Cities.part3.rar
-
Akcja -
Do zrobienia -
dreamliner_ -
Farben Lehre - Achtung 2012 -
Filmy - Folder do zachomikowania -
Filmy 2012 -
Filmy od KrzysztofWeto -
Joker_ -
Komedie -
Leniwiec - Droga -
Malina - Weź to doceń -
od DeatHrun -
Raggafaya - Mixsurrra (2012) -
Sezon 1 -
Sezon 1 HD PL -
Sezon 1 PL -
Sezon 1 PL 720p -
Sezon 2 -
Sezon 2 PL -
Sezon 3 -
Sezon 3 PL -
Sezon 4 -
Sezon 4 PL -
Sezon 5 PL -
Sezon 6 PL -
Sobota - Gorączka Sobotniej Nocy (2011) -
Terra Nova PL -
The 4400 PL -
The Analogs - Miejskie Opowieści -
The Event PL -
The Good Guys PL -
The Kennedys PL -
The Walking Dead PL -
To Nie Moje Życie PL -
Touch PL -
Treme PL -
Trinny i Susannah Ubierają Polskę PL -
Unforgettable PL -
W Garniturach - Suits PL -
Weronika Mars PL -
Więzy Krwi PL -
Zabójcy PL -
Zaginiony PL -
Zagubieni PL -
Zagubiona Tożsamość PL -
Zagubiony Pokój PL -
Zakazane Imperium PL -
Zrobione -
Żniwiarz PL -
Żona Idealna PL
Minimalne : Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.