CCleaner(13061).exe
-
_Minecraft Alpha -
► Gry za FREE -
►GRY PC DO 1GB -
Age of Pirates - Opowieści z Karaibów -
Airborne Troops -
Anno 1404 -
Assassin's Creed -
Assassin's Creed - Brotherhood -
Assassin's Creed - Revelations -
Assassin's Creed II -
Audiobook -
chomik box do pobrania -
Far Cry -
Far Cry 2 -
Far Cry 3 -
FIFA 13 -
Filmy -
Gry -
Gry za FREE -
GTA IV -
GTA San Andreas -
Homefront -
Minecraft -
Minecraft 1.7.2 -
Minecraft 1.7.3 -
Minecraft 1.7.4 ! -
Minecraft 1.7.5 -
Muzyka -
Piraci z Karaibów -
Programy -
Red Orchestra 2 - Bohaterowie Stalingradu -
Red Orchestra 2 - Nadciągająca Burza -
Risen 2 - Mroczne Wody -
Sniper Elite -
Sniper Elite V2 -
Stronghold 1 -
Stronghold 2 Deluxe -
Stronghold 3 -
Stronghold Crusader -
Symulator Autobusów i Tramwajów -
Symulator Jazdy 2 -
Tapety -
The Guild II -
The Guild II - Piraci Starego Świata -
The Sims 3 -
Torrenty
MechCommander 2 to sequel popularnej strategii czasu rzeczywistego opartej na zasadach świata Battletech. W grze kierujemy poczynaniami olbrzymich bojowych maszyn kroczących, zwanych mechami. Przy ich pomocy bronimy własnego terytorium i poszerzamy jego zasięg. Względem części poprzedniej usprawniono grę sprawiając, że jest ona teraz bardziej intuicyjna i grywalna. Rozgrywka składa się z szeregu misji połączonych jedną, nieliniową fabułą. Przed każdym zadaniem uczestniczymy w odprawie, na której otrzymujemy informacje na temat aktualnej sytuacji i dane dotyczące celów misji, np.: zniszcz określone budynki wroga lub konwój, ochraniaj bazę itp. Później możemy odpowiednio wybrać i uzbroić roboty, obsadzić w nich odpowiednich pilotów (których umiejętności stale wzrastają) i wykonać zadanie.
Jedną z najważniejszych nowości jest to, że teraz podczas każdej misji możemy, np.: wezwać posiłki, wsparcie powietrzne i artyleryjskie, pojazd naprawczy, helikoptery zwiadowcze, czy pojazdy ratunkowe. Oczywiście wszystko za odpowiednią opłatą punktów C-bills, standardowej waluty w świecie Battletech. Po zniszczeniu wrogiego mecha, możemy przejąć go przy pomocy poduszkowców VTOL. Naprawiają one wrogie jednostki i obsadzają naszą załogą, dzięki czemu możemy je wykorzystać w walce z przeciwnikami. W nagrodę za przejęcie kluczowych obiektów wroga dostajemy dodatkowe punkty. Po zakończeniu misji również otrzymujemy pewną ilość punktów C-bills.
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D
Hostile Waters: Antaeus Rising to strategiczna gra akcji 3D, której akcja przenosi nas w rok 2032. Na Ziemi panuje ogólnoświatowy pokój, a wszystkie narody współpracują ze sobą, pragnąc stać się cywilizacją globalną. Z takim stanem rzeczy nie mogą pogodzić się byli prominenci i wojskowi, którzy pragnąc odzyskać władzę i wpływy, organizują tajną armię na wyspach Pacyfiku. Ich celem jest destabilizacja sytuacji politycznej i powrót do starego stylu życia. Sprzyja im ogólnoświatowe rozbrojenie i brak jakichkolwiek lokalnych konfliktów.
Jedyną nadzieją ludzkości staje się tytułowy Antaeus, ostatni z super krążowników, posiadający na swym pokładzie nanofabrykę umożliwiającą produkcję różnego typu jednostek bojowych: czołgów, helikopterów, samolotów itp. Jednostki te pilotowane są przez umysły martwych żołnierzy, które dzięki technologii „Soulcatcher” mogą być wielokrotnie wykorzystywane. Antaneus zużywa resztki swoich zapasów energii do stworzenia poszczególnych członków załogi i wyrusza do ostatniej walki. Jego celem jest infiltracja archipelagu podejrzanych wysp i zniszczenie centralnej bazy operacyjnej wroga.
wymagania sprzetowe:
Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD
Strategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
wymagania sprzetowe:
Pentium III 600MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D
Dynamiczne wyścigi samochodowe, nawiązujące do klasyki gatunku, gry Destruction Derby. Gracz staje się kierowcą startującym w karkołomnych wyścigach i tryumfując w kolejnych zawodach może wspinać się po szczeblach kariery.Smash up Derby to dynamiczne wyścigi samochodowe, nawiązujące do klasyki gatunku, gry Destruction Derby, stworzone przez polską firmę developerską - CITY interactive. Gracz staje się kierowcą startującym w tych karkołomnych wyścigach i tryumfując w kolejnych zawodach może wspinać się po szczeblach kariery. Podobnie jak w serii Destruction Derby tak i tu celem rozgrywki jest nie tylko dojechanie na metę jako pierwszy, lecz także „rozwalenie” innych przeciwników, uszkodzenie im samochodów, itp. Autorzy zawarli w Smash up Derby 20 różnorodnych samochodów oraz 28 torów. Gra wykorzystuje zaawansowany silnik graficzny „Virtools”, zastosowany między innymi w grach: Syberia i Michael Schumacher Kart 2002 (różne ujęcia kamer, liczne efekty specjalne). Tory zbudowane są średnio z 50 000 polygonow i około 80 różnych materiałów, a samochody składają się z 6000 polygonów i około 10 materiałów o zróżnicowanych cechach wizualnych i fizycznych. Ponadto do zalet tego tytułu zaliczyć należy realistyczny model zniszczeń samochodów oraz wykorzystanie silnika fizycznego firmy Havok. Smash up Derby pozwala na zabawę jednoosobową i wieloosobową do szesnastu osób równocześnie. Dodatkowo gra obsługuje Force Feedback i Vibration Force.
Pobierz