Crackfix.rar
-
■ Rayman Origins 2012 PC -
■ Stacking PC -
■ Syndicate PC -
■ Anno 2070 PL PC -
■ Fifa 12 PL (2011)-PROPHET -
■ Serious Sam 3 PC -
■ The Elder Scrolls V Skyrim-PL-PROPHET -
▣ Torchlight II -
▣Deadlight -
► Call of Duty 2(1) -
►►Gry w 1 pliku!!!◄◄ -
█ WAŻNE ! -
█ RIP I REPACK -
█ AKCJI -
█ BIJATYKI -
█ DLA DZIECI -
█ SPORTOWE -
█ STRATEGIE -
█ STRZELANKI -
█ SYMULATORY -
█ WYŚCIGI -
█ ZRĘCZNOŚCIOWE -
Battlefield Bad Company 2 PL -
Bloodline Uśpione zło -
Call of Duty 2 -
Call of Duty 5 -
Call of Duty Black Ops -
Devastation -
Emulacja - stare konsole -
Fable III -
Fallout New Vegas -
Film - Some Kind Of Monster -
Książki -
No One Lives Forever -
Poradniki do gier -
Prey 2006 -
Prince of Persia Dusza Wojownika -
Rocksmith 2014 DLC -
Snajper PL (Sniper Path of Vengeance) -
Soldier of Fortune -
Spider-Man 2 Polski dubbing -
Stare gry -
Warcraft 3 -
WERSJA O22Y -
Wielka Encyklopedia Gier 2009 -
You are Empty -
Zeno Clash -
Zombie Driver -
ZOO Empire -
Żulionerzy
Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 512 MB , 5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
To już piąta część jednej z najpopularniejszych strategii ekonomicznych na rynku. Cykl narodził się w studiu Sunflowers, które stworzyło dwie pierwsze jego odsłony. Przy produkcji edycji 1701 oraz 1404 pałeczkę przejął zespół Related Design. Natomiast nad Anno 2070 pracuje głównie ekipa Blue Byte, czyli twórcy Settlersów.
Akcja przeniesiona została w niedaleką przyszłość. Do roku 2070 zmiany klimatu spowodowały drastyczne podniesienie się poziomu wód, co zafundowało ludzkości biblijny wręcz potop. W takiej sytuacji postanowiono wrócić do sprawdzonych metod i wzorem Noego wybudowano Arki, mające zapewnić naszemu gatunkowi przetrwanie i umożliwić mu odbudowę swojej dawnej potęgi na tych skrawkach lądu, które wciąż wystają ponad wodę.
Rozgrywka bazuje w większości na mechanizmach doskonale znanych fanom serii, które zostały jednak wzbogacone o szereg nowych opcji. Po raz pierwszy w historii cyklu dostajemy możliwość pokierowania trzema frakcjami – Tycoons, Echoes oraz Tech. Ci pierwsi stawiają na przemysł i agresywną ekspansję. Za nic mają dobro środowiska, zamiast tego priorytetem jest dla nich osiąganie dużych zysków i gromadzenie surowców w najkrótszym możliwym czasie. Drugie z tych stronnictw preferuje wolniejszy rozwój przemysłowy i koncentrowanie się na odnawialnych źródłach energii, co umożliwia mu zachowanie naturalnego środowiska w stanie praktycznie nietkniętym. Ostatnia społeczność jest ukierunkowana na nowoczesne technologie i rozwój badań nad praktycznie każdą sferą życia. Podstawą jej egzystencji są liczne laboratoria i ośrodki badawcze. Co ciekawe, frakcje nie są sobie wrogie i gra wcale nie zmusza nas do wybrania jednej z nich. Zamiast tego są po prostu ścieżkami rozwoju, które możemy swobodnie wykorzystywać i łączyć dla realizacji naszych celów. Wszystkie stronnictwa mają inne budynki, technologie oraz mieszkańców z unikalnymi potrzebami.
Inną nowością jest Arka, czyli olbrzymi wodny statek będący naszą bazą dowodzenia i czymś w rodzaju awatara gracza w wirtualnym świecie. Jest on jednocześnie jedynym stałym elementem, z którym zaczynamy każdą misję. Zapewnia wrażenie ciągłości w kampanii, ponieważ Arkę można ulepszać oraz załadowywać surowcami i wszystko to nie znika z poziomu na poziom. Tym samym nie zaczynamy już zawsze od zera. Statek jest również zintegrowany z naszym sieciowym profilem. Przeniesienie akcji w przyszłość wymusiło również kompletne przemeblowanie systemu surowców. Część z nich została usunięta, dodano też masę nowych, takich jak piasek, ropa czy szkło. Przede wszystkim jednak pojawiła się energia elektryczna, napędzająca większość budynków. Ponadto olbrzymią rolę odgrywa ekologia. Zniszczone środowisko przynosi gorsze plony i wraz ze wzrostem poziomu zdewastowania natury maleje przydatność gospodarcza danego terenu.