Cities.part1.rar
-
(1) -
♣ Darksiders -
♣ DEAD SPACE 2 -
♣ Divinity 2 Ego Draconis -
♣ Dragon Age II -
♣ Dragon Age II PL -
♣ F1 2010 -
♣ FALLOUT 3 -
♣ FALLOUT NEW VEGAS -
♣ FIFA 2011 -
♣ Ghostbusters Sanctum of Slime -
♣ GTA IV Episodes from LC -
♣ HOMEFRONT -
♣ Hunting Unlimited 2011 -
♣ Kane & Lynch 2 -
♣ LEGO Star Wars III The Clone Wars -
♣ LOST PLANET 2 -
♣ MAFIA 2 -
♣ MAJESTY ANTHOLOGY -
♣ Major League Baseball 2K11 -
♣ MASS EFFECT 2 -
♣ MEDAL OF HONOR -
♣ MEN OF WAR Assault Squad -
♣ MIA Mission In Asia -
♣ NBA 2K11 -
♣ Need For Speed Pro Street -
♣ NFS HOT PURSUIT -
♣ NFS Shift 2 Unleashed -
♣ PAINKILLER Redemption -
♣ R.U.S.E -
♣ RISEN -
♣ Shogun 2 Total War -
♣ Sniper Ghost Warrior -
♣ Splinter Cell Conviction -
♣ STALKER ZEW PRYPECI -
♣ Stoked Big Air Edition -
♣ Supreme Commander 2 -
♣ TEST DRIVE UNLIMITED 2 -
♣ The Settlers 7 Droga do Królestwa -
♣ THE SIMS 3 -
♣ The Sims Średniowiecze -
♣ Tom Clancy's HAWX 2 -
♣ Transformers War For Cybertron -
♣ Warfare Reloaded -
♣ Warhammer 40,000 Dawn of War II Retribution -
♣ WIEDŹMIN 2 -
♣ XENUS 2 -
MOTYL1964_ -
Need for Speed Shift 2 Unleashed 2011 -
violaz
Minimalne : Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.