-
44 -
3665 -
136 -
1
4694 plików
2481,53 GB
Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce GF 6600 lub lepsza) , 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Produkcja cRPG, powstała w oparciu o silnik graficzny wykorzystany w produkcji Fallouta 3. Przedstawia jednak zupełnie nową fabułę.
Fallout: New Vegas to kolejna, po Fallout 3, odsłona popularnego postapokaliptycznego cyklu zapoczątkowanego w 1997 roku. Dzieło zostało opracowane przez studio Obsidian Entertainment, za którego założenie odpowiadają byli członkowie firmy Black Isle Studios, producenta dwóch pierwszych odsłon marki Fallout.
Produkcja skupia się na ukazaniu konfliktu trzech frakcji: New California Republic, Caesars Legion oraz mieszkańców New Vegas. Gracz wciela się w kuriera/podróżnika (jego statystyki kreujemy w teście psychoanalitycznym), którego przed śmiercią ratuje zaprzyjaźniony robot. W grze powraca oczywiście Pip-Boy, którego otrzymujemy od właściciela maszyny.
Rozgrywka w Fallout: New Vegas jest dokładnym odzwierciedleniem mechaniki ukazanej w Fallout 3. Kontrolujemy tu zatem nieustannie rozwijającego się bohatera, a akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej lub pierwszej osoby (w zależności od osobistych upodobań). Powraca także system walki o nazwie V.A.T.S., umożliwiający w oparciu o punkty akcji m.in. zatrzymanie upływu czasu i namierzanie konkretnych części ciała przeciwnika.
Do dyspozycji gracza oddano nowe ruchy i ciosy skuteczne w walce na bezpośredni dystans. Wśród nowości znalazły się również niedostępne wcześniej bronie, jak np. karabin przypominający M4, czy też minigun. Broń można modyfikować, by polepszyć jej właściwości (np. większy magazynek i celownik optyczny do karabinu myśliwskiego). Nasze działania w czasie rozgrywki wpływają nie tylko na karmę, ale i popularność w oczach poszczególnych stron konfliktu.
Twórcy z Obsidian Entertainment zdecydowali się również na powiązanie systemu dialogów z umiejętnościami. W rozmowach opartych na pobocznych zdolnościach otrzymujemy dla przykładu dwa teksty: dla postaci z wysokim poziomem umiejętności (sukces) i niskim poziomem umiejętności (porażka). Umieszczenie obu opcji pozwala pokazać graczom, że mogli zdziałać coś w danej materii. W czasie podróży może nam też towarzyszyć nawet dwóch lub trzech pomocników.
Oprawa graficzna powstała w oparciu o zmodyfikowany silnik graficzny pochodzący z The Elder Scrolls IV: Oblivion, wykorzystany także w Fallout 3. Dzięki temu autorzy byli w stanie opracować szczegółowy świat, ce*******ący się dobrze wymodelowanymi obszarami otwartymi oraz zachęcającymi do odwiedzin wnętrzami rozmaitych budowli.
!!!! WAZNE !!!!
Jest to przepakowany obraz.Zawiera patcha 1.2.0.285, cracka od SKIDROW oraz pełne spolszczenie napisów.
Spolszczenie kopiujemy do folderu Data w katalogu z grą i podmieniamy pliki.
Grę odpalamy przez FalloutNVLauncher, klikamy na Data Files, zaznaczamy wszystkie pliki i odpalamy grę.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB