Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Gorky.17.v1.0.GOG.Multilang.part3.rar

Mdrone / Gry PC / Gorky 17 (1999 PL) / Gorky.17.v1.0.GOG.Multilang.part3.rar
Download: Gorky.17.v1.0.GOG.Multilang.part3.rar

700 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
obrazek

Gorky 17 (znane także pod eksportową nazwą Odium) to wydana na platformie PC oryginalna polska produkcja, łącząca w sobie elementy gry przygodowej, turowej strategii oraz RPG. Za stworzenie tytułu odpowiedzialna jest kierowana przez Adriana Chmielarza ekipa Metropolis Software House, czyli jedno z nielicznych rodzimych studiów deweloperskich, którym za sprawą takich gier jak Teenagent, Katharsis, Reflux czy też Książę i Tchórz udało się osiągnąć sukces komercyjny na Zachodzie.

Fabuła

Fabuła Gorky 17 łączy w sobie elementy political fiction, fantastyki naukowej oraz horroru. W roku 2008 służby wywiadu NATO doniosły, że rosyjska armia zrównała z ziemią jedną ze swych tajnych baz wojskowych, znaną pod kodową nazwą Gorky 17. Miejsce to stanowiło wierną replikę jednego z amerykańskich miasteczek, stworzoną celem szkolenia rosyjskich agentów w okresie zimnej wojny. Mało kto wiedział jednak o tym, że na terenie bazy mieściło się również tajne laboratorium, w którym w ścisłej tajemnicy prowadzone były badania nad stworzeniem żołnierza doskonałego.

Rok po tym wydarzeniu podobna baza odkryta została na terenie Polski, w okolicach Lubina, a na miejscu oddziały zwiadowcze NATO odkryły kompleks laboratoryjny, bliźniaczo podobny do tego z Gorky 17. Wysłana na miejsce ekipa badawcza ginie jednak w tajemniczych okolicznościach, zaś w samym miasteczku zaczynają pojawiać się dziwne stworzenia, przypominające hybrydy ludzi oraz owadów. Dowództwo postanawia wysłać na miejsce kolejny oddział, którego zadaniem jest odnalezienie zaginionej ekipy i bezpieczny powrót do bazy. W skład trzyosobowego zespołu weszli przedstawiciele wojsk sojuszniczych NATO: Kanadyjczyk Cole Sullivan, Polak Jarek Owicz oraz Francuz Thiery Trantigne.

Mechanika

Pod względem mechaniki, Gorky 17 łączy elementy kilku gatunków gier, czerpiąc przy tym inspiracje z najlepszych wzorców pokroju serii Fallout czy Jagged Alliance. Rozgrywka podzielona jest tu zasadniczo na dwa główne aspekty. Pierwszy z nich – zaczerpnięty wprost z klasycznych gier przygodowych – to swobodna eksploracja terenu, z możliwością prowadzenia dialogów z napotkanymi postaciami oraz wchodzenia w interakcje z rozmaitymi obiektami. W momencie spotkania z przeciwnikami gra przełącza się w tryb taktyczny, w którym na pokrytym siatką pól ekranie toczymy w systemie turowym pojedynki z różnymi rodzajami wrogów.

W trakcie każdej tury poszczególni bohaterowie mogą przemieścić się o określoną liczbę pól (ograniczoną punktami akcji) oraz oddać strzał bądź ukryć się za osłoną. Do dyspozycji drużyny oddany został stosunkowo skromny arsenał broni, jednak każda z nich odznacza się nieco inną specyfiką oraz odmiennym zastosowaniem taktycznym. Oba te elementy uzupełnia zaczerpnięty z klasycznych gier RPG system rozwoju postaci, dzięki któremu wraz z postępami zabawy członkowie kierowanej przez gracza drużyny rosną w siłę i rozwijają swoje umiejętności.

Kwestie techniczne

Wydana na PC gra Gorky 17 odznacza się dość atrakcyjną, trójwymiarową szatą graficzną, ukazaną w rzucie izometrycznym. Na wyróżnienie zasługują tu m.in. szczegółowe, ręcznie rysowane środowisko oraz płynnie animowane, renderowane w czasie rzeczywistym postaci bohaterów. Całość uzupełniają zaś efekty pogodowe oraz cała masa wybuchów i świateł, towarzyszących np. wymianie ognia. Mocną stroną gry jest też łączący elementy science fiction i horroru, mroczny klimat rozgrywki, potęgowany dodatkowo odpowiednio dobraną ścieżką dźwiękową.


obrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazek

Wymagania sprzętowe Gorky 17
PC Windows

Rekomendowane: Pentium 200MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek
Wielkie reformy, miliardy z Unii na zrównoważony rozwój, rekordy prędkości pociągów i liczby pasażerów, a tymczasem polskimi kolejami w III RP wciąż jeździ mniej ludzi niż w PRL-u, a najnowszy tabor ma problem z osiągnięciem czasu przejazdów sprzed wojny. Co się stało, że jest tak dobrze, skoro jest tak źle? To nie tylko efekt propagandy kolejnych ministrów, dyrektorów i prezesów spółek kolejowych, ale również skutek celowej polityki polskich rządów, niezależnie od opcji politycznej. Polscy decydenci - wbrew światowym trendom i eksperckiej wiedzy - przyjęli sobie za cel likwidację „nierentownej” infrastruktury, odbierając całym miastom i miasteczkom ich „okno na świat”. Czy zapaść polskiej kolei była niemożliwa do uniknięcia? Karol Trammer nie tylko opisuje kto i jak likwidował polską kolej, ale również wskazuje na polityczne mechanizmy, które sprawiły, że stała się możliwa ta piękna katastrofa polskiego kolejnictwa, a także całkiem naoczne katastrofy jak w Szczekocinach, na stacji Baby, czy w Korzybiu.
obrazek
Reportaż, choć nie jest rodzajem dzieła literackiego, które zawsze czyta się lekko i przyjemnie, w tym wydaniu zasługuje na wyjątkową uwagę. "Nie zdążę" autorstwa Olgi Gitkiewicz to literatura faktu przygotowana z wręcz zaskakująca starannością i przenikliwością, jakiej można pozazdrościć. Autorka książkę pisała przez 21 miesięcy. Poświęciła na przygotowanie reportażu mnóstwo czasu; pokonała dziesiątki tysięcy kilometrów pociągami, busami i samochodem oraz na własnych nogach. Dzięki temu mógł powstać wyczerpujący i przenikliwy reportaż. Sumiennie przygotowana lektura porusza trudny i często bagatelizowany temat wykluczenia komunikacyjnego w Polsce, które niejednokrotnie uziemia wielu ludzi w domach, zamykając im drogę do rozwoju i lepszego życia. Dlaczego niemal 14 milionów ludzi w Polsce jest wykluczonych komunikacyjnie? Czemu polskie wagony średnio mają po 25 lat? Jak to się stało, że od 1989 roku liczba pasażerów kolei spadła o aż 700 milionów? Olga Gitkiewicz bada stan komunikacji publicznej w Polsce, rozmawia z ludźmi, dla których podróż choćby kilkadziesiąt kilometrów poza własną miejscowość wymaga ogromnej pracy logistycznej lub jest zwyczajnie niemożliwe - w końcu do ponad 20% sołectw w kraju transport publiczny w ogóle nie dociera. Te właśnie rozmowy składają się na budzący dyskomfort i frustrację reportaż ukazujący życie z przystanku, dworca, pobocza, bez prawa jazdy, bez pewności dotarcia na czas. Autorka z ogromną wrażliwością porusza temat wykluczenia rozumianego szerzej. Zwraca uwagę nie tylko na samą komunikację publiczną, ale także na kwestie związane z wiekiem, niepełnosprawnością, majętnością, a także na brak prawa jazdy. Doskonałe pióro autorki przekłada się na ciekawą lekturę, której się nie zapomina i o której się rozmawia. Olga Gitkiewicz to pisarka, której miłośnikom reportażu nie trzeba przedstawiać. Jeśli "Nie zdążę" przypadło Ci do gustu, z pewnością spodoba Ci się również pierwsza książka autorki zatytułowana "Nie hańbi". Jej debiut zdobył nominacje w aż trzech konkursach, w tym do nagrody NIKE.
obrazek
The fourth offering in the series that includes Wehrmacht, Luftwaffe and Panzer, Kriegsmarine brings you the story of the naval forces of the Third Reich. Even without a large surface fleet, German ships like the Graf Spee, Bismarck and Tirpitz kept Allied forces occupied, while the U-boat fleet proved a formidable force beneath the waves. All categories of German vessels are explored, accompanied by an authoritative history of the Kriegsmarine.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności