Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

S.T.A.L.K.E.R Cień Czarnobyla.part3.rar

Marcin97742 / GRY PC / Stalker - Cien Czarnobyla [PL] / S.T.A.L.K.E.R Cień Czarnobyla.part3.rar
Download: S.T.A.L.K.E.R Cień Czarnobyla.part3.rar

700 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Screeny Gra akcji ( FPP ) . Wersja PL Trójwymiarowa gra akcji z elementami RPG stworzona przez zespół GCS Game World, znany przede wszystkim z Codename: Outbreak i serii Cossacks. Trójwymiarowa gra akcji z elementami RPG stworzona przez zespół GCS Game World, znany przede wszystkim z Codename: Outbreak i serii Cossacks. W roku 2006, straszliwa katastrofa spowodowała eksplozję sarkofagu stworzonego wokół uszkodzonego reaktora elektrowni atomowej w Chernobylu. Pył radioaktywny został rozniesiony na wielkie tereny i przyniósł śmierć ludziom, zwierzętom i roślinom. Obszar w promieniu trzydziestu kilometrów wokół elektrowni został otoczony przez armię, a specjalna komisja nie potrafiła ustalić przyczyn katastrofy. Radioaktywna Strefa wciąż się poszerzała, a w jej wnętrzu zauważano coraz więcej anomalii naturalnych. Tajemnicza siła dosłownie rozdzierała organizmy żywe na pół lub powodowała nie gojące się rany. Nieliczne ekspedycje do wnętrza Strefy napotykały na zwierzęta-mutanty, które nie wyglądały jak naturalne skutki skażenia. Katastrofa, mutanty, anomalie i skażenie - wszystko razem wyglądało jak dokładnie zaplanowana konspiracja... Jest rok 2012. Długi czas upłynął, zanim pierwsze ekspedycje mogły wejść do Strefy na odległość większą niż kilka kilometrów bez narażania się na pewną śmierć. Pojawili się nieliczni śmiałkowie, zwani stalkerami, którzy wyruszali do Strefy, aby przynosić z niej pozostałe tam artefakty, dziwne rośliny i inne przedmioty. Liczne organizacje chętnie płacą za tego typu znaleziska. Gracz staje się jednym z owych stalkerów przeszukujących Strefę. Rozgrywka stanowi połączenie elementów przygodowych, taktycznych, cRPG oraz rzecz jasna akcji, co oznacza, że S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl nie należy traktować jako zwykłego shootera, w którym bezmyślnie przechodzimy poziom za poziomem. Tu w każdym zadaniu należy uważnie eksplorować dany teren, odnajdywać artefakty, eliminować przeciwników, którzy staną nam na drodze i zagrożą naszemu życiu oraz komunikować się i współdziałać z innymi stalkerami/NPC-tami. * Świat gry składający się na obszar Strefy o łącznej powierzchni 20 kilometrów kwadratowych. Całość podzielono na kilkanaście mniejszych lokacji. * W pełni trójwymiarowa grafika (silnik graficzny własnej produkcji X-Ray), wielkie tereny zewnętrzne i dokładnie dopracowane wnętrza. Dynamiczne zmieniające się warunki i mutacje w Strefie. * W sumie około 30 rodzajów broni. Możliwość dokonywania modyfikacji broni (np. montaż tłumika albo lunety). * Nieliniowa fabuła z siedmioma zakończeniami. * Oryginalne stworzenia o różnych zdolnościach - inteligencja stada, telepatia, telekineza. * Handel bronią, artefaktami i sprzętem.
Tu podaj tekst alternatywny Fabuła: Twierdza Krzyżowiec przenosi akcję gry Podobnie jak w pierwowzorze, tak i w tej części, budowa, utrzymanie w dobrym stanie oraz obrona potężnych warowni i zamków jest kwintesencją rozgrywki. Dokładnie jak w części poprzedniej gracz ma do wyboru dwie kampanie dla pojedynczego gracza. Pierwsza kładzie większy nacisk na sprawy militarne, druga zaś na ekonomiczne. Przebieg poszczególnych misji pozostał niemal identyczny, tj. musimy wypełniać podstawowe zadania stawiane nam przez grę, np. zgromadzić określoną ilość surowców w zadanym czasie, obronić zamek przed kilkoma falami ataków, itd. Możliwości: Co się zaś tyczy ekonomii i gospodarki, to w tej dziedzinie również mamy znaczny postęp. Łącznie w grze mamy blisko 140 budynków i konstrukcji wszelakiego przeznaczenia (kuźnia, młyn, piekarz, kamieniołom, elementy zamków, etc.) oraz około 20 różnych łańcuchów produkcyjnych prowadzących do wytworzenia z podstawowych surowców (m.in. drewno, kamień, żelazo, zboże) różnych niezbędnych rzeczy, np. broni czy pożywienia. W Stronghold 2 pojawia się też całkiem nowy element tj., utrzymanie swych włości w stanie czystości. Jest to ważny element, ponieważ zaniedbanie higieny może, a nawet na pewno, może stać się przyczyną epidemii lub plagi szkodników. Gatunek: Strategia -Ekonomiczna Rodzaj: --- Premiera: 2005 Język: Angielski Wymagania Sprzętowe: Procesor: Pentium IV 2 GHz Pamięć RAM: 512 MB Karta Graficzna: 64 MB Wolne miejsce na Dysku: 3 GB
Spolszczenie Testowane i działa 100%
CRACK - Nezbędny do poprawnego działania gry
obrazek Fabuła: Akcja programu rozgrywa się w basenie Morza Karaibskiego, w burzliwym XVII wieku. Będąc panem i władcą niewielkiej łajby, gracz stanie przed szansą zdobycia lepszych statków i wpisania się do kronik historycznych jako nieustraszony korsarz, łupiący wszystko co tylko stanie mu na drodze. Na przyszłych piratów czeka szesnaście skolonizowanych wysp (m.in. Jamajka, Puerto Rico, Tortuga, Dominika, Curacao, Barbados) oraz bogata linia brzegowa Ameryki Środkowej, gdzie utworzono większe lub mniejsze miasta portowe. Możliwości: Gracz może nie tylko je napadać ale również handlować w nich deficytowymi towarami, powiększając przy tym swój stan gotówki. Age of Pirates zawiera ponadto rzadko spotykany w tego typu produkcjach „czarny rynek”, koncentrujący się wokół handlu niewolnikami ze schwytanych statków. Gra zawiera również silny wątek polityczny. Korsarze mogą działać bowiem zarówno w interesie państw, którym służą jak i plądrować na własną rękę. W Age of Pirates nie zobaczymy żadnych gotowych przystani pirackich, ale gracz będzie mógł takowe stworzyć, jeśli po zwycięskiej bitwie umieści na stanowisku gubernatora swojego oficera. Gatunek: Akcja -Przygodowe Rodzaj: TPP, RPG Premiera: 2005 Język: Polski Wymagania Sprzętowe: Procesor: Pentium IV 2.5 GHz Pamięc RAM: 1 GB Karta Graficzna: 128MB (GeForce 3 lub lepsza) Wolne miejsce na Dysku: 2 GB
Tu podaj tekst alternatywny Fabuła: Nauka jazdy odbywa się na ulicach Krakowa, który w swojej wirtualnej odmianie doczekał się wielu charakterystycznych miejscówek. Oprócz wspomnianych wyżej placów manerwowych jeździ się też między innymi po zatłoczonych uliczkach w ścisłym centrum, dróżkach osiedli mieszkaniowych czy obwodnicach. Akcja może być obserwowana z kilku ujęć, między innymi z kamery umieszczonej za sterowanym pojazdem. W wykonywaniu poprawnych manewrów pomaga podgląd widoku z bocznych lusterek. Możliwości: Właściwa rozgrywka podzielona została na dwie zasadnicze kategorie. Zdecydowanie ważniejszą rolę odgrywa w grze część praktyczna, pozwalająca na wcielenie się w postać kursanta i doskonalenie swoich umiejętności za kółkiem. Dostępne lekcje obejmują zarówno wszystkie ćwiczenia placu manewrowego, jak i przemieszczanie się po prawdziwym mieście. W tym drugim przypadku musimy uważać na te same niebezpieczeństwa, co w rzeczywistości, a więc na innych uczestników drogi, pojazdy komunikacji miejskiej (w tym tramwaje), a nawet na pieszych. Gatunek: Symulator -Samochodu Rodzaj: --- Premiera: 2010 Język: Polski Wymagania Sprzętowe: Procesor: Pentium IV 2 GHz Pamięc RAM: 2 GB Karta Graficzna: 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza) Wolne miejsce na Dysku: 400 MB
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności