISBN, IBAN, e-mail oraz kodów pocztowych. Asystent Firma pozwala na tworzenie grup oraz własnych tabel do przechowywania danych. Możliwości dodatkowe to szyfrowanie danych, szybkie wyszukiwanie, rozbudowane dane kontaktowe, możliwość prowadzenia wielu baz danych, wewnętrzny komunikator, obsługa kodowania UTF8, synchronizacja danych poprzez import/export, import z zewnętrznych baz danych oraz z plików CSV, kalkulator odsetkowy itp. W wersji Biznes potrafi współpracować z serwerem MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle.==========System operacyjny: Windows 2000 / XP / Vista / 7
CRM Berberis Minima to ograniczona funkcjonalnie ale całkowicie bezpłatna odmiana programu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem - Systemu Berberis firmy BMS Creative. W wersji Minima program udostępnia większość funkcji jakie znajdziemy w innych, płatnych produktach do zarządzania relacjami z klientami. Został wyposażony w opcje umożliwiające prowadzenie pełnej ewidencji kontrahentów, rejestrowanie i planowanie działań, tworzenie grup marketingowych, wysyłanie korespondencji seryjnej. Program współpracuje z drukarkami fiskalnymi, nowoczesnymi centralami telefonicznymi, programem Skype, a także zawiera wbudowanego klienta poczty e-mail. Głównym ograniczeniem wersji bezpłatnej jest praca wyłącznie na jednym stanowisku, a także brak obsługi gospodarki magazynowej, procesów serwisowych oraz możliwości wystawiania faktur - nie są to jednak funkcje niezbędne w programie tego typu. Program wymaga rejestracji. ==========System:Windows XP/Vista/7/8==========Licencja:Freeware (bezpłatna)
CRM plus to program, którego funkcjonalność dalece wykracza poza to co sugeruje jego nazwa.Głównym składnikiem programu jest naturalnie moduł do zarządzania relacjami z klientami (CRM), który umożliwia m.in. rejestrowanie danych klientów, określanie ich statusów, wyszukiwanie przy pomocy różnych filtrów, automatyczne powiadamianie o zaplanowanych kontaktach, dostęp do najróżniejszych zestawień, automatyczny podgląd stanu zadłużenia dla pracowników działów sprzedaży itd. To co wyróżnia CRM plus to dodatkowe i w pełni funkcjonalne moduły, umożliwiające wystawienie faktur i paragonów (również na drukarce fiskalnej), obsługę magazynu, prowadzenie Rejestrów VAT oraz Księgi Przychodów i Rozchodów. Sprawia to, że program od strony funkcjonalnej bardziej przypomina pakiet do prowadzenia firmy niż narzędzie klasy CRM.=========System operacyjny: Windows 98 / Me / NT / 2000 / XP / Vista / 7
LeftHand CRM to kompleksowy, intuicyjny i łatwy w obsłudze system pozwalający na zintegrowane zarządzanie kontaktami z klientami, zarówno dostawcami jak i odbiorcami. Aplikacja zapewnia zbiór informacji o firmach i osobach z którymi dana firma współpracuje. System zapewnia: Rozbudowane centrum wiedzy o kontrahentach firmy i osobach ich reprezentujących * system notatek dla kontrahentów * mechanizm automatycznego przypominania o spotkaniach * sprawdzanie poprawności numeru NIP i REGON * historia kontaktów z kontrahentami i reprezentantami * łatwy sposób wysyłania poczty elektronicznej do wybranego kontrahenta lub reprezentanta Rozbudowany, parametryzowalny mechanizm raportowania * raport z danymi kontrahentów * raport z danymi reprezentantów * raport z danymi pracowników * raport wykonanych lub zaplanowanych kontaktów * możliwość sprawdzenia aktywności wybranego pracownika firmy Wyszukiwanie kontrahentów, reprezentantów, pracowników i kontaktów według dowolnie zdefiniowanych cech * tworzenie dowolnych schematów kryteriów wyszukiwania * zapisywanie schematów wyszukiwania * domyślne kryterium wyszukiwania ==============System:Windows 2000/XP/2003/Vista/7
OKAY CRM to jeden z najpopularniejszych polskich programów do zarządzania relacjami z klientami, charakteryzujący się przede wszystkim łatwą obsługą.Umożliwia m.in. stworzenie kompletnej bazy wiedzy o klientach, automatyzację czynności związanych z komunikacją z klientami (korespondencja seryjna, e-mailingi), kontrolę zadań oraz raportowanie, co w efekcie prowadzi do oszczędności czasu pracowników działów odpowiedzialnych za obsługę klientów (handlowych, marketingu itp.), zwiększenia wydajności pracowników, a także poprawy zadowolenia klientów z poziomu obsługi. OKAY CRM umożliwia współpracę z aplikacjami pakietu Microsoft Office (Outlook, Excel), a także wymianę danych z najpopularniejszymi systemami finansowo-księgowymi (CDN OPT!MA, WF-Mag, HermesSQL). Uwaga! Po zainstalowaniu i uruchomieniu programu, wymagane jest podanie hasła, które brzmi: okay. Wersja testowa zawiera pełną funkcjonalność, ale umożliwia pracę z maksymalnie 50 kontrahentami.==========System operacyjny: Windows 2000 / XP / Vista / 7
Profit CRM to innowacyjne rozwiązanie służące do wspomagania procesów organizacyjnych zachodzących w strukturach każdego przedsiębiorstwa, jak i do wspomagania zarządzania relacjami z klientami. Oprogramowanie to zostało wyposażone w szereg unikalnych rozwiązań, które pozwalają sprawnie gromadzić oraz zarządzać krążącą informacją. Profit CRM to nie tylko narządzie, które powstało na podstawie wiedzy analityków i programistów. Profit CRM to aplikacja, która powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie nasze oraz naszych klientów w zakresie organizacji pracy i zarządzania relacjami z klientami. W skład pakietu wchodzą moduły: Podmioty, Kontakty personalne, Organizer, Notatki, Magazyn Plików, Korespondencja, Dokumenty Kontrolowane, CallCenter, Handel, Serwis, Projekty. ProfitCRM jako jedyny produkt na rynku umożliwia integrację z tak szeroką gamą systemów handlowych: Symfonia Forte (SQL Server), Symfonia Premium (Btrieve, Pervasive v7-10), SubiektGT, Wf-Mag, Enova, CDN Opt!ma, Humansoft HermesSQL, AgemaHR, NAVO Bussines5. Współpracuje również z: klientami poczty Microsoft Outlook oraz Mozilla Thunderbird, pocztą GMail, serwerami IMAP, pakietem Microsoft Office, OpenOffice i StarOffice. Aktualna wersja posiada ponad 50 nowych funkcjonalności, które wzbogaciły oprogramowanie ProfitCRM o szereg usprawnień poprawiających jakość obsługi klienta, zarządzanie serwisem, integrację z centralami telefonicznymi, czy też zwiększyły zakres integracji z zewnętrznymi systemami handlowymi. Zmiany objęły również instalator pakietu ProfitCRM. Dotychczasowa wersja serwera Microsoft SQL Server 2005 została zastąpiona wersją 2008, a proces uzyskania kodu uruchomieniowego dla wersji demo został uproszczony do minimum. Aktualna wersja demo umożliwia automatyczne pobranie 30-dniowego kodu uruchomieniowego w sposób automatyczny, bez konieczności wypełniania formularza rejestracyjnego. Dane do logowania: użytkownik: Administrator, hasło: profitcrm Uwaga! Wersja testowa działa przez 90 dni. =============System:Windows XP/Vista/7/8
Asystent CRM to funkcjonalny program klasy CRM do zarządzania danymi kontaktowymi.Umożliwia drukowanie różnorodnych raportów oraz przeglądanie rozbudowanych statystyk. Wyposażony jest w moduły takie jak: dane kontaktowe, książka korespondencji, planowanie zadań. Asystent CRM pozwala na tworzenie grup kontrahentów, projektowanie własnych tabel do przechowywania dowolnych danych. Kolejne możliwość programu to m.in.: tworzenie wielu baz danych, synchronizacja danych, eksport danych do znanych formatów w tym do arkuszy kalkulacyjnych, możliwość pracy z urządzeń przenośnych USB. Wybrane możliwości programu rozbudowane dane kontaktowe możliwość prowadzenia wielu firm, zakładanie wielu baz danych komunikator, archiwum komunikatora baza kodów pocztowych, imienin, numerów kierunkowych szyfrowanie danych własnym kluczem prowadzenie historii kontaktów dodawanie załączników do firm i osób oraz ich szyfrowanie tworzenie kopii bezpieczeństwa dziennik logów, administrowanie uprawnieniami kursy walut online kalendarz praca bez serwera oraz w sieci LAN (bez serwera) możliwość pracy z serwerem MySQL, PostgreSQL, FireBird funkcja exportu i importu danych statystyki dla użytkowników obsługa grup===========System operacyjny: Windows 2000 / XP / Vista / 7
Asystent Firma to rozbudowany program wspomagający pracę działów handlowych, posiada wbudowany CRM do zarządzania danymi kontaktowymi, możliwość planowania zadań oraz ich monitorowanie, moduł wystawiania faktur, książkę korespondencji, magazyn, zamówienia, dyspozycje wydania.Umożliwia weryfikację: NIP, REGON, PESEL, ISBN, IBAN, e-mail oraz kodów pocztowych. Asystent Firma pozwala na tworzenie grup oraz własnych tabel do przechowywania danych. Możliwości dodatkowe to szyfrowanie danych, szybkie wyszukiwanie, rozbudowane dane kontaktowe, możliwość prowadzenia wielu baz danych, wewnętrzny komunikator, obsługa kodowania UTF8, synchronizacja danych poprzez import/export, import z zewnętrznych baz danych oraz z plików CSV, kalkulator odsetkowy itp. W wersji Biznes potrafi współpracować z serwerem MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle.==========System operacyjny: Windows 2000 / XP / Vista / 7
BizMaster jest łatwym w użyciu, pełnym mocy programem do obsługi małej firmy. Aplikacja pomaga zachować porządek w magazynie, relacjach z klientami i dostawcami oraz w podatkach. Jest elastyczny i czytelny nawet dla osób, które nigdy wcześniej nie używały komputera. Podstawowe funkcje aplikacji: * wystawianie dokumentów sprzedaży (takie jak faktury) * tworzenie ofert i kosztorysów * kontrolowanie stanów magazynowych * przygotowywanie zamówień * prowadzenie księgowości * generowanie różnego rodzaju raportów========System:Windows 98/Me/2000/XP/2003/Vista
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności