Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Crash Time 3 Nocne Pościgi.rar

MP3_2014 / Gry / GRY WYŚCIGI / Crash Time 3 Nocne Pościgi.rar
Download: Crash Time 3 Nocne Pościgi.rar

483,59 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
wymagania sprzetowe:
Procesor Pentium 4 3.2 GHz , Pamięć RAM 1 GB RAM
Wstąp do policji i weź udział w szalonych pościgach za przestępcami po ulicach wielkiego miasta. Musisz byc gotów na wszystko, gdyż zrobią oni wszystko, co w ich mocy by umknąć przed sprawiedliwością. Niesamowicie dynamiczne pościgi i towarzyszące im często spektakularne wypadki staną sie Twoją codziennością podczas patrolów na ponad dwustu kilometrach autostrad, ulic i podmiejskich alejek. Do zwiedzenia znajdziesz tu ponad 32 km kwadratowe terenu, więc lepiej od razu bierz się do dzieła!

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 128 MB SBK X: Superbike World Championship to kolejna edycja symulatora wyścigów motocyklowych oparta na licencji oficjalnych mistrzostw świata WSBK. SBK X to kolejna odsłona popularnej serii wyścigów motocyklowych SBK, od lat tworzonej przez włoskie studio Milestone. Tytuł umożliwia graczom zabawę w kilku dostępnych trybach rozgrywki. Jednym z nich jest rozbudowana Kariera, w której do naszych zadań należy realizacja wyznaczanych przez zespół celów, stopniowe wspinanie się po drabince kariery oraz udział w przeprowadzanych treningach i testach. Pierwszym etapem rozgrywki jest stworzenie wirtualnego alter ego gracza, czyli kierowcy którego poczynaniami będzie on kierował. Wśród parametrów jakie można określić znajdują się między innymi: imię, data urodzenia, wzrost, wygląd, styl jazdy oraz ksywka. Wszelkie decyzje w trybie Kariery podejmowane są z poziomu menu, któremu twórcy nadali formę wirtualnego biura. Gracz może w nim zarządzać wieloma ustawieniami: przebierać w ofertach pracy, sprawdzać pocztę oraz podejmować decyzje o podpisaniu kontraktu z nowym zespołem. Ilość dostępnych ekip zmienia się adekwatnie do naszych poczynań na torze i uzależniona jest od poziomu reputacji.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 512 MB Fuel to gra wyścigowa produkowana przez firmę Asobo Studios, znaną ze współpracy z Disneyem (np. komputerowa i konsolowa wersja Wall-E). Wydawcą gry jest Codemasters, twórca wielu ważnych dzieł należących do tego gatunku (np. seria Colin McRae). Fuel to odmienna koncepcja gry wyścigowej. Prezentuje świat, w którym wskutek zmian klimatycznych spowodowanych wpływem człowieka na środowisko, ogromne połacie terenu zostały spustoszone. Jednym z najcenniejszy dóbr jest paliwo. Mimo tego, część zapaleńców na powstałych pustkowiach organizuje wyścigi, których stawką są kolejne galony cennego płynu. Oczywiście wcielamy się w jedną z takich osób, próbujących zaistnieć w tym nowym świecie maniaków prędkości. Teren gry jest zróżnicowany. Możemy zobaczyć zachodnie wybrzeże USA zrujnowane przez liczne tsunami, pustynną Nevadę (także Wielki Kanion) oraz ośnieżone pasma górskie północnej części dzisiejszych Stanów Zjednoczonych.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4 GB HDD,Windows XP/Vista/7 Pole Position 2010 to rozbudowany menedżer Formuły 1, pozwalający graczom wcielić się w rolę szefa jednego z zespołów uczestniczących w prestiżowych wyścigach. Wbrew nazwie PP 2010 ma niewiele wspólnego z legendarnymi grami wyścigowymi Pole Position i Pole Position II stworzonymi w latach 80. ubiegłego wieku przez firmę Namco. Temat może i jest podobny (świat Formuły 1), ale ukazany z zupełnie odmiennej perspektywy. W rzeczywistości Pole Position 2010 znacznie bliżej do innej gry wydanej wcześniej przez Kalypso Media, a mianowicie Racing Team Manager.Zadaniem graczy w PP 2010 nie jest kierowanie szybkim bolidem, ale nadzorowanie pracy całego zespołu. Jeśli szukać porównań z prawdziwymi wyścigami F1, można przyjąć, że chodzi o wcielenie się w rolę Franka Williamsa, Rossa Browna czy do niedawna Jeana Todta. W grze przyjęto, że szefowanie zespołem oznacza udział w podejmowaniu niemal każdej decyzji. Gracze negocjują więc warunki kontraktów z kierowcami, podpisują umowy ze sponsorami, wyznaczają inżynierom kierunki badań, określają ustawienia bolidu na dany wyścig, a nawet ustalają strategię teamu.Kierować można jednym z gotowych zespołów lub od podstaw stworzyć własny. Szef ekipy może wybierać z grona dwustu dostępnych w grze kierowców oraz tysiąca inżynierów, mechaników i pracowników wyścigowego zaplecza. Również konstrukcja samochodów daje duże pole do popisu. Osiągi bolidów można poprawiać dokonując modyfikacji każdego z 17 podzespołów.Co prawda w trakcie wyścigu nie ma szans, by samemu usiąść za kierownicą, ale menedżer zespołu może przez radio wydawać polecenia swoim kierowcom i mechanikom, decydując m.in. o stylu jazdy czy pit-stopach.Szef teamu musi przy tym przez cały czas pilnować budżetu. Większość operacji, jak zatrudnienie dodatkowego pracownika, rozpoczęcie badań nad nowym komponentem itp., wiąże się z określonymi kosztami. Wpływy do kasy zespołu zapewniają sponsorzy - tym hojniejsi im lepsze są osiągane wyniki.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: CPU 600MHz Intel/AMD, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D (DirectX8.1), 700MB HDD Stworzona z dużym przymrużeniem oka polska ścigałka. Jest to nieoficjalna kontynuacja a zarazem rozwinięcie pomysłów słynnego Maluch Racera. Tym razem gracz ma okazję przetestować inny twór polskiej motoryzacji - produkowanego przez FSO Poloneza (w najstarszej wersji nadwoziowej).Podobnie jak w przypadku wspomnianego już Maluch Racera, gracz może zasiadać za kierownicą kilku niewiele różniących się między sobą pojazdów. Wszystkie są dość luźnymi wariacjami na temat tytułowego Poldka. Gracz może zasiąść za sterami Mega Speedera (wyróżnia się dość przysadzistymi spoilerami), Shadowa, Rally, Super Rally, Speedera, Low Ridera (nazwa mówi wszystko), Offridera (jeden z ciekawszych modeli - sportowy pick-up), Black Tuning, City oraz Classica (najbardziej zbliżony wyglądem do modelu świetnie znanego z polskich ulic). Dostępne pojazdy różnią się między sobą osiągami i zachowaniem na trasie. Zaczyna się oczywiście od tych najwolniejszych. W miarę postępów gracz dostaje w swe ręce coraz potężniejsze, ale i trudniejsze do opanowania maszyny. Model jazdy jest mocno uproszczony. Nie ma tu mowy o żadnej symulacji - to arcade w najczystszej postaci. W grze pojawił się natomiast model uszkodzeń. Kolejne zderzenia i kolizje są odzwierciedlane na karoseriach aut zostawiając coraz widoczniejsze ślady. Wypadki pogarszają osiągi sterowanego pojazdu przy czym nie ma możliwości całkowitego wyeliminowania go z dalszej jazdy.Poldek Driver oferuje dziesięć tras. Mamy m.in. niewielkie miasteczko, wioskę, podmiejski parking i tor wyścigowy. Z ciekawszych nowości, których nie mieliśmy okazji uraczyć w Maluch Racerze, warto również wymienić widok z wnętrza sterowanego pojazdu. Engine pozostał w praktycznie niezmienionej postaci. W dalszym ciągu mamy więc do czynienia z dość prostą grafiką 3D.
obrazek wymagania sprzętowe: CPU 2GHz, 512MB RAM, akcelerator 3D 128MB Powerdrome to wyjątkowo dynamiczne wyścigi futurystycznych pojazdów, za produkcję których odpowiada studio Argonaut Games. Co ciekawe, dla producenta opisywanej „ścigałki” jest to swego rodzaju debiut na rynku poważniejszych tytułów. W przeszłości firma ta kojarzona była z produkcjami tworzonymi w głównej mierze z myślą o młodszych graczach (Bionicle: The Game, seria Croc, Harry Potter and the Sorcerer's Stone...). Powerdrome pierwotnie ukazał się na konsole PlayStation 2 oraz Xbox, wersja PC jest więc bezpośrednio konwersją z tych platform.Skonstruowane przez producentów gry futurystyczne pojazdy z wyglądu przypominają połączenie tradycyjnego motocykla z myśliwcem odrzutowym. Osiągane przez te wehikuły prędkości są oczywiście odpowiednio duże (nawet kilka tysięcy kilometrów na godzinę) przy czym gra nie jest aż tak dynamiczna jak chociażby konsolowy F-Zero. Główna zasługa leży w tym przypadku po stronie samych tras, które zostały skonstruowane w taki sposób, aby nie utrudniać zbytnio jazdy. Kolizje z innymi pojazdami czy też otaczającymi tor bandami nie są tak częste jak w konkurencyjnych produkcjach. Powerdrome pozbawiony jest jakichkolwiek broni, które pojawiały się w niektórych futurystycznych wyścigach. Jedynym sposobem pozbycia się danego przeciwnika jest zepchnięcie go na jedną z otaczających trasę band.
obrazek wymagania sprzętowe: CPU AMD/Intel 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D 16MB, 100MB na hdd, Direct-X 8.0, Windows 95/98/ME Typowy przykład niskobudżetowych wyścigów, w których gracz zasiada za kierownicą jednego z tytułowych monster trucków, czyli pojazdów na olbrzymich kołach. Warto przy tym dodać, iż jest to pełnoprawna zręcznościówka, w której szczególny nacisk położono na nieskomplikowaną zabawę.Autorzy „Monster Truck Rumble” przygotowali cztery podstawowe tryby dla pojedynczego gracza. Free Run pozwala na zapoznanie się z dostępnymi trasami. Gracz nie jest w żaden sposób ograniczany dzięki czemu może dokładnie przygotować się do właściwych imprez. Niewielkim urozmaiceniem są pojawiające się tu i ówdzie zwierzęta. W Circuit Race mamy do czynienia z tradycyjnym wyścigiem, gdzie ten z zawodników, który zjawi się na mecie jako pierwszy wygrywa. Podczas zawodów należy oczywiście pokonywać liczne checkpointy (bramki kontrolne), które porozmieszczano po całej okolicy. Warto przy tym dodać, iż wyścig jest rozgrywany na jednej z sześciu dość zróżnicowanych map. Wreck 'n' Crush nawiązuje do słynnych imprez z udziałem monster trucków, w których ich zadaniem jest przejechanie stosunkowo krótkiego odcinka trasy połączonego z widowiskowym miażdżeniem porozstawianych samochodów. Tryb ten, w przeciwieństwie do prawdziwych zawodów, daje graczowi nieco większą swobodę. Wygrywa ta osoba, która w określonym czasie zdoła zniszczyć możliwie jak największą ilość pojazdów znajdujących się w okolicy. Ostatni z dostępnych trybów, Lane Race, jest zbliżony do Circuit Race przy czym gracz musi sobie dodatkowo poradzić z wymijaniem licznych przeszkód. Multiplayer w „Monster Truck Rumble” odgrywa symboliczną rolę, gracze mogą stanąć do pojedynku na podzielonym ekranie (split-screen). W trakcie wyścigu można korzystać z podręcznego radaru, który w zależności od sytuacji może wskazywać drogę wiodącą do kolejnego checkpointu czy samochody wymagające zmiażdżenia. Pomimo tego, iż gra została nakierowana na zręcznościową zabawę, zadbano o uszkodzenia. Niestety, nie są one ukazywane, zamiast tego na ekranie pojawia się specjalny pasek informujący o aktualnym stopniu zniszczeń.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 350 Mhz, 128 MB RAM, akcelerator 3D, karta dźwiękowa + dodatkowo: karta sieciowa, podłączenie do Internetu Tread Marks to zręcznościowe wyścigi ciężko uzbrojonych czołgów poruszających się po bezdrożach. Gra posiada rozbudowany tryb do rozgrywki wieloosobowej w sieci oraz tryb skirmish dla tych, którzy chcą walczyć z inteligentnie sterowanymi przeciwnikami komputerowymi. Można wybierać spośród 20 różnych modeli czołgów, w tym jedenaście ciężkich będących ulepszoną wersją amerykańskiego M1-Abrams i rosyjskiego T-72 oraz dziewięciu lekkich maszyn. Do dyspozycji jest 23 śmiercionośnych broni oraz power-up'ów takich jak chociażby 120mm pociski, szybkostrzelne wyrzutnie rakiet, miotacze ognia, działa plazmowe, wsparcie powietrzne, karabiny maszynowe, lasery, artyleria dalekiego zasięgu, rakiety średniego zasięgu czy taktyczna broń jądrowa.W przeciwieństwie do innych gier rozgrywających się na otwartej przestrzeni, tutaj teren zmienia się przebiegiem walki. Otoczenie gry całkowicie reaguje na zniszczenia pozostawiając na powierzchni ziemi ślady wystrzałów, małe i duże kratery, a nawet ogromne leje po wybuchach jądrowych, pozostające tam aż do końca rozgrywki.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 4 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista FlatOut: Ultimate Carnage to kolejna część znanej serii gier wyścigowych. Podobnie jak poprzednie odsłony, została ona opracowana przez studio developerskie Bugbear Entertainment, mające na swoim koncie także Rally Trophy. Pozycja ta, znana wcześniej posiadaczom konsoli Xbox 360, jest lekko rozbudowaną i usprawnioną wersją drugiej części serii. Oczywiście zasady rozgrywki pozostały niezmienione: FlatOut: Ultimate Carnage łączy elementy normalnej rywalizacji samochodowej z destrukcją prowadzonych pojazdów. Poza jak najszybszym dotarciem na metę, ważna jest więc także eliminacja przeciwników, choć w niektórych trybach gry całkowicie zrezygnowano ze ścigania na rzecz bardziej widowiskowych akcji (skoki ze skoczni, przejazdy przez płonące obręcze itp.).
obrazek wymagania sprzetowe: CPU AMD/Intel 700MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Jedyna gra z oficjalną licencją firmy Chevrolet, która pozwala na przetestowanie tytułowego modelu Corvette z dowolnej epoki. Do dyspozycji gracza oddano kilkadziesiąt pojazdów, może on zasiąść za kierownicą wozu reprezentującego wybrany przez siebie rocznik. Najstarsze modele skonstruowano w latach pięćdziesiątych dwudziestego wieku, najnowsze pochodzą natomiast z 2003 roku. Autorzy Corvette przygotowali wiele zróżnicowanych trybów. Arcade Mode to tryb zręcznościowy. Gracz wybiera poziom trudności, epokę i trasę (wybór samochodu jest zablokowany). Quick Race to szybki wyścig. Wszystkie ustawienie są losowane dzięki czemu gracz bez zbędnych formalności może od razu przejść do właściwej zabawy. Esencją gry jest Career Mode, czyli kariera. Podobnie jak wiele innych trybów, podzielono ją na pięć epok, które niejako reprezentują kolejne generacje modelu Corvette. Każda epoka składa się z serii wyścigów. Aby móc awansować dalej gracz będzie musiał znaleźć się w czołówce. W nagrodę za swe poczynania zdobywa punkty, za które automatycznie zakupywane są nowe części (koła, elementy silnika, amortyzatory itd.). Pod koniec każdej epoki musi stanąć do pojedynku jeden na jednego. Podstawowa różnica polega na tym, iż w przeciwieństwie do poprzednich wyścigów jest zrzucany na tereny zurbanizowane. Musi więc uważać na pojazdy cywilne oraz policję, która dysponuje zbliżonymi technicznie pojazdami. W nagrodę za zaliczenie każdej epoki odblokowywane są nowe filmiki. W większości przypadków ukazują one zdobyte już pojazdy. Special Modes składa się z serii dodatkowych wyścigów. Aby móc wziąć w nich udział należy odnotowywać postępy w karierze. A są to: Hot Lap Challenge (szaleńczy wyścig z czasem), Custom Vette Challenge (możliwość ścigania się prototypowymi modelami Chevroleta), Circuit Endurance, Route 66 Checkpoint (możliwość przejechania się odcinkiem kultowej amerykańskiej autostrady) oraz Mother Road Endurance. Kolejny tryb to Multiplayer. Co ciekawe, zaimplementowano opcję split-screen, czyli pojedynków na podzielonym ekranie. Oprócz tego można zabawić się w sieci lokalnej. Ostatnie dwie opcje to View Trophies oraz View Movies. Pozwalają one na powtórne obejrzenie zdobytych już wcześniej trofeów i filmików.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB Drift City to oferowany przez koreańską firmę NHN Corporation program z gatunku MMORG (Massive Multiplayer Online Racing Game), rywalizujący na tym polu przede wszystkim z takimi tytułami, jak Project: Torque czy Upshift StrikeRacer. Zarówno klient, jak i sama rozgrywka dostępne są za darmo, mamy jednak możliwość zakupienia wielu specjalnych, bonusowych przedmiotów za prawdziwą gotówkę. Gra przenosi nas na Mittron Island, niewielką, ale bardzo dynamicznie rozwijającą się wysepkę gdzieś na północnym Pacyfiku, na której odkryto zupełnie nowe, niezwykle wydajne źródło energii – mittron. Ludzie szybko nauczyli się z niego korzystać, konstruując wiele potężnych maszyn, napędzanych innowacyjnym paliwem. Założono nawet specjalną organizację o nazwie Organization for Mittron Development (OMD), mającą na celu przede wszystkim zarządzanie rozwojem wyspy oraz kontrolę wydobycia i dystrybucji mittronu. Niestety, z czasem lokalną społeczność zaczęły nękać bardzo niebezpieczne bandy bliżej niezidentyfikowanych pojazdów (High-tech Unmanned Vehicles, w skrócie HUV), napędzanych właśnie nowoczesnym paliwem. Zagrożenie urosło do takich rozmiarów, że w końcu mieszkańcy wyspy nie mogli już swobodnie poruszać się po mieście pieszo, w obawie przed HUVami. W efekcie OMD zdecydowało się zachęcić najlepszych na świecie kierowców, aby przybyli na Mittron Island i pomogli rozprawić się z tajemniczą organizacją, korzystając z szeregu ekskluzywnych pojazdów z rewolucyjnym napędem.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności