-
3 -
7496 -
2883 -
9
13300 plików
7210,51 GB
Pomimo, iż całe otoczenie generowane jest w 3D, gracz podobnie jak w poprzednich, stosujących grafikę 2D częściach gry dalej posiada pełną, ograniczoną jedynie własną inwencją, swobodę deformowania świata w którym oddziały robaków toczą ze sobą pojedynki. Oznacza to, iż może on zniszczyć każdy z elementów otoczenia a na dodatek może to uczynić na wiele sposobów. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby najpierw wykorzystując jedną z wielu dostępnych broni przebić się przez oddzielającą nas od przeciwnika przeszkodę a następnie jego samego posłać do krainy wiecznych łowów.
Unikalny engine graficzny 3D pozwalający w pełni deformować otoczenie, w którym toczone są pojedynki.
Specyficzny klimat i poczucie humoru znane z wcześniejszych części gry, oprawa graficzna utrzymana w charakterystycznym, kreskówkowym stylu.
Zmienne warunki pogodowe: wiatr, deszcz, śnieg, cykl dnia i nocy, itp.
Bogaty wybór dostępnych broni i innych różnego rodzaju środków eksterminacji przeciwników.
Dodatkowa możliwość obserwowania miejsca akcji z oczu któregoś z robaków.
Tryb multiplayer pozwalający na toczenie pojedynków z innymi w sieci lokalnej lub poprzez Internet.
Procesor Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, akcelerator 3D z 64MB RAM, karta dźwiękowa 3D w 100% zgodna z DirectX 9.0a
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB