Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Harkness Deborah - Księga Wszystkich Dusz 02- Tajemnica.pdf

Lilit28 / ☼ Książki / Deborah Harkness / Harkness Deborah - Księga Wszystkich Dusz 02- Tajemnica.pdf
Download: Harkness Deborah - Księga Wszystkich Dusz 02- Tajemnica.pdf

1,7 MB

5.0 / 5 (1 głos)
obrazek

Diana Bishop, młoda doktor historii i czarownica, w tomie pierwszym natrafiła w oksfordzkiej Bibliotece Bodlejańskiej na zaklętą księgę, której poszukują wszystkie magiczne rasy: czarnoksiężnicy, demony i wampiry. Wśród tych istot, których nie sposób odróżnić od ludzi, był urzekający Matthew Clairmont – zagadkowy profesor biochemii i neurologii. Połączeni potężną zakazaną miłością rozpoczęli walkę o tajemnicę, która być może zmieni świat…

Lecz każdy, kto chce rozwikłać sekret manuskryptu, naraża się na straszliwe niebezpieczeństwo. Diana i Matthew muszą schronić się w innym czasie. Tam gdzie być może kryje się klucz do tajemnicy…

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Piękna i młoda doktor historii Diana Bishop studiuje alchemiczne księgi w oksfordzkiej Bibliotece Bodlejańskiej. Jeden manuskrypt promieniuje dziwnym lśnieniem. Brakuje mu kilku stron. A spod pisma wyłania się niemożliwy do odczytania inny tekst. Diana wie, że by go odczytać, musiałaby użyć swoich magicznych mocy. Pochodzi bowiem z potężnej rodziny o wielowiekowych czarnoksięskich tradycjach. Z rodziny pierwszej czarownicy straconej w Salem. Diana boi się swojej magii. Broni się przed nią. Wraca jednak do księgi. Ale okazuje się, że manuskryptu nie ma w bibliotece, bo zaginął przeszło sto lat wcześniej… Tymczasem Oksfordem wstrząsają tajemnicze morderstwa. A Bibliotekę Bodlejańską zaludniają niebezpieczne czarownice, czarnoksiężnicy, demony i wampiry. Wszyscy poszukują księgi… Wśród tych istot, których nie sposób odróżnić od ludzi, jest urzekający Matthew Clairmont – tajemniczy światowej sławy profesor biochemii i neurologii. Diana wie, że nie wolno jej złamać zakazu wchodzenia w intymne związki z przedstawicielami innych ras. Wie, że tę miłość może przypłacić życiem. Tak rozpoczyna się przebogata opowieść o zakazanej potężnej miłości, wśród walki o tajemnicę, która być może zmieni świat…
obrazek Diana Bishop, młoda doktor historii z czarnoksięskiej rodziny, i Matthew Clairmont, zagadkowy profesor biochemii, połączeni zakazanym uczuciem rozpoczęli walkę o niebezpieczną tajemnicę, która być może zmieni świat. Teraz muszą przenieść się pięćset lat wstecz, do elżbietańskiego Londynu. To świat szpiegów i podstępów, starych przyjaciół Matthew połączonych w nowe koterie i alchemicznych pracowni, tajemniczej Szkoły Nocy i jej równie tajemniczych „uczniów”, jak wielkie umysły epoki: poeta Christopher Marlowe i matematyk Thomas Harriot, stąpający śmiało po cienkiej granicy pomiędzy geniuszem a szaleństwem. Idąc tropem zaklętej księgi, której poszukują wszystkie magiczne rasy, Diana zmierzy się ze swoją czarnoksięską mocą, a Matthew – z demonami swojej przeszłości. Lecz żeby poznać sekret manuskryptu Ashmole 782, będą musieli znowu uciekać i wyruszyć w jeszcze dalszą i jeszcze bardziej ryzykowną wędrówkę – wśród spisków i intryg, niebezpiecznej magii i wielkiej, pięknej miłości…
obrazek Diana Bishop, młoda doktor historii z potężnej czarnoksięskiej rodziny, i Matt hew Clairmont, fascynujący i nieśmiertelny naukowiec, połączeni wielkim zakazanym uczuciem rozpoczęli walkę o niebezpieczną tajemnicę, która zmieni świat. Idąc tropem zaginionej zaklętej księgi, której szukają wszystkie magiczne rasy, przenieśli się w czasie do elżbietańskiego Londynu i rozdzieranej krwawą wojną religijną Francji. Teraz, żeby odnaleźć manuskrypt Ashmole 782, wyruszają w jeszcze dalszą i jeszcze bardziej ryzykowną wędrówkę – do XVI-wiecznej Pragi. Tam, na cesarskim dworze, staną wobec zaskakującego żądania i ściągną na siebie gniew królowej Anglii. A Diana pozna wreszcie szokującą prawdę o swoim ukochanym. Lecz czeka ich jeszcze najbardziej niebezpieczna podróż – powrót…
Po podróży w czasie w Shadow of Night, historyk i czarownica Diana Bishop oraz wampiryczny naukowiec Matthew Clairmont powracają do teraźniejszości, by stawić czoła nowym kryzysom i starym wrogom. Ale prawdziwe zagrożenie dla ich przyszłości nie zostało jeszcze ujawnione, a kiedy to nastąpi, poszukiwanie Ashmole 782 i brakujących stron nabiera jeszcze większego pośpiechu.
Kłopoty w pracy? Szef doprowadza Cię do szału? Czas na zemstę Cześka!!! Tylko teraz możesz ponabijać się ze swojego tępego szefa i wchodzących mu w cztery litery kumpli z pracy! Do wykorzystania masz szereg rekwizytów pomocnych w finezyjnych kawałach. Czas doprowadzić ich do wściekłości! Szeroka paleta psikusów i żartów pozwala Ci wyżywać się na znienawidzonym szefie i współpracownikach, doprowadzając ich do granic wytrzymałości... Zablokuj automat do kawy, odłącz komputery, podpiłuj nogi w krzesłach. Wykaż się sprytem, żeby nie dać się złapać. Użyj głowy i połącz kawały w łańcuch nieustannej zabawy. Zgrywus: Wykończ szefa! - to gwarancja świetnej zabawy i wielu godzin tarzania się ze śmiechu.
Gra zręcznościowa, której tematem przewodnim jest uprzykrzanie życia szefowi i współpracownikom w firmie zatrudniającej naszego bohatera (do wyboru: Jo Blessa i Anne Employed). Przez kolejnych 21 misji, w iście biurowym środowisku pracy, będziemy niszczyć komputery, urządzenia z napojami, wylewać kawy, kraść papier z toalet i zapychać nim klozety, rozbijać lustra w łazienkach, czy rozlewać wodę. Wszystkie te destrukcyjne działania, musimy wykonywać w taki sposób, aby nie zostać przyłapanym na gorącym uczynku. Jeżeli jednak ktoś nas przyuważy, musimy się jakoś wytłumaczyć, co w grze przedstawiono za pomocą pamięciowej mini gierki. Nasz oprawca wypowiada kilka słów (przedstawionych za pomocą obrazków), my natomiast, musimy skontrować je rysunkami o przeciwnej tematyce. Aby wyjść cało z opresji, należy wykazać się nie lada pamięcią, w przeciwnym razie rozpoczynamy biurowe zmagania od początku. Gra oferuje rozgrywkę na czas oraz na punkty (w obu przypadkach musimy pokonać 21 poziomów), umożliwia także przeglądanie naszych dotychczasowych wyników w tabelach ze statystykami. „Zemsta Urzędasa” prezentuje dość przeciętne wykonania wizualne (widok w rzucie izometrycznym) i dźwiękowe, jednak dość oryginalna tematyka i nie najgorsza grywalność programu, daje grze szanse na sporą popularność, wśród zdesperowanych pracowników, chcących wyładować swoją złość na wirtualnych urządzeniach biurowych ;-).
Pamiętasz Zemstę Urzędasa? Teraz przyszedł czas na szkołę! Ile razy wredni nauczyciele obniżali Ci stopnie, przepytywali dzień po fajnej imprezie i wstawiali naganne oceny z zachowania... Wreszcie możesz się na nich odegrać, niszcząc mienie, które za ciężką kasę podatników kupiło Kuratorium Oświaty. W grze poruszasz się kursorami lub prawym klawiszem myszy. Rzeczy, które możesz zdemolować, podświetlają się na biało. Jeśli jesteś zbyt daleko, będzie to kolor żółty. Wszelkich akcji dokonujesz przy użyciu lewego klawisza myszy. Uważaj, by nie dać się złapać! Jeśli nie jesteś pewien, czy ktoś Cię podgląda, kliknij na podejrzaną osobę - ujrzysz wtedy jej zasięg widzenia. Jeśli ktoś Cię przyłapie, staniesz przy tablicy. Wtedy będziesz musiał odgadnąć słowo, które wymyśli Twój twardogłowy dyro.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności