Painkiller Resurrection.iso.003
-
■ Rayman Origins 2012 PC -
■ Stacking PC -
■ Syndicate PC -
■ Anno 2070 PL PC -
■ Fifa 12 PL (2011)-PROPHET -
■ Serious Sam 3 PC -
■ The Elder Scrolls V Skyrim-PL-PROPHET -
▣ Torchlight II -
▣Deadlight -
► Call of Duty 2(1) -
►►Gry w 1 pliku!!!◄◄ -
█ WAŻNE ! -
█ RIP I REPACK -
█ AKCJI -
█ BIJATYKI -
█ DLA DZIECI -
█ SPORTOWE -
█ STRATEGIE -
█ STRZELANKI -
█ SYMULATORY -
█ WYŚCIGI -
█ ZRĘCZNOŚCIOWE -
Battlefield Bad Company 2 PL -
Bloodline Uśpione zło -
Call of Duty 2 -
Call of Duty 5 -
Call of Duty Black Ops -
Devastation -
Emulacja - stare konsole -
Fable III -
Fallout New Vegas -
Film - Some Kind Of Monster -
Książki -
No One Lives Forever -
Poradniki do gier -
Prey 2006 -
Prince of Persia Dusza Wojownika -
Rocksmith 2014 DLC -
Snajper PL (Sniper Path of Vengeance) -
Soldier of Fortune -
Spider-Man 2 Polski dubbing -
Stare gry -
Warcraft 3 -
WERSJA O22Y -
Wielka Encyklopedia Gier 2009 -
You are Empty -
Zeno Clash -
Zombie Driver -
ZOO Empire -
Żulionerzy
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Krwawa strzelanina FPP, opowiadająca historię wojny pomiędzy zastępami anielskimi a piekielną armią. Gracz wcielający się w postać Dzikiego Billa Shermana wkracza w nią bez kompleksów i nie przebierając w środkach likwiduje wszytko, co tylko się rusza.
Painkiller: Resurrection to trzecia odsłona popularnego cyklu strzelanin, zapoczątkowanych hitowym dziełem polskiego studia deweloperskiego People Can Fly, zarządzanego przez Adriana Chmielarza. Przygotowała ją austriacka grupa Homegrown Games, na zlecenie firmy JoWood będącej właścicielem praw do marki.
W Painkiller: Resurrection wcielamy się rolę Dzikiego Billa Shermana, zabójcy działającego na zlecenie CIA i wysoko postawionych urzędników państwowych. Właśnie ci ostatni zlecają Dzikiemu Billowi intratne zadanie, które bardzo szybko komplikuje się i wymyka spod kontroli bohatera. Mogłoby się wydawać, że banalna likwidacja politycznego rywala zleceniodawców Billa będzie przysłowiową kaszką z mleczkiem. I tak też było – przynajmniej do momentu, kiedy w pobliże służbowego pojazdu, należącego do celu Shermana, nie podjechał szkolny autobus wypełniony gromadką dzieciaków. Bomba podłączona do stacyjki wybuchła z chwilą przekręcenia kluczyka. W efekcie śmierć poniosły nie tylko dzieci i polityk, ale również Dziki Bill, który starał się powstrzymać całe zdarzenie. Śmierć protagonisty jest początkiem właściwej gry.
W Painkiller: Resurrection podtrzymana została zatem tradycja wcielania się w nieumarłych bohaterów, przed którymi stawiane jest zadanie rozprawienia się z przeważającymi siłami piekielnej armii. Tak było w jedynce, w której pomagaliśmy ukończyć ową misję Danielowi Garnerowi, a także w Overdose, gdzie mieliśmy okazję poznać zarówno wydarzenia sprzed jedynki, jak i te, mające miejsce po historii opowiedzianej w dziele People Can Fly. W Resurrection akcję również osadzono w Czyśćcu, lecz tym razem wydarzenia mające w nim miejsce nabiorą zupełnie nowego znaczenia. Dziki Bill wyląduje bowiem w samym środku konfliktu pomiędzy siłami Nieba i Piekła. Gracz wykonuje misje dla obu frakcji, lecz finał historii nosi znamiona typowe dla Painkillera. Jego osiągnięcie wymaga rozprawienia się z ogromną liczbą przeciwników. Dokonujemy tego przy wykorzystaniu wielu rodzajów broni, w tym kultowego Painkillera.
Jedną z najistotniejszych zmian zastosowanych w Painkiller: Resurrection jest z pewnością wprowadzenie trybu kooperacji. W jego ramach gracze (maksymalnie dwóch) może ukończyć zarówno główną kampanię, jak i kilka dodatkowych poziomów, które zostaną opracowane z myślą o tejże opcji rozgrywki. Produkcja oferuje także standardowy multiplayer, stanowiący jeden z głównych atutów cyklu Painkiller.
Painkiller: Resurrection powstał w oparciu o mocno zmodyfikowany silnik graficzny znany z jedynki. Wprowadzenie kilku nowości – w tym efektów takich, jak motion blur czy też dynamiczne oświetlenie – spowodowało, że produkcja straszy wyglądem jedynie w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Za projekty wszelkich elementów oprawy graficznej odpowiada austriacki artysta Peter Siedl.