Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Homefront.iso

Download: Homefront.iso

2,62 GB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Heavy Fire: Afghanistan to obok Special Operations i Black Arms trzecia część z serii strzelanin stworzonych przez krakowskie studio Teyon. Jest to pierwsza gra tego dewelopera, która trafi na różne platformy. Poprzednie tytuły przeznaczone były dla konsoli Nintendo Wii. Afghanistan należy do gatunku tzw. „strzelanin na szynach”. Oznacza to, że nie możemy kontrolować ruchów bohatera, a wyłącznie strzelać do przeciwników sterując specjalnym celownikiem. W grze przenosimy się do niespokojnego, ogarniętego wojną Afganistanu. Autorzy przygotowali 24 misje rozgrywające się w zróżnicowanych lokacjach. Walczymy z Talibami na wąskich ulicach miast, w wioskach położonych gdzieś wysoko w górach i wilgotnych jaskiniach połączonych siecią tuneli. Gra nastawiona jest przede wszystkim na szybką i efektowną wymianę ognia. Podczas misji musimy bronić naszych baz przed nacierającymi przeciwnikami, chronić konwoje, tropić szczególnie niebezpiecznych terrorystów czy niszczyć umocnienia wroga. Deweloper do dyspozycji oddał nam bronie i pojazdy z współczesnego pola walki. Możemy strzelać z CKM-u umieszczonego na popularnym Humvee, zapewniać wsparcie ogniowe ze śmigłowca UH-60 Black Hawk czy czołgu M1 Abrams. Heavy Fire: Afghanistan w wersjach na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3 pod względem wizualnym prezentuje się nieporównanie lepiej niż poprzednie tytuły wydawane na Nintendo Wii. Tekstury są wyraźnie lepszej jakości, podobnie jak efekty specjalne. obrazek
obrazek Kontynuacja nie wprowadza żadnych rewolucyjnych zmian do mechaniki rozgrywki, zaprezentowanej w pierwszej części tego mini-cyklu. Gracz w dalszym ciągu przystępuje więc do serii wyścigów, wyróżniających się przede wszystkim za sprawą ciekawie zaprojektowanych tras. Tory obfitują w wiele zdradliwych skoczni czy efektownych korkociągów, podczas pokonywania których niejednokrotnie nagina się prawa fizyki. Całość podana jest jednocześnie w bardzo przystępnej formie, nie wymagając żadnego przygotowania ze strony gracza.
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas to następna część cyklu taktycznych gier akcji, firmowanego przez słynnego amerykańskiego autora książkowych thrillerów politycznych. Kolejne dzieło połączonych sztabów Red Storm Entertainment i Ubisoft Entertainment jest jednocześnie pierwszą odsłoną wspomnianej serii, przeznaczoną dla konsol PlayStation 3 i Xbox 360. Oczywiście developerzy nie zapomnieli także o posiadaczach komputerów osobistych klasy PC oraz platform starszej generacji (PlayStation 2 i Xbox). Każdy z docelowych systemów elektroniczno-rozrywkowych otrzymał możliwie najlepszą oprawę wizualną, realistyczną animację na podstawie prawdziwych ludzkich ruchów itd. Zgodnie z tytułem przenosimy się do największego miasta w amerykańskim stanie Nevada, znanego przede wszystkim dzięki licznym kasynom, hotelom etc. Nietrudno zgadnąć, że do metropolii na Pustyni Mojave trafiamy w związku z występującymi na tym terenie ogniskami terroryzmu, które jako członkowie elitarnego oddziału rządowego musimy natychmiast likwidować. W skład owego świetnie wyszkolonego zespołu wchodzi m.in. Logan Keller (dowódca i ekspert w dziedzinie rekonesansu), Michael Walter (fachowiec od ciężkiej broni) i Jung Park (elektronik i strzelec wyborowy zarazem). Zgodnie z tradycją nie mogło zabraknąć szeregu autentycznych rodzajów środków bojowych (np. karabiny, pistolety i granaty) oraz dodatkowego osprzętu, niezbędnego w konfrontacji z wyjętymi spod prawa osobnikami. Przebieg akcji, obejmującej de facto jeden wirtualny dzień, ukazany został z perspektywy FPP. Autorzy położyli szczególny nacisk na elementy planowania taktycznego, dzięki czemu zespołowe działanie w rozświetlonym neonowym blaskiem mieście można prowadzić niezwykle profesjonalnie. Wykonywania zadań rzecz jasna nie ułatwiają dość obszerne lokacje, jak również liczni przeciwnicy, wyposażeni w wysokiej próby Sztuczną Inteligencję. Naturalnie nie jesteśmy skazani na zmaganie się jedynie z tą ostatnią, ponieważ udostępniono nam tryb multiplayer, pozwalający na zabawę za pośrednictwem globalnej Sieci (w ten sposób odblokowuje się rozmaite bonusy). obrazek
ALFA Antiterror to taktyczna gra akcji będąca próbą odwzorowania działalności słynnej elitarnej rosyjskiej jednostki bojowej ALFA. Za jej powstanie odpowiada rosyjska grupa developerska Mist Land, autorzy futurystycznej produkcji z gatunku cRPG, pt. Paradise Cracked. Oddział o którym traktuje gra powstał w 1974 roku za sprawą Jurija W. Andropowa (ówczesnego szefa sowieckiego KGB) i obecnie składa się z ponad dwustu wysoko wykwalifikowanych żołnierzy. Owa jednostka w ciągu blisko trzydziestu lat swojego istnienia zdążyła wziąć udział w wielu akcjach o charakterze militarnym – m.in. szturm na kabulski pałac prezydenta Hafizullaha Amina (1979), dwukrotne zdobywanie moskiewskiego Białego Domu (1991 i 1993) oraz odbijanie zakładników w teatrze na Dubrovce (2002). Swoją karierę w tym tytule rozpoczynamy w 1983 roku, jako zwykły porucznik służący w oddziale ALFA, a z biegiem czasu, wykonując kolejne zadania oparte na autentycznych akcjach bojowych (część z nich przez lata trzymana była w tajemnicy), awansujemy w hierarchii wojskowej i otrzymujemy odznaczenia za zasługi. W odróżnieniu od wielu typowych taktycznych gier akcji, w których wszystko rozgrywa się w czasie rzeczywistym, a co za tym idzie, gracz zmuszony jest bardzo szybko, niemal instynktownie, wydawać rozkazy poszczególnym członkom oddziału, tu twórcy posłużyli się mechanizmem tzw. wymuszonej pauzy, przypominającym nieco system „we go” użyty w serii Combat Mission. Znaczy to, że akcja podzielona jest na dwie nieustannie następujące po sobie fazy – w jednej czas się zatrzymuje i wydajemy rozkazy - w kolejnej obserwujemy jak wykonują je nasi żołnierze (nie możemy wpływać na to co robią). Mottem gry jest realizm, dlatego też przy jej produkcji brali udział w charakterze konsultantów byli i aktywni członkowie oddziałów Alfa. Każdy żołnierz występujący w tym tytule opisany jest zestawem cech charakterystycznych, posiada swój profil psychologiczny, a za jego zachowanie się w boju odpowiada zaawansowane komputerowe A.I. Stopniowo rosną także umiejętności naszych podkomendnych. Autorzy zwrócili również dużą uwagę na wierne przeniesienie do gry kilkunastu typów broni i innego wyposażenia podręcznego oraz pojazdów, które wykorzystywały i obecnie wykorzystują rosyjskie wojska i jednostki specjalne. Niebagatelną rolę w ALFA Antiterror odgrywa nowoczesny silnik graficzny 3D. Staranie opracowano wszystkie lokacje oraz elementy ukształtowania terenu wpływające na przebieg i taktykę działań bojowych, m.in. trawa, drzewa, poszczególne obiekty, domy i zabudowania. To samo tyczy się odwzorowania najróżniejszych efektów pogodowych, opadów deszczu i śniegu czy mgły. Każdy element ma tu wpływ na pole widzenia żołnierzy czy dźwięki, które dochodzą do ich uszu. ALFA Antiterror poza kampanią jednoosobową oferuje też grę wieloosobową z żywymi graczami za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu, a nawet poczty elektronicznej. obrazek
G.B.R.: The Fast Response Group to pierwszoosobowa, taktyczna gra akcji, podejmująca modną w XXI wieku tematykę walki z terroryzmem. Stworzona przez zespół Ural Games pozycja adresowana jest do odbiorców w przedziale wiekowym 16-45 lat i pozwala na wcielenie się w członka wojskowej Grupy Szybkiego Reagowania (z rosyjskiego: Grupa Bystrogo Reagirowanija). Powodem powstania specjalnej jednostki było szerzące się w świecie zagrożenie atakami ze strony nielegalnych organizacji militarnych. Według autorów fikcyjnego scenariusza gry głównym orędownikiem inicjatywy, mającej na celu stworzenie elitarnego zespołu żołnierzy, był sam prezydent Rosji. Udało mu się uzyskać aprobatę przedstawicieli pozostałych, największych mocarstw naszego globu, toteż po niedługich rozmowach zdecydowano się wreszcie powołać do służby tajną, perfekcyjnie wyszkoloną drużynę ekspertów od zabijania, którzy używając wszystkich dostępnych im środków w mgnieniu oka zlikwidują każde zagrożenie dla ziemskiego pokoju. Graczowi przychodzi spróbować swych sił w roli jednego z reprezentantów teamu G.B.R i wraz z kierowanymi przez Sztuczną Inteligencją kolegami wyruszyć na front w celu walki z najniebezpieczniejszymi terrorystami. Aby ułatwić odbiorcy jego zadanie, producenci shootera zadbali o zagwarantowanie wirtualnemu żołnierzowi szerokiego spektrum karabinów i wielu innych gatunków broni oraz ochronę za pomocą wytrzymałej kamizelki kuloodpornej. Wszystkie te zabiegi wprowadzono po to, aby wojak mógł uczestniczyć nie tylko w wymianach ognia z nieosłoniętymi przeciwnikami, ale potrafił również pozbyć się adwersarzy przebywających w pojazdach bojowych. Pokonanie wszystkich wrogów stanowi bowiem podstawowy warunek zwycięstwa w grze firmy Ural Games. obrazek
W wyniku zdradziecki władca spisku Airath Alexander został pozbawiony władzy i wrzucono do dalekiego kraju Ogantar. Spragniony zemsty, wraca do domu. Po drodze spotyka Alexander wielu przyjaciół i wrogów, a wśród nich wielki wojownik Aeneas. Brave Beauty zachęca sojuszników odpalenie niezliczone zastępy Samael - pragnienie demon władzy na całym świecie. Każdy wygrał bitwę, Aeneas staje się silniejszy, wiarygodność bohaterki rośnie, a coraz bardziej wykwalifikowanych i doświadczonych żołnierzy pod jej sztandarem. W nowej kampanii historia, gracz będzie musiał znać odpowiedzi na wiele pytań. Co się stało z Eneey, kiedy Aleksander było założenie jego autorytet w Ogantare? Co złego los rzucił ją do wrogiej ziemi? Jakie rachunki produkuje nieustraszony wojownik demon Samael, prowadząc liczne piekło. obrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności