PC_Risen.-TPTB.7z
-
[ e-Booki ] Luzem (różne) -
Adi Nowak -
B O K -
Barto'Cut12 -
Bosski -
cykl Królestwo Zmierzchu -
Człowień -
Dudek P56 -
E. Matula, M. Sych -
Emes Milligan -
Eripe -
FIRMA -
GRY do 10GB (#myUP) [NEW!] -
Hase -
Henning Mankell -
Holak -
Jamal -
JMSN -
Jot -
Kacper HTA -
Klarenz -
Kleszcz -
Koran Streets -
Kotzi -
KPSN -
Kukon -
Machine Gun Kelly ( MGK ) -
Manfred Spitzer -
Marlena Plebańska -
Matek -
Michael Connelly -
Mosad, Dybiec -
Muzyka (luzem) -
Nicki Minaj -
Paweł Sułkowski -
PiH -
Praktis -
Rest, Kafar -
Słoń -
Suzanne Young -
Szopeen -
Terry Pratchett, Stephen Briggs -
Te-Tris -
Tom Lloyd -
Tymek -
Wac Toja -
White 2115 -
Wiatr -
Zeamsone -
Zeus
Pegasus - Złota Kolekcja
Pewnie pamiętasz z dzieciństwa jak to się grało w gry na pegasusie (w końcu pierwsza konsola i pierwsze gry jakie się miało), wymieniało dyskietkami z kumplami, siedziało przed telewizorem z dwoma dżojstikami i grało się w Contre. Pegasus - Złota Kolekcja jest właśnie zbiorem 63 najlepszych gier z dzieciństwa. Pegasusa zastępują nam teraz takie konsole jak PS czy XBox gdzie grafika przechodzi możliwości a elektronika z roku na rok rozwija się dwukrotnie, ale nie ma to jak wrócić do dawnych czasów - chociaż w części. Teraz macie szansę zagrania w pierwsze swoje gry, teraz na swoim komputerze.


WildStudios ( producent )
WildTangent, Inc ( wydawca )
gry akcji / cRPG
23 maja 2005 ( światowa data premiery )
wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz,
256 MB RAM,
Windows 2000/98/ME/XP,
16MB akcelerator 3D + dodatkowo: podłączenie do Internetu
Screeny: http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=50025
Opis:
FATE to komputerowa gra fabularna ze sporą ilością elementów akcji, zaprojektowana i zrealizowana w całości z myślą osobach, które nie mają czasu lub chęci, by poświęcić rozgrywce więcej niż kilkanaście minut lub góra godzinę dziennie (tzw. graczach przypadkowych). W odróżnieniu od produkcji o podobnym przeznaczeniu, które, niestety, nie zachwycają wykonaniem audiowizualnym, FATE może się poszczyć bardzo udaną trójwymiarową oprawą graficzną i nie gorszym udźwiękowieniem. Warto też odnotować, że tytuł ten dostrzeżono na targach E3 2005 i szereg branżowych magazynów (np. gamersinfo.net) przyznało mu swoje wyróżnienia.
Akcja gry rozgrywa się w standardowym świecie fantasy, pełnym magii i przeróżnych monstrów, smoków, trolli i tym podobnych (łącznie występuje tu ponad 100 bestii). Bohater, którego sami projektujemy wybierając takie parametry jak: imię, płeć, wygląd zewnętrzny czy siła; rozpoczyna swą przygodę w mieście Grove, pełniącym de facto rolę bazy wypadowej w całej grze. Na początku zabawy wyrusza stąd z zadaniem eksploracji starożytnych lochów i jaskiń położonych nieopodal, a po jego wykonaniu powraca, by przyjąć nowe zadanie od znajdujących się tu NPC-tów, sprzedać znalezione przedmioty, kupić nowe uzbrojenie itd. Prowadzony heros zyskuje doświadczenie w czasie walki, co przekłada się na dodatkowe punkty, które możemy rozdzielić pomiędzy jego bazowe współczynniki, m.in.: siłę lub zręczność. Zwiększają się również jego umiejętności we władaniu rożnymi typami broni czy posługiwaniu się czarami z określonej dziedziny magii.
Wszystkie lokacje przez jakie mamy okazję się przedzierać generowane są losowo, dlatego też praktycznie nie ma możliwości, aby ta sama wyprawa przybiegła dwa razy w ten sam sposób. Ponadto, wydawca gry, firma WildTangent, Inc. okresowo udostępnia w sieci Internet nowe mapy czy przedmioty. Ciekawym elementem naszych przygód jest też zwierzątko, które towarzyszy nam od początku zmagań, np. pies lub kot. Z czasem nabywa ono nowych umiejętności, a ponadto można go okresowo przemienić w potężnego potwora, który wspomoże nas w walce.
Gra Beach Head Desert War przenosi nas w rejon konfliktów, gdzie naszym głównym zadaniem będzie obrona własnej pozycji. W czasie gry znajdujemy się w bunkrze, w którym możemy się obracać o 360 stopni. Wróg będzie za wszelka cenę chciał zniszczyć nasz bunkier, dlatego do dyspozycji będziemy mieli karabin maszynowy i działo dużego kalibru do niszczenia czołgów i innych pojazdów. Niestety, w czasie zacieklej obrony, będziemy musieli oszczędzać amunicje, gdyż zapas jej mamy ograniczony. Walki toczone są w dzień jak i w nocy. Grafika jest ładna i dopracowana, a efekty dźwiękowe wprowadzają w nastrój gry. Beach Head - Desert War z pewnością przypadnie do gustu wszystkim entuzjastom wojennych strzelanek.
Pobierz
