rld-rail.r37
-
[R.G. Mechanics] SimCity -
Alien Nations -
Alien Nations 2 -
angielski -
Assasin's Creed -
auto cad 2009 -
banished -
BeamNG Full -
Black & White 2 -
Boikd -
Cities XL 2012 -
Civilization 5 -
Cracki -
DirectX -
Dr House -
Euro Truck Simulator 2 PL -
Far West -
Filmy -
Grajkownia -
GRY -
Hotel Giant 2 -
Instalacje Budowlane -
Mafia 2 -
Maszyna_08_13 -
Mechanika gruntów -
mody -
Mount&Blade_1011_PL -
NCIS -
ósmy cud świata -
Pizza Connection 2 PL -
pma14020 -
Postal 2 PL -
Programy -
PTC.Mathcad.v14.0.M020.ISO-TBE -
Redist -
semestr III -
seriale -
sezon 1 -
sezon 2 -
sezon 3 -
sezon 4 -
Sid Meier's Railroad -
Technologia betonu -
The Guild 2 -
The Guild 2 - Renaissance -
The Settlers - Narodziny Kultur -
Tropico 4 -
Wyprawa na Północ -
Wytrzymałość materiałów -
ZUT
2K Games ( wydawca )
strategiczne ( ekonomiczna )
17 października 2006 ( światowa data premiery )
08 grudnia 2006 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single / multiplayer
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP
Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=4549
OPIS:
Sid Meier’s Railroads! to gra ekonomiczna przygotowana przez studio Firaxis Games, którą można uznać za naturalną spadkobierczynię legendarnej serii Railroad Tycoon, zapoczątkowanej w 1990 roku (również przez Sida Meiera). Pod względem koncepcji, program ten nie odbiega od pozostałych odsłon cyklu – naszym zadaniem będzie stworzenie firmy transportowej, w której pierwsze skrzypce gra kolej.
Sid Meier’s Railroads! kontynuuje tradycję swoich poprzedników stawiając na niezwykle prosty w obsłudze system rozbudowy infrastruktury kolejowej, który ucieszy przede wszystkim nowicjuszy. Mosty, tunele, zwrotnice, a nawet stacje kolejowe – konstrukcja wszystkich tych obiektów odbywa się automatycznie kiedy program uzna, że są one potrzebne. Oprócz układania torów, gracz skoncentruje się również na tworzeniu pociągów, ustalaniu ich składów oraz wyznaczaniu celu podróży. Program oferuje ponad trzydzieści lokomotyw, począwszy od prymitywnych maszyn parowych, poprzez spalinowe, na elektrycznych skończywszy. Na przewóz czeka dwadzieścia zróżnicowanych surowców, które produkowane są przez liczne zakłady przemysłowe (od tartaków po fabryki broni).
Oczywiście samo układanie torów i przyglądanie się pociągom byłoby straszliwie nudne, dlatego też autorzy postanowili zaimplementować najbardziej zaawansowany model ekonomiczny, jaki kiedykolwiek pojawił się w grze tego typu. Rynek śledzący popyt i podaż towarów, to tylko część atrakcji. Siłą programu są przede wszystkim liczne zdarzenia losowe, które mogą doprowadzić do gwałtownych zmian koniunktury, a co za tym idzie do wyników finansowych osiąganych przez wszystkie rywalizujące przedsiębiorstwa.
Sid Meier’s Railroads! posiada olbrzymi potencjał w kwestii projektowania dodatków. Graczom został udostępniony edytor map, scenariuszy, a także narzędzia pozwalające na stworzenie wymarzonej lokomotywy. W tym ostatnim przypadku mamy bardzo szerokie pole manewru – zaprojektować można bowiem wszystko, nie tylko wygląd zewnętrzny maszyny, ale również jej parametry techniczne.
Gra oferuje rozbudowany wariant rozgrywki jednoosobowej. Oprócz tradycyjnej „piaskownicy”, gdzie możemy tworzyć swoje imperium bez żadnych ograniczeń, autorzy pokusili się też o wymagające scenariusze, gdzie staniemy naprzeciwko żywym legendom transportu kolejowego, np. Corneliusa Vanderbilta czy J.P. Morgana. Jeśli znudzą nam się samotne wyzwania, zawsze możemy skorzystać z opcji multiplayer. Bawić się można tutaj na dwa sposoby: w kooperacji lub przeciwko sobie.