Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

STARMAGEDDON 2.exe

Download: STARMAGEDDON 2.exe

394,32 MB

4.0 / 5 (3 głosy)
obrazek
WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek
PREMIERA GRY - 2004
PLATFORMA - pc
WERSJA GRY - pełna

STARMAGEDDON 2 to kontynuacja rodzimej strategii czasu rzeczywistego. Gracz zasiada za sterami gwiezdnego myśliwca Epsilon. Misje rozgrywane są zarówno na powierzchni planet oraz księżyców Układu Słonecznego, jak i w samej przestrzeni kosmicznej. Autorzy gry przy projektowaniu lokacji posiłkowali się faktycznymi danymi zaczerpniętymi ze zdjęć astronomicznych. Fabuła drugiej części gry oparta jest na bezpardonowej rywalizacji wielkich ziemskich korporacji dążących do skolonizowania kosmosu. Gracz wciela się w rolę pilota jednej z nich która cieszy się stosunkowo nieposzlakowaną opinią. To w jej imieniu musi on wykonać szereg niebezpiecznych zadań, w których wspierać będą go nie tylko własna zręczność i umiejętności, lecz często walczący z nim towarzysze, a także naukowcy stale pracujący nad polepszaniem osiągów maszyn. Godzi się również wspomnieć o zaawansowanych efektach cząsteczkowych widocznych choćby w realistycznie oddanych eksplozjach. Sterowanie myśliwcem Epsilon nie wymaga od gracza szczególnych umiejętności i w znacznej mierze jest intuicyjne.

Komentarze:

Filip13PL

Filip13PL napisano 9.04.2024 12:12

zgłoś do usunięcia

Na win 11 nie ma dźwięku i wyłącza się podczas wybrania trybu gry, ale wystarczy wejść we właściwości pliku .exe i zmienić tryb zgodności na windowsa XP. U mnie wszystko działa normalnie, polecam.

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2011 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna THE TINY BANG STORY to pozycja wyraźnie inspirowana dokonaniami studia AMANITA DESIGN, znanego z nietypowych przygodówek. Produkcja COLIBRI GAMES garściami czerpie z rozwiązań, z którymi mieliśmy do czynienia w MACHINARIUM. Akcja gry rozgrywa się na fikcyjnej planecie Tiny. Jej delikatny ekosystem runął w gruzach, gdy uderzył w nią asteroid. Naszym zadaniem jest pomoc mieszkańcom Tiny, usiłującym przywrócić utracone piękno ich świata. Fabułę podzielono na pięć rozdziałów, w czasie których rozwiązujemy liczne zagadki logiczne, głównie związane z naprawianiem napotykanych maszyn i mechanizmów. Atutem gry jest bez wątpienia przepiękna, ręcznie rysowana grafika i klimatyczna ścieżka dźwiękowa. Za muzykę odpowiada niezależne rosyjskie studio STRATEGIC MUSIC, które ma w swoim portfolio wiele podobnych, niskobudżetowych projektów. W odróżnieniu od wspomnianego już MACHINARIUM, oprawa graficzna jest dużo bardziej "optymistyczna" i kolorowa.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2012 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna SYMULATOR STRAŻY POŻARNEJ 2012 to propozycja niemieckiego studia VIS skierowana do graczy, którzy chcieliby poczuć się strażakami i stanąć do walki z wielkimi pożarami obiektów przemysłowych. Gra powstała we współpracy z producentem urządzeń gaśniczych marki ZIKUN. Gracz kieruje poczynaniami członka jednostki ratunkowo-gaśniczej w dużym zakładzie przemysłowym. Do jego obowiązków należy między innymi gaszenie pożarów w halach fabrycznych, ewakuowanie pracowników z zagrożonych pomieszczeń oraz eliminowanie niebezpiecznego utleniania się toksycznych substancji. Twórcy przygotowali szereg realistycznych scenariuszy zdarzeń, z którymi spotkać mogą się strażacy w tego typu miejscach. Do dyspozycji gracza oddano również rozmaite elementy wyposażenia jednostek gaśniczych – od kombinezonów ochronnych począwszy, poprzez różnego rodzaju gaśnice, aż po nowoczesny wóz z turbinowym systemem gaśniczym firmy ZIKUN. Od strony technicznej gra bazuje na rozwiązaniach zastosowanych wcześniej w innych produkcjach studia VIS. Trójwymiarowa grafika odznacza się niewielkim uszczegółowieniem. Deweloperzy pokusili się za to między innymi o zmienne cykle dnia i nocy oraz efektowne animacje ognia.
obrazek PODSTAWOWA WERSJA GRY - stronghold DODATEK - stronghold excalibur WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2001 PREMIERA DODATKU - 2002 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna STRONGHOLD to połączenie symulatora budowy średniowiecznych zamczysk i strategii ekonomicznej polegającej na zarządzaniu miastem. Akcja gry osadzona została w średniowiecznej Europie, a gracze mogą: zakładać nowe osady, rozwijać je, budować potężne twierdze oraz toczyć zajadłe batalie z udziałem dziesiątek różnorodnych wojsk. Nasze zamczyska możemy dowolnie projektować i konstruować z szeregu gotowych elementów (wieże, zwodzone mosty, tajemne wejścia, wilcze doły, balisty, kilka rodzajów muru itp.), tak by jak najlepiej pełniły funkcje obronne i nawet podczas oblężenia życie w mieście toczyło się normalnym tokiem. Podobnie tworzymy infrastrukturę ekonomiczną i gospodarczą osady - budując: domy mieszkalne, siedziby drwali, targ, farmy itp., czyli budynki, które zapewnią naszym poddanym pracę, jadło i pieniądze. Jednym z istotniejszych i zarazem widowiskowych elementów gry są walki. Szczególnie atrakcyjne są oblężenia zamków, w nich ścierają się różne jednostki, w tym specjalne jak: inżynierowie, saperzy wykonujący podkopy, żołnierze szturmujący mury z drabinami oraz mobilnym sprzętem (wieże oblężnicze, tarany, przenośne tarcze, balisty i katapulty). STRONGHOLD EXCALIBUR to oficjalny dodatek do gry STRONGHOLD, dzięki któremu będziemy mogli sprawdzić się w roli obrońców takich twierdz jak: Zamek Camelot, Forteca Mordred’a oraz Tintagel. Dodatek ten zawiera również 5 autentycznych fortyfikacji: Zamek Edinburgh, Tower of London, Harlech, Haut-Koenigsbourg oraz Koblenz Stolzanfels.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2001 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna SKI RESORT TYCOON II to kolejna strategia ekonomiczna z cyklu „zbuduj i zarządzaj”. Tym razem producent postanowił odświeżyć, użyty już wcześniej, pomysł budowy ośrodka sportów zimowych. Mimo dużych zmian w grafice i interfejsie gra zachowała tę samą atmosferę co w pierwowzorze. Zwiększono dostępną ilość wyposażenia oraz gotowych budynków. Z podstawowych dostępne są m.in.: wyciągi narciarskie, hotel, sklepy, radiostacja, bank, elektrownia, szkółka narciarska, trasy dla skuterów śnieżnych, skocznie narciarskie, lotnisko dla helikopterów czy stacja kontroli pogody. Mapy terenu generowane są losowo z ograniczoną liczbą możliwości. Na popularność naszego ośrodka wpływają, zarówno zróżnicowane warunki pogodowe, jak i doświadczenie narciarzy. Po zakończeniu projektowania sami możemy wypróbować nasze trasy narciarskie, kontrolując narciarzy z perspektywy trzeciej osoby. Po sportowych wyczynach turyści mogą odpoczywać w najlepiej luksusowych warunkach spotykanych wyłącznie w najbardziej znanych kurortach.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2005 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna EMERGENCY 3 MISSION LIFE to kolejny już tytuł wchodzący w skład serii słynnych gier strategicznych. Podstawowym czynnikiem, który odróżnia te pozycje na tle konkurencyjnych produktów jest to, że gracz nie odbiera innym ludziom życia a je ratuje. Dzieje się tak za sprawą powierzonej funkcji, stajemy bowiem na czele połączonych sił ratowniczych (policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe), które musimy wysyłać do różnorakich zadań. Jedną z najistotniejszych zmian, którą wprowadzono w trzeciej części sagi jest przejście na pełny trójwymiar. Odpowiedzialne za proces produkcji gry studio deweloperskie SIXTEEN TONS ENTERTAINMENT zakupiło w tym celu silnik o nazwie Vision Engine, dzięki któremu gracz może kontrolować akcję pod wieloma różnymi kątami a także obserwować zupełnie nowe efekty specjalne, jak chociażby realistycznie oddany ogień czy zaawansowaną grę świateł. Sporych zmian doczekały się również same plansze, które nie są już rozgrywane na dwuwymiarowym podłożu, gracz musi między innymi wziąć pod uwagę to, że niektóre miejsca z racji swego położenia będą wyjątkowo ciężko dostępne. Większy niż poprzednio nacisk położono na fizykę świata gry (obecność popularnego efektu szmacianej lalki a także technologii Rigid Body), co ciekawe, niektóre obiekty są interaktywne (np. możliwość wycięcia kilku drzew). Podobnie jak w przypadku poprzednich gier z serii, całkowicie skupiono się na kampanii dla pojedynczego gracza, w skład której tym razem wchodzi 20 misji. Pozostawiono natomiast sukcesywnie rosnący poziom trudności, o ile pierwsze zadania można ukończyć w przeciągu paru minut o tyle te dalsze wymagają pełnego zaangażowania. Gracz przede wszystkim musi rozsądnie dysponować dostępnymi siłami, każdy oddział trzeba bowiem zatrudnić, a to zazwyczaj sporo kosztuje. Nie mniej istotne jest zarządzanie jednostkami już w trakcie właściwej misji. Pod tym względem gra pozostaje w zgodzie z poprzednimi odsłonami serii. Policjanci mogą blokować ruch czy też ścigać przestępców a sanitariusze zajmują się rannymi na miejscu lub odwożą ich do szpitala. Misje mogą być rozgrywane o różnych porach dnia, etapy nocne są oczywiście znacznie trudniejsze. Na szczególną uwagę zasługuje nowy tryb, w którym gracz może wykonywać kolejne zlecenia bez odgórnych ograniczeń czy wytycznych. Gra posiada ponadto wbudowany edytor misji, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób można stworzyć własny poziom.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2005 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna 1944 BITWA W ARDENACH to trzecia część popularnej serii strategii czasu rzeczywistego, osadzonych w burzliwym okresie II Wojny Światowej, za których produkcję odpowiada studio deweloperskie MONTE CRISTO. W pierwszej odsłonie cyklu, DESERT RATS VS AFRIKA KORPS, działania wojenne rozgrywały się na obszarze Afryki Północnej, w D DAY gracze zajmowali się lądowaniem sił Aliantów w Normandii i stworzeniem frontu zachodniego, teraz zaś wirtualne zmagania przeniesione zostały do schyłkowej fazy konfliktu, a konkretniej - największej kontrofensywy niemieckiej z 1944 roku, jaka miała miejsce w Ardenach. Scenariusz gry rozpoczyna się w momencie zauważenia przez amerykańskich zwiadowców olbrzymiej koncentracji czołgów wojsk Trzeciej Rzeszy. Później w zależności od wyboru strony konfliktu, grający biorą udział w zmasowanej ofensywie na amerykańskie dywizje rozciągnięte wzdłuż linii frontu, bądź rozpaczliwej walce obronnej tychże oddziałów. Twórcy opracowali trzy rozbudowane kampanie dla pojedynczego gracza, składające się w sumie z 20 scenariuszy. Poszczególne mapy odwzorowane zostały zgodnie z realiami historycznymi, do ich przygotowania używano prawdziwych zdjęć czy map strategicznych z ówczesnego okresu. W trybie rozgrywki wieloosobowej miłośnicy rywalizacji w sieci lokalnej lub internecie znajdą 10 poziomów (trzy opcje zmagań; do czterech osób walczących jednocześnie). Na polu rozgrywanych bitew gracze mają dostęp do 85 różnych rodzajów jednostek (piechota, pojazdy, artyleria, wsparcie lotnicze, itd.), z czego 15 zupełnie nowych w stosunku do dwóch poprzednich części serii (szturmowe wersje niemieckich czołgów typu „Tygrys” czy amerykańskich „Shermanów”). Dużą uwagę przywiązano do taktycznego aspektu sztuki wojennej: zarządzania armią, przygotowań do właściwej bitwy, czy wcześniejszego planowania głównego natarcia. Podczas gry można także korzystać z opcji pauzy, aby na spokojnie przemyśleć kolejne posunięcia i bez zbędnego pośpiechu wybrać jak najlepszy wariant przeprowadzenia ataku czy ustawienia obrony. Za generowanie efektów wizualnych po raz kolejny odpowiada ulepszona wersja autorskiego silnika graficznego zespołu DIGITAL REALITY, jak była używana w poprzednich odsłonach cyklu. Jak wiadomo, umieszczony w grze fragment II Wojny Światowej rozgrywał się w zimie i taka sceneria została przedstawiona graczom (zamarznięte drogi, śnieg spoczywający na wzniesieniach i drzewach, charakterystyczne rodzaje kamuflażu dla czołgów oraz mundury dla piechoty).
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2002 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna HEGEMONIA LEGIONS OF IRON to najnowsza kosmiczna strategia czasu rzeczywistego 3D stworzona przez węgierski zespół DIGITAL REALITY. Jest to produkt pełen nowych pomysłów i rozwiązań, czerpiący pomysły z obu części IMPERIUM GALACTICA oraz z gry HOMEWORLD. W grze możemy kontrolować jedną z czterech dostępnych ras, choć spotkamy ich znacznie więcej. HEGEMONIA LEGIONS OF IRON posiada bogatą fabułę, na którą składają się dwie duże kampanie połączone z szeregu misji i zadań. Historia przenosi nas w odległą przyszłość, do roku 2104. Rząd Ziemi pogrążony jest w głębokim konflikcie z ziemskimi koloniami, reprezentowanymi przez niepodległych mieszkańców Marsa. Na początku musimy opowiedzieć się po jednej ze stron, lecz prawdziwe wyzwanie nadejdzie spoza Układu Słonecznego. Podobnie jak w IMPERIUM GALACTICA, ludzkość powoli rozwija się w początkowych misjach, nie tylko zyskując kontrolę nad większym obszarem przestrzeni, ale również odkrywając nowe wynalazki i sposoby sprawowania władzy. Czas na prawdziwą konfrontację z obcymi przychodzi później. W grze kontrolujemy każdy aspekt naszego kosmicznego imperium, od wydobywania surowców na planetach, ustawiania produkcji, kontrolowania jednostek naziemnych, po prowadzenie zwiadu kosmicznego i kolonizowanie nowych układów planetarnych. Jednakże główny nacisk położony został na walkę, a w szczególności duże kosmiczne bitwy. Za efektowne przedstawienie toczących się zmagań odpowiada nowy zaawansowany silnik graficzny. Tryb rozgrywki wieloosobowej jest na tyle trudny, iż każdy kto pod koniec gry będzie kontrolował cztery planety może się uważać za bardzo dobrego gracza.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 1999 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna PIZZA SYNDICATE to gra strategiczno-ekonomiczna ukazująca nieznane dla szarych pochłaniaczy jadła kulisy kolejnych etapów sporządzania i sprzedaży włoskiego specjału kulinarnego znanego pod nazwą pizza. Wcielamy się w szefa restauracji serwującej pizze według własnego przepisu i musimy przeobrazić nasz mały biznes w wielką, międzynarodową korporację zbijającą fortunę na sprzedaży tej potrawy. Musimy stworzyć własne przepisy z odpowiednimi składnikami i przyprawami, dzięki którym nasze wyroby cieszyć się będą sławą i prestiżem. Dalszy rozwój nie będzie jednak łatwy, ponieważ nie tylko musimy zająć się tymi licznymi „legalnymi” sprawami jak: kupowanie i wyposażanie nowych restauracji, zatrudnianie pracowników, dbanie o dobrą jakość i smak naszej pizzy czy planowanie akcji reklamowych, lecz również tymi „nielegalnymi” w co wchodzi przekupstwo urzędników, machlojki bankowe, wynajem bandziorów przeszkadzających konkurencji oraz kontakt z wszechmocną mafią. W PIZZA SYNDICATE wszyscy gracze mogą zakosztować prawdziwych problemów i trosk związanych z wielkim kulinarnym biznesem oraz przekonać się, że mimo iż droga do sukcesu pełna jest wybojów i ciężkich przeszkód to dotarcie do upragnionego celu jest niesamowitą satysfakcją.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2001 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna Trzecia już część serii SEARCH AND RESCUE, symulatora śmigłowców ratunkowych należących do Amerykańskiej Straży Przybrzeżnej. W kolejnej części „podniebnego pogotowia” poszerzona została liczba dostępnych maszyn. Obok występującego w poprzedniej części modelu HH-65A Dolphin, kontrolę będziemy mogli przejąć nad BK-117 C-1 i Sikorsky SH-3 Sea King. Za ich sterami weźmiemy udział w rozmaitych akcjach ratunkowych, od przetransportowania rannych w wypadku samochodowym po ewakuację personelu z płonącej platformy wiertniczej. Część z nich została opracowana w oparciu o autentyczne doświadczenia Amerykańskiej Straży Przybrzeżnej. Autorzy tej serii po raz kolejny zaoferowali graczom duży realizm rozgrywki ze szczególnym naciskiem na wierne odwzorowanie zachowań helikopterów.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2002 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna Głównym zadaniem gracza w MODI I NANNA jest odnalezienie boga Baldura, który swą mocą pokona złego Loki i uwolni uwięzioną pod lodem wioskę. Aby tego dokonać gracz musi pokonać wielu przeciwników, oraz wykazać się zręcznością i sprytem. MODI I NANNA jest polskim projektem, wykonanym przez specjalistów i miłośników rozrywki komputerowej z grupy RE SYNC. Celem autorów było stworzenie gry całkowicie w konwencji 3D, takiej której fabuła i grafika zachwyci graczy w każdym wieku. Zamysł ten został zrealizowany w postaci zręcznościowej gry przygodowej z elementami logicznymi, przeznaczonej dla młodszych i starszych odbiorców. Zasady i ogólna konwencja jest bardzo podobna do tej znanej z KANGURKA KAO, lecz liczne udoskonalenia powodują, że MODI I NANNA są grą niepowtarzalną. MODI I NANNA charakteryzuje się dużą dynamiką akcji, rozbudowanym światem gry oraz starannie dopracowaną grafiką, taką która odzwierciedli baśniową (z legend i podań ludów skandynawskich) i magiczną stronę środowiska. Przede wszystkim jednak wiele pracy włożono w kreację zabawnej animacji postaci. Do dyspozycji oddano 32 zróżnicowane poziomy (w tym 8 ukrytych), których sposób przejścia zależy od wyboru bohatera. Można zatem wcielić się w Modiego lub Nannę. Podczas wykonywania kolejnych zadań, będziemy obserwować stopniową ewolucję bohatera. Umożliwi ona graczom na wykorzystanie nowych możliwości i specjalnych umiejętności bliźniąt. Dużym atutem produktu jest całkowity brak okrucieństwa, prosty interfejs obsługi oraz możliwość zdecydowania, które z bliźniąt będzie głównym bohaterem. A trzeba wspomnieć o ogromnej różnicy w przebiegu gry, w zależności od bohatera. Ponadto czasowo wprowadzono także możliwość kontrolowania dodatkowej postaci. Jednak niech nie obawiają się trudności najmłodsi gracze. To specjalnie dla nich stworzona została opcja „podpowiadacza”, pomagająca w rozwiązaniu zagadek i pokonaniu przeciwników. Całości wtóruje dopasowana do charakteru i klimatu gry muzyka.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności