Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Call.of.Juarez.Bound.in.Blood-PROPHET.part4.rar

Marcin97742 / GRY PC / Call of Juarez Więzy Krwi PL-PROPHET / Call.of.Juarez.Bound.in.Blood-PROPHET.part4.rar
Download: Call.of.Juarez.Bound.in.Blood-PROPHET.part4.rar

0,79 GB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować










Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB, 4 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1




Call of Juarez: Więzy Krwi to kontynuacja westernowej strzelaniny z roku 2006, stworzonej przez wrocławskie studio Techland. Podobnie jak w pierwszej odsłonie tej serii, miejscem akcji jest Dziki Zachód. W Więzach Krwi poznajemy młodość braci McCall – znanego z pierwowzoru Ray’a i jego brata Thomasa. Trwa wojna secesyjna, a rodzeństwo siedzi w okopach Georgii, walcząc po stronie Konfederacji. Na początku ich zadaniem jest odpieranie natarć wojsk generała Shermana. Priorytety braci błyskawicznie się zmieniają, ponieważ dowódca sił Unii stosuje tzw. taktykę spalonej ziemi. Gdyby Sherman dotarł do farmy Ray’a i Thomasa, oznaczałoby to zrujnowanie ich majątku i śmierć mieszkających na niej krewnych. Konfederaci nie chcą zaprzątać sobie głów problemem McCallów, dlatego bracia muszą szukać rozwiązania problemu na własną rękę. Na myśl przychodzi tylko jeden sposób – dezercja.

W większości misji można wcielić się w obu braci. Dzięki takiemu rozwiązaniu gracz może wykonywać stojące przed nim zadania na dwa sposoby. W zależności od wybranej postaci, zmienia się styl gry, a to za sprawą różnych umiejętności Ray’a i Thomasa. Ray chętnie wykorzystuje w walce dwa rewolwery; strzela szybko i świetnie radzi sobie na krótkich dystansach. Ponadto potrafi używać dynamitu do eliminowania przeciwników. Thomas to człowiek preferujący walkę na średni dystans – wszelkiego rodzaju karabiny są w jego rękach wyjątkowo zabójcze. Co więcej, może on używać lassa do np. wchodzenia na dachy budynków.












Inne pliki do pobrania z tego chomika
Tu podaj tekst alternatywny Fabuła: Twierdza Krzyżowiec przenosi akcję gry Podobnie jak w pierwowzorze, tak i w tej części, budowa, utrzymanie w dobrym stanie oraz obrona potężnych warowni i zamków jest kwintesencją rozgrywki. Dokładnie jak w części poprzedniej gracz ma do wyboru dwie kampanie dla pojedynczego gracza. Pierwsza kładzie większy nacisk na sprawy militarne, druga zaś na ekonomiczne. Przebieg poszczególnych misji pozostał niemal identyczny, tj. musimy wypełniać podstawowe zadania stawiane nam przez grę, np. zgromadzić określoną ilość surowców w zadanym czasie, obronić zamek przed kilkoma falami ataków, itd. Możliwości: Co się zaś tyczy ekonomii i gospodarki, to w tej dziedzinie również mamy znaczny postęp. Łącznie w grze mamy blisko 140 budynków i konstrukcji wszelakiego przeznaczenia (kuźnia, młyn, piekarz, kamieniołom, elementy zamków, etc.) oraz około 20 różnych łańcuchów produkcyjnych prowadzących do wytworzenia z podstawowych surowców (m.in. drewno, kamień, żelazo, zboże) różnych niezbędnych rzeczy, np. broni czy pożywienia. W Stronghold 2 pojawia się też całkiem nowy element tj., utrzymanie swych włości w stanie czystości. Jest to ważny element, ponieważ zaniedbanie higieny może, a nawet na pewno, może stać się przyczyną epidemii lub plagi szkodników. Gatunek: Strategia -Ekonomiczna Rodzaj: --- Premiera: 2005 Język: Angielski Wymagania Sprzętowe: Procesor: Pentium IV 2 GHz Pamięć RAM: 512 MB Karta Graficzna: 64 MB Wolne miejsce na Dysku: 3 GB
Spolszczenie Testowane i działa 100%
CRACK - Nezbędny do poprawnego działania gry
obrazek Fabuła: Akcja programu rozgrywa się w basenie Morza Karaibskiego, w burzliwym XVII wieku. Będąc panem i władcą niewielkiej łajby, gracz stanie przed szansą zdobycia lepszych statków i wpisania się do kronik historycznych jako nieustraszony korsarz, łupiący wszystko co tylko stanie mu na drodze. Na przyszłych piratów czeka szesnaście skolonizowanych wysp (m.in. Jamajka, Puerto Rico, Tortuga, Dominika, Curacao, Barbados) oraz bogata linia brzegowa Ameryki Środkowej, gdzie utworzono większe lub mniejsze miasta portowe. Możliwości: Gracz może nie tylko je napadać ale również handlować w nich deficytowymi towarami, powiększając przy tym swój stan gotówki. Age of Pirates zawiera ponadto rzadko spotykany w tego typu produkcjach „czarny rynek”, koncentrujący się wokół handlu niewolnikami ze schwytanych statków. Gra zawiera również silny wątek polityczny. Korsarze mogą działać bowiem zarówno w interesie państw, którym służą jak i plądrować na własną rękę. W Age of Pirates nie zobaczymy żadnych gotowych przystani pirackich, ale gracz będzie mógł takowe stworzyć, jeśli po zwycięskiej bitwie umieści na stanowisku gubernatora swojego oficera. Gatunek: Akcja -Przygodowe Rodzaj: TPP, RPG Premiera: 2005 Język: Polski Wymagania Sprzętowe: Procesor: Pentium IV 2.5 GHz Pamięc RAM: 1 GB Karta Graficzna: 128MB (GeForce 3 lub lepsza) Wolne miejsce na Dysku: 2 GB
Tu podaj tekst alternatywny Fabuła: Nauka jazdy odbywa się na ulicach Krakowa, który w swojej wirtualnej odmianie doczekał się wielu charakterystycznych miejscówek. Oprócz wspomnianych wyżej placów manerwowych jeździ się też między innymi po zatłoczonych uliczkach w ścisłym centrum, dróżkach osiedli mieszkaniowych czy obwodnicach. Akcja może być obserwowana z kilku ujęć, między innymi z kamery umieszczonej za sterowanym pojazdem. W wykonywaniu poprawnych manewrów pomaga podgląd widoku z bocznych lusterek. Możliwości: Właściwa rozgrywka podzielona została na dwie zasadnicze kategorie. Zdecydowanie ważniejszą rolę odgrywa w grze część praktyczna, pozwalająca na wcielenie się w postać kursanta i doskonalenie swoich umiejętności za kółkiem. Dostępne lekcje obejmują zarówno wszystkie ćwiczenia placu manewrowego, jak i przemieszczanie się po prawdziwym mieście. W tym drugim przypadku musimy uważać na te same niebezpieczeństwa, co w rzeczywistości, a więc na innych uczestników drogi, pojazdy komunikacji miejskiej (w tym tramwaje), a nawet na pieszych. Gatunek: Symulator -Samochodu Rodzaj: --- Premiera: 2010 Język: Polski Wymagania Sprzętowe: Procesor: Pentium IV 2 GHz Pamięc RAM: 2 GB Karta Graficzna: 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza) Wolne miejsce na Dysku: 400 MB
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności