Wipeout 2097 (PC CD MDS MDF).7z
-
! ★ Autodesk AutoCAD 2012 PL ★ -
!!--Alan's Wake American Nightmer--!! -
!!--Nexuiz--!! -
!1-100 -
■ Diablo III PL PC -
■ KODEKI -
■ Windows 7 ( 2012 ) -
■ Adobe Flash Professional CS6 PL -
■ Adobe InDesign CS6 PL -
■ Alan Wake's American Nightmare PC -
■ Corel PaintShop Pro X4 PL -
■ Corel VideoStudio Pro X5 PL -
■ CorelDRAW Graphics Suite X6 PL -
■ DiRT Showdown XBOX 360 -
■ Encyklopedie Multimedialne PL -
■ Gas Guzzlers PC -
■ MEN IN BLACK ALIEN CRISIS XBOX 360 -
■ PROTOTYPE 2 PL XBOX 360 -
■ Sonic The Hedgehog 4 Episode 2 -
■FALLING SKIES LEKTOR -
■FRINGE SEZON 3 LEKTOR -
■HOMELAND LEKTOR -
■MIASTO CUDOW LEKTOR -
■MOST NAD SUNDEM -
● Scooby Doo 13 Strasznych Opowiesci -
◘ SBK GENERATIONS (2012) XBOX360 -
⇒ Inne filmy wojenne -
⇒ Polskie -
⇒ Z lektorem -
▀ 21 Jump street -
▀ Brudny Glina -
▀ Dziennik zakrapiany rumem 2011 PL -
▀ Facet do dziecka Lektor PL -
▀ Gang Story -
▀ Kontrabanda -
▀ Martha Marcy May Marlene -
▀ Podróż na Tajemniczą Wyspę -
▀ Safe House -
1.NOWOŚCI !!! -
101-200 -
201-308 -
Discovery Atlas -
I.SPARTAKUS KREW I PIACH (polski lektor) -
II.SPARTAKUS - BOGOWIE ARENY (polski lektor) -
KOMPANIA BRACI (polski lektor) -
nowe -
PACYFIK -
Również lektor PL -
ŚWIAT WEDŁUG KIEPSKICH FULL -
The Pillars Of The Earth - FILARY ZIEMI
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D ARX Fatalis swymi podstawami nawiązuje bezpośrednio do klasyki gatunku cRPG - Ultimy Underworld. Akcja przenosi nas do fantastycznej i przepełnionej magią planety - Arx. Jest to świat pozbawiony słońca i jego życiodajnej energii, a przez to samego życia. Jednak sytuacja ta dotyczy tylko powierzchni planety. Mieszkańcy planety przenieśli się z jej powierzchni do olbrzymich podziemnych kompleksów położonych blisko rdzenia planety, który dostarcza ciepła, tak potrzebnego do rozwoju życia. I właśnie w więziennej celi jednego z takich kompleksów bohater gry (gracz) zaczyna swoją przygodę. Co gorsza zaczyna ją nie pamiętając kim jest ani dlaczego się znalazł w tym miejscu. Zabrawszy kość z ciała jednego ze zmarłych już współwięźniów wyrusza na poszukiwanie informacji o sobie oraz o tym, co spowodowało jego pobyt w niewoli. Jego poszukiwania zaczynające się tak niewinnie sprawią, że stanie się on głównym herosem sił Dobra, w walce z tajemniczą sektą religijną pragnącą sprowadzić na Arx boga Chaosu zwanego Akbaa. Czeka nas więc wciągająca i tajemnicza historia oraz wiele walk z przeróżnymi potworami i fanatycznymi wyznawcami zła. Do naszej dyspozycji oddano cały arsenał śmiercionośnych broni oraz ponad 50 różnorodnych czarów tworzących zaawansowany system magiczny. Akcja rozgrywa się w całkowicie trójwymiarowym środowisku oferującym wiele ciekawych efektów graficznych i widok z perspektywy pierwszej osoby. Gra posiada także intuicyjny i przyjazny interfejs z prostym sterowaniem postacią. W sumie otrzymujemy specyficzne połączenie cech znanych z Diablo z niepowtarzalną atmosferą i epicką fabułą charakterystyczną dla prawdziwych gier cRPG i nowel fantasy.
wymagania sprzętowe: Pentium III 750MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB Army Ranger: Mogadishu to dynamiczna, militarna strzelanka pierwszoosobowa (gra akcji/FPS), przywodząca na myśl Combat: Task Force 121. Za jej przygotowanie odpowiada studio developerskie Jarhead Games, rola wydawcy przypadła zaś firmie Groove Games. Gracze wcielają się tutaj w dowódcę świetnie wyszkolonego oddziału do zadań specjalnych armii Stanów Zjednoczonych, tj. US Army Rangers. Prowadzona jednostka bierze udział w historycznej operacji wojskowej o kryptonimie „Task Force Ranger”, jaka została przeprowadzona 3 października 1993 roku w Somalii. W sumie, do przejścia przygotowano 10 rozbudowanych scenariuszy, zaś wśród zadań, jakie przed graczami postawił producent, wypada wymienić: ochronę konwojów z zaopatrzeniem, aresztowanie kluczowych oficjeli wroga, odbijanie zakładników, niszczenie fabryk i magazynów przeciwnika, czy obronę amerykańskiej bazy przed atakami partyzantów oraz miejscowej ludności. Podczas niektórych misji można korzystać z rozmaitych pojazdów wojskowych (terenowe HMMVV, czy też śmigłowce bojowe Blackhawk), jak również wzywać lotnicze wsparcie sojuszniczych jednostek.
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D
Bóg z Chaosu stworzył Ducha Światła i Księcia Ciemności. Drugi z nich zbuntowawszy się posiadł tajemny język stworzenia i sam próbował tworzyć żywe istoty. Jednak nie chciały one słuchać swego nowego pana biorąc część swojej esencji i powołując do życia przeraźliwe potwory i demony. Bóg i Duch Światła próbowali je powstrzymać rozpętując wielką bitwę. Gdy ostatnia ciemna istota została pokonana ich ojciec - Książę Ciemności, został wygnany w czeluście Wszechświata. Po wiekach od stworzenia Słońca, Księżyca i Ziemi zło budzi się na naszej planecie siejąc terror i spustoszenie. Potrzebny jest wybraniec, który poniesie święty miecz do zwycięstwa i ostatecznie pokona wroga. Gracz może przyjąć rolę jedną z czterech postaci, z których każda posiada inne cechy i umiejętności. Fabuła gry prowadzi przez 16 różnych środowisk: mroźne pustkowia, pustynie, arabskie pałace, hinduskie świątynie, wulkany, zaginione wyspy, kopalnie. Do dyspozycji jest ponad 100 różnorakiej broni i ponad 100 typów przedmiotów, które można: podnieść, złamać, rzucić oraz używać jako broni. Na drodze spotkać możemy ok. 25 ras wrogów i ponad 100, zagadek, pułapek i śmiercionośnych mechanizmów.
![obrazek](https://simg.chomikuj.pl/f2a5dba54ea0ed5de8ce445564c5ec3fe39d116a?url=http%3a%2f%2fs2.ifotos.pl%2fimg%2fbilard_hhsesnp.jpg)
wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D
Cue Club zawiera różne odmiany gry w billard, min. snooker, amerykański i angielski 8-ball, 9-ball, Speed Ball. ... Gra gwarantuje dużą różnorodności opcji, co wyróżnia ją spośród innych gier tego typu. Najważniejszą jest „wirtualny czat” umożliwiający graczowi interakcje z cyfrowymi przeciwnikami dzięki specjalnemu systemowi sztucznej inteligencji. Możemy zwiedzić osiem wirtualnych pokoi (chat-rooms), od mrocznego Podziemia po hedonistyczny Penthouse. Każdy z nich oferuje określoną ilość potencjalnych rozgrywek ułożonych w systemie ligowym. Serię w danym pokoju kończy spotkanie z jego szefem. Sukces w tej ostatniej rozgrywce otwiera przed graczem drzwi kolejnego pokoju. CueClub zawiera różne odmiany bilardu, min. Snooker, amerykański i angielski 8-ball, 9-ball, Speed Ball. Ponadto gracze mogą samodzielnie ustalać i zmieniać reguły poszczególnych rozgrywek. Program ten cechuje bardzo realistyczna grafika oraz dokładnie odwzorowany dźwięk, np. odgłos toczących się pod stołem bil. * System wirtualnych pokoi (chat room) zapewnia bardzo interesującą rywalizację z kolejnymi przeciwnikami na drodze do sukcesu. * Duży wybór kijów do bilardu oraz bil (różnorodny wygląd oraz właściwości). * Do wygrania liczne trofea i inne nagrody. * Grafika 3D oraz najnowsze efekty z użyciem oświetlenia i dymu wiernie oddają atmosferę nocnego klubu. * Utwory muzyczne dobrane do każdego pokoju - współczesne piosenki oraz rytmy z lat siedemdziesiątych.
![obrazek](https://simg.chomikuj.pl/afff40e9cc505d41594f8f8443e669f4f24b8cd2?url=http%3a%2f%2fs2.ifotos.pl%2fimg%2fmoto-gp-2_hhsewxa.png)
wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D
Moto GP 2 to kolejna część, znanych i niewątpliwie udanych wyścigów motocyklowych, pierwotnie wydanych na konsolę Sony Playstation 2. PeCetowa wersja tego tytułu odziedziczyła po swym konsolowym pierwowzorze zręcznościowy charakter rozgrywki, a co za tym idzie grywalność, dodając do tego ładniejszą grafikę (wyższa rozdzielczość, efekty dostępne w nowych kartach graficznych), a także kilka nowych cech. W poprzedniej części braliśmy udział w zawodach motocykli o pojemności 500cc w sezonie 2001, tym razem dano nam możliwość uczestniczenia w zawodach w sezonie 2002. Podobnie jak poprzednio, gra posiada status „oficjalnej gry wyścigów Moto GP”, dlatego też znajdziemy tu szesnaście oficjalnych tras na których toczą się wyścigi, wszystkie motocykle, zespoły i zawodników. Gracz może stać się jednym z owych kierowców lub też stworzyć swojego własnego zawodnika o indywidualnych parametrach i ścigać się z prędkościami sięgającymi 200km/h. Przed każdym wyścigiem można zapoznać się z trasą i przewidywaną pogodą, a następnie odpowiednio zmienić ustawienia podzespołów swej maszyny, wymienić opony, inaczej zestopniować skrzynię biegów, itp. Moto GP 2 oferuje aż osiem trybów rozgrywki, tj.: Stunt, Grand Prix, Time Trial, Training Challenges, Tag, Live, Single Race oraz Multiplayer, dzięki któremu w jednym wyścigu może brać udział do 16 osób równocześnie. * Sporych rozmiarów świat gry podzielony pomiędzy strefy wpływów czterech nacji Hiszpania, Francja, Anglia, Holandia. W sumie na mapie znajduje się około 60 miast. * Szereg scenariuszy szkoleniowych, które mają za zadanie wprowadzić nas w kulisy tej produkcji. * Osiem specjalnych scenariuszy przygotowanych przez autorów oraz oczywiście rozgrywka typu „open”. * Szesnaście rodzajów okrętów występujących w grze. * Efektowne bitwy morskie prezentowane przy pomocy nowoczesnego, w pełni trójwymiarowego silnika graficznego. * Specjalny system ekonomiczny, dysponowanie różnymi surowcami, produktami i dobrami. Zawieranie umów handlowych z innymi przedsiębiorcami, ustanawianie szlaków handlowych, itp. * Zaawansowane procedury sztucznej inteligencji (A.I.), dzięki którym piraci czy okręty wojenne zachowują się w charakterystyczny dla siebie i zależny od panującej sytuacji sposób.
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Przeznaczona na komputery PC gra Crimson Skies stworzona została na bazie wydanej w 1998 roku przez firmę FASA Interactive planszówki Crimson Skies: A Game of Aerial Combat. Dewelopingiem zajęło się studio Zipper Interactive, które doświadczenia z symulatorami lotniczymi zebrało w trakcie prac nad średnio udanym projektem Top Gun: Hornet's Nest. Od strony wydawniczej nad całym przedsięwzięciem czuwał jednak wydawca znakomitego cyklu Flight Simulator – Microsoft Game Studios. Wspólny mianownik dla planszówki i gry komputerowej stanowi nietuzinkowe uniwersum Crimson Skies. Przedstawia ono alternatywną wizję historii Ameryki lat 30. ubiegłego wieku. Po zakończeniu I wojny światowej, w obawie przed światową epidemią grypy, Stany Zjednoczone obierają kurs izolacjonistyczny. Ustawa prohibicyjna i kryzys gospodarczy sprawiają, że kraj pogrąża się w Wielkiej Depresji, po czym cała Ameryka Północna dzieli się na autonomiczne i często skłócone ze sobą terytoria. Kolej i międzystanowe autostrady przestają mieć jakiekolwiek znaczenie, a transport odbywa się głównie dzięki ogromnym sterowcom. Te z kolei stają się celem ataków podniebnych piratów.
wymagania sprzętowe:Procesor Pentium III 1.1 GHz, 128MB RAM, karta grafiki 32MB „Wings of War” to gra komputerowa studia Silver Wish Games, umożliwiająca wcielenie się w postać pilota z okresu I Wojny Światowej. W odróżnieniu od realistycznych symulatorów lotu, tutaj styl rozgrywki bardziej przypomina typową grę zręcznościową – co, zdaniem autorów, niezaprzeczalnie jest plusem, gdyż gracz całą swą uwagę skupia głównie na nieskomplikowanym pilotowaniu maszyny i spektakularnym atakowaniu wroga. Program pozwala zasiąść w kokpicie dwudziestu pięciu samolotów sił alianckich bądź niemieckich. Podniebne, wielkie, widowiskowe bitwy toczone są na terenie całej Europy. Rozbudowana kampania składająca się z szeregu misji powiązanych ze sobą logiczną i spójną warstwą fabularną, pozwala wcielić się w pilota bądź, co warte jest podkreślenia, operatora naziemnych działek przeciwlotniczych, umiejscowionych między innymi na dachach pociągów czy też na statku. Nie bez znaczenia jest także system nagród – za heroiczne czyny i zasługi wirtualni dowódcy potrafią wynagrodzić odpowiednim medalem czy też stopniem wojskowym. Dla osób lubujących się w ryzykanckim stylu życia przygotowane zostały dodatkowe, niebezpieczne pojedyncze misje, stanowiące doskonałą odskocznie od reszty, czyli trybu kampanii.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 800 MB HDD, Windows XP/Vista Prison Tycoon 4: SuperMax to kolejna odsłona serii popularnych strategii ekonomicznych. Gracz wciela się w postać prywatnego przedsiębiorcy, zarządzając zaprojektowanym przez siebie zakładem karnym. Główną nowością omawianej odsłony cyklu jest możliwość tworzenia więzień o zaostrzonym rygorze, wykorzystywanych do przetrzymywania najbardziej niebezpiecznych przestępców. W SuperMax gracz dysponuje bardzo dużą swobodą działania. Zmagania rozpoczyna się od konstruowania niewielkich więzień, lecz w trakcie rozgrywki obiekty te rozrastają się i zaczynają cechować coraz wyższymi standardami bezpieczeństwa. Rozgrywka rozpoczyna się na etapie projektowania więzienia. Gracz musi stawiać nie tylko budynki, w których przetrzymywani będą przestępcy, ale również obiekty przemysłowe, mury, zbrojownie czy wieże obserwacyjne. Bardzo istotną rolę odgrywa dbanie o fundusze placówki, gdyż w przeciwnym wypadku można ją doprowadzić do bankructwa. Pieniądze przeznacza się nie tylko na zakup nowych budynków, ale również na pensje dla zatrudnionych w kompleksie więziennym pracowników. Zignorowanie ich żądań płacowych może zaowocować obniżeniem ich morale i wydajności pracy. Co ciekawe, w SuperMax przewidziano możliwość korzystania z dodatkowych źródeł dochodu. Mowa tu między innymi o manufakturach, w których zatrudniani są więźniowie zdatni do pełnej resocjalizacji. Wytwarzane przez nich dobra pozwalają podreperować stan finansowy placówki.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB, 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Gra strategiczna osadzona w historycznych realiach lat 1756-1763. Wówczas to miała miejsce wojna pomiędzy Wielką Brytanią, Prusami i Hanowerem a Francją, Austrią, Rosją, Szwecją i Saksonią, która to uznawana jest przez historyków za pierwszy konflikt o zasięgu globalnym. Walczono bowiem nie tylko w Europie, ale także w Ameryce Północnej, Indiach czy na wyspach karaibskich. Rise of Prussia zrealizowano przy użyciu unowocześnionej wersji silnika Athena Game Engine, znanego m.in. z takich gier studia AGEOD jak American Civil War czy Napoleon's Campaigns. Otrzymujemy zatem odświeżony system zarządzania naszym państwem, jednostkami, armią oraz poddanymi, w założeniach dostosowany do realiów historycznych lat pięćdziesiątych XVIII wieku.W Rise or Prussia wprowadzono również zupełnie nowy system produkcji i zakupu jednostek, pozwalający graczom na ich rekrutowanie w trakcie trwających kampanii. Istotną rolę w grze odgrywają także historyczne wydarzenia, znacząco wpływające na ekonomiczną i militarną sytuację gracza. Co więcej w przypadku większości realnych wydarzeń mamy możliwość wyboru naszej reakcji i dalszego działania spośród kilku propozycji przedstawionych przez komputer.Szczegółowość i historyczny realizm produkcji gwarantuje również kompletny zestaw informacji statystycznych związanych z okresem XVIII wieku, który znajdziemy w Rise of Prussia. Jest on istną kopalnią przydatnych wiadomości związanych nie tylko z historią, ale również prowadzoną rozgrywką. Podobnie jest z wiernie odwzorowanymi mapami, które obejmują teren ponad 1000 różnorodnych regionów na terenie obecnych Niemiec i ich sąsiadów. Całość uzupełnia blisko 400 realnych, historycznych jednostek i przywódców oraz muzyka z tego okresu.
wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz; 32MB RAM Gra dedykowana najmłodszym fanom kolei, dzięki której będą mogli stworzyć własną sieć kolejową składającą się z wielu różnorodnych pociągów. Gra stworzona z myślą o wszystkich dzieciach, które mażą o prowadzeniu wielkich pociągów oraz staniu się w przyszłości maszynistą. Pozwala im na własnoręczną budowę rozległego systemu kolejowego, a następnie sterowania ruchem całych składów złożonych z ośmiu różnych typów wagonów. Lego Loco daje niemal nieograniczoną dowolność w rozbudowie systemu torów (wiele różnych typów torów oraz konfiguracji ich połączeń) oraz konfigurowaniu poruszających się pociągów, dzięki którym całe otoczenie miejskiej sieci kolejowej będzie się stopniowo zaludniało malutkimi mieszkańcami. * Trójwymiarowa oprawa wizualna. * Możliwość sterowania pociągami LEGO SYSTEM. * Wbudowany wygaszacz ekranu. * Możliwość kierowania własnych pociągów do najodleglejszych zakątków świata, a wszystko to za sprawą Internetu. * Opcje wymiany taboru kolejowego oraz innego wyposażenia poprzez Internet. * Możliwość projektowania własnych pocztówek i wysyłania ich do użytkowników gry na całym świecie. * Osiem typów wagonów, z których konfigurujemy pociągi. * Laureat nagród m. in.: CODIE Software Publishers Association Excellence in Software Awards - Best New Strategy and Simulation Software oraz PIN Quality Mark Gold Award - Parents Information Network.