Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

BATTLE METAL.exe

Download: BATTLE METAL.exe

309,22 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek
WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek
PREMIERA GRY - 2008
PLATFORMA - pc
WERSJA GRY - pełna

BATTLE METAL to kolejna gra wyścigowa w dorobku deweloperów z zespołu TEAM 6 GAME STUDIOS. Podobnie jak wcześniejsze produkcje holenderskiego studia tytuł należy do kategorii niskobudżetowej i skierowany jest do mniej wymagających graczy. Akcja gry toczy się w niedalekiej przyszłości. Świat pogrążony jest w chaosie. W największych metropoliach władzę sprawują gangi, dla których jedynym prawem jest siła. Ulubioną rozrywką mieszkańców miast stają się wyjątkowo bezwzględne wyścigi uzbrojonych samochodów. Gracz wciela się w rolę jednego z uczestników zmagań, a jego zadaniem jest rozprawienie się konkurentami i dotarcie do mety w jednym kawałku. Twórcy BATTLE METAL zadbali o sporą różnorodność modeli pojazdów, jakimi można ścigać się na ulicach metropolii świata przyszłości. Wśród dostępnych maszyn znajdują się m.in. amerykańskie muscle cars, japońskie auta sportowe oraz podrasowane policyjne radiowozy. Poszczególne modele samochodów różnią się parametrami technicznymi, w tym zwłaszcza przyspieszeniem i maksymalną prędkością. Dodatkowo mogą one zostać wyposażone w rozmaite rodzaje broni – od karabinów maszynowych, poprzez granaty i miny, aż po wyrzutnie pocisków samonaprowadzających. Rozgrywka opiera się na doskonale znanych miłośnikom zręcznościowych wyścigów zasadach. Gracz musi dotrzeć do mety przed resztą stawki. Rywale nie przebierają jednak w środkach, a sukces zależy często nie tylko od umiejętności szybkiej jazdy, ale także wprawnego posługiwania się bronią. Osiągnięte rezultaty przekładają się na zarobione pieniądze, które z kolei można wydać na zakup nowych rodzajów uzbrojenia oraz modyfikację lub kupno nowego pojazdu. Od strony audiowizualnej BATTLE METAL prezentuje poziom zbliżony do pozostałych wyścigowych gier studia TEAM 6 GAME STUDIOS. Uwagę przykuwają ciekawie prezentujące się modele samochodów oraz spora ilość efektów świetlnych, które w założeniach twórców, podkreślać mają dynamizm rozgrywki.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2012 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna SYMULATOR STRAŻY POŻARNEJ 2012 to propozycja niemieckiego studia VIS skierowana do graczy, którzy chcieliby poczuć się strażakami i stanąć do walki z wielkimi pożarami obiektów przemysłowych. Gra powstała we współpracy z producentem urządzeń gaśniczych marki ZIKUN. Gracz kieruje poczynaniami członka jednostki ratunkowo-gaśniczej w dużym zakładzie przemysłowym. Do jego obowiązków należy między innymi gaszenie pożarów w halach fabrycznych, ewakuowanie pracowników z zagrożonych pomieszczeń oraz eliminowanie niebezpiecznego utleniania się toksycznych substancji. Twórcy przygotowali szereg realistycznych scenariuszy zdarzeń, z którymi spotkać mogą się strażacy w tego typu miejscach. Do dyspozycji gracza oddano również rozmaite elementy wyposażenia jednostek gaśniczych – od kombinezonów ochronnych począwszy, poprzez różnego rodzaju gaśnice, aż po nowoczesny wóz z turbinowym systemem gaśniczym firmy ZIKUN. Od strony technicznej gra bazuje na rozwiązaniach zastosowanych wcześniej w innych produkcjach studia VIS. Trójwymiarowa grafika odznacza się niewielkim uszczegółowieniem. Deweloperzy pokusili się za to między innymi o zmienne cykle dnia i nocy oraz efektowne animacje ognia.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2003 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna REKSIO I ORTOGRAFIA to kolejna gra edukacyjna z sympatycznym psem Reksiem w roli głównej. Tym razem, opisywany program ćwiczy kompletną wiedzę ortograficzną, wymaganą przez program nauczania w szkołach podstawowych. Najmłodsi użytkownicy komputerów znajdą w grze zbiór zasad poprawnej pisowni oraz szereg ciekawych, dynamicznych zabaw, które skutecznie sprawdzą znajomość ortografii (gracze samodzielnie wybierają jedno z dziesięciu zagadnień do przećwiczenia i ustalają poziom trudności zadań). Wśród dostępnych gierek warto wymienić między innymi: wyścigi samochodów, motorówek, slalom skuterem śnieżnym, czy gry zręcznościowe: wyspa bobrów, wyścig po nenufarach, wylęgarnia kurczaków i turniej przy studni. Jeśli dziecko woli gry strategiczne, zapraszamy do zabawy polegającej na zdobywaniu zamków. Kluczem do pomyślnego ukończenia każdej zabawy, jest przeważnie wybieranie brakujących w danym wyrazie liter. Gdy jednak pisownia niektórych słów sprawia kłopot, Reksio zaprasza do swojej budy, na krótką lekcję ortografii. Wirtualne zmagania przedstawione są w ładnej, kolorowej i rysunkowej grafice. W tle zabawy słychać miłą dla ucha ścieżkę dźwiękową, która uprzyjemnia czas spędzony przy komputerze na rozwiązywaniu kolejnych zagadek ortograficznych. Gra pozwala na opanowanie pisowni ponad 3500 trudnych wyrazów. REKSIO I ORTOGRAFIA posiada także opcję zmagań wieloosobowych (maksymalnie dla czterech osób).
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2001 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna OFFROAD to kolejna propozycja firmy RAGE przeznaczona dla miłośników toczących się w morderczym terenie wyścigów samochodowych. 24 wymagające trasy, umiejscowione w 6 sceneriach, zawierające mnóstwo przeszkód terenowych, zabójczych muld i lepkiego błota. Rajdy odbywają się w zmiennych warunkach pogodowych, zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy. Dzięki temu w OFFROAD możemy posmakować prawdziwych przeżyć towarzyszących wyścigom terenowym. Do dyspozycji otrzymujemy szesnaście różnych samochodów z napędem na wszystkie koła, którymi wyruszamy na trasy, pełne zaskakujących utrudnień i pułapek. Każdy z nich charakteryzuje się umiejętnie oddaną fizyką jazdy i realistycznym zachowaniem, przy poruszaniu się na różnorodnym terenie. Zaimplementowano również zależności finansowe, gdzie dzięki sponsorom stać nas na modernizację samochodu oraz możliwość awansu do lepszego zespołu. Zaawansowana sztuczna inteligencja komputerowych kierowców sprawia, iż każdy z nich charakteryzuje się innym stylem i techniką jazdy. Dostępne są trzy tryby wyścigów: na czas, zręcznościowe oraz mistrzostwa. Rozgrywka wieloosobowa umożliwia rywalizację do 6 graczy jednocześnie w sieci lokalnej lub internecie.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2010 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna SYMULATOR ROBÓT DROGOWYCH to przedstawiciel gatunku symulatorów z elementami strategicznymi, pozwalający na wykonywanie różnorakich prawdziwych zawodów. Tym razem w centrum zainteresowania znalazły się roboty drogowe. Gracz wciela się mianowicie w postać szefa firmy odpowiedzialnej za utrzymywanie w dobrym stanie lokalnych miejskich dróg. Właściwą rozgrywkę podzielono na kilkadziesiąt mniej lub bardziej rozbudowanych etapów, do których sukcesywnie uzyskuje się dostęp. Każdy poziom ma swoją listę zadań oraz limit czasowy, w którym należy zmieścić się z ich wykonaniem. Zdecydowana większość zlecanych misji związana jest z główną specjalizacją prowadzonej firmy, wymuszając konieczność budowania nowych dróg, poszerzania tych już istniejących czy dokonywania napraw nawierzchni, zniszczonej w wyniku intensywnej eksploatacji lub niekorzystnych warunków pogodowych. W trakcie gry przytrafiają się też jednak mniej oczywiste zlecenia. Można do nich zaliczyć między innymi malowanie zebry i ścieżek rowerowych w wyznaczonych przez miasto miejscach, czy dokopywanie się do biegnących pod drogą uszkodzonych linii energetycznych. Zabawa dodatkowo utrudniana jest przez losowe awarie wykorzystywanego sprzętu oraz pojawianie się niespodziewanych przeszkód, jak chociażby skalnego podłoża uniemożliwiającego prowadzenie sprawnych działań. Podobnie jak w innych tytułach z tego gatunku, gracz może się jedynie przyglądać wykonywanym przez jego pracowników robotom drogowym, bądź też w dowolnym momencie przejąć kontrolę nad jedną z kilkunastu dostępnych maszyn, wśród których nie zabrakło walców drogowych, betoniarek, ciężarówek czy koparek. Wehikułami steruje się z użyciem klawiatury oraz myszy. Zmagania obserwowane są w pełni trójwymiarowym środowisku, po którym można się swobodnie przemieszczać. Rozgrywkę dodatkowo urozmaicają zmienne pory dnia oraz realistyczne warunki pogodowe (między innymi intensywne opady deszczu oraz śniegu).
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2005 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna 1944 BITWA W ARDENACH to trzecia część popularnej serii strategii czasu rzeczywistego, osadzonych w burzliwym okresie II Wojny Światowej, za których produkcję odpowiada studio deweloperskie MONTE CRISTO. W pierwszej odsłonie cyklu, DESERT RATS VS AFRIKA KORPS, działania wojenne rozgrywały się na obszarze Afryki Północnej, w D DAY gracze zajmowali się lądowaniem sił Aliantów w Normandii i stworzeniem frontu zachodniego, teraz zaś wirtualne zmagania przeniesione zostały do schyłkowej fazy konfliktu, a konkretniej - największej kontrofensywy niemieckiej z 1944 roku, jaka miała miejsce w Ardenach. Scenariusz gry rozpoczyna się w momencie zauważenia przez amerykańskich zwiadowców olbrzymiej koncentracji czołgów wojsk Trzeciej Rzeszy. Później w zależności od wyboru strony konfliktu, grający biorą udział w zmasowanej ofensywie na amerykańskie dywizje rozciągnięte wzdłuż linii frontu, bądź rozpaczliwej walce obronnej tychże oddziałów. Twórcy opracowali trzy rozbudowane kampanie dla pojedynczego gracza, składające się w sumie z 20 scenariuszy. Poszczególne mapy odwzorowane zostały zgodnie z realiami historycznymi, do ich przygotowania używano prawdziwych zdjęć czy map strategicznych z ówczesnego okresu. W trybie rozgrywki wieloosobowej miłośnicy rywalizacji w sieci lokalnej lub internecie znajdą 10 poziomów (trzy opcje zmagań; do czterech osób walczących jednocześnie). Na polu rozgrywanych bitew gracze mają dostęp do 85 różnych rodzajów jednostek (piechota, pojazdy, artyleria, wsparcie lotnicze, itd.), z czego 15 zupełnie nowych w stosunku do dwóch poprzednich części serii (szturmowe wersje niemieckich czołgów typu „Tygrys” czy amerykańskich „Shermanów”). Dużą uwagę przywiązano do taktycznego aspektu sztuki wojennej: zarządzania armią, przygotowań do właściwej bitwy, czy wcześniejszego planowania głównego natarcia. Podczas gry można także korzystać z opcji pauzy, aby na spokojnie przemyśleć kolejne posunięcia i bez zbędnego pośpiechu wybrać jak najlepszy wariant przeprowadzenia ataku czy ustawienia obrony. Za generowanie efektów wizualnych po raz kolejny odpowiada ulepszona wersja autorskiego silnika graficznego zespołu DIGITAL REALITY, jak była używana w poprzednich odsłonach cyklu. Jak wiadomo, umieszczony w grze fragment II Wojny Światowej rozgrywał się w zimie i taka sceneria została przedstawiona graczom (zamarznięte drogi, śnieg spoczywający na wzniesieniach i drzewach, charakterystyczne rodzaje kamuflażu dla czołgów oraz mundury dla piechoty).
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2002 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna HEGEMONIA LEGIONS OF IRON to najnowsza kosmiczna strategia czasu rzeczywistego 3D stworzona przez węgierski zespół DIGITAL REALITY. Jest to produkt pełen nowych pomysłów i rozwiązań, czerpiący pomysły z obu części IMPERIUM GALACTICA oraz z gry HOMEWORLD. W grze możemy kontrolować jedną z czterech dostępnych ras, choć spotkamy ich znacznie więcej. HEGEMONIA LEGIONS OF IRON posiada bogatą fabułę, na którą składają się dwie duże kampanie połączone z szeregu misji i zadań. Historia przenosi nas w odległą przyszłość, do roku 2104. Rząd Ziemi pogrążony jest w głębokim konflikcie z ziemskimi koloniami, reprezentowanymi przez niepodległych mieszkańców Marsa. Na początku musimy opowiedzieć się po jednej ze stron, lecz prawdziwe wyzwanie nadejdzie spoza Układu Słonecznego. Podobnie jak w IMPERIUM GALACTICA, ludzkość powoli rozwija się w początkowych misjach, nie tylko zyskując kontrolę nad większym obszarem przestrzeni, ale również odkrywając nowe wynalazki i sposoby sprawowania władzy. Czas na prawdziwą konfrontację z obcymi przychodzi później. W grze kontrolujemy każdy aspekt naszego kosmicznego imperium, od wydobywania surowców na planetach, ustawiania produkcji, kontrolowania jednostek naziemnych, po prowadzenie zwiadu kosmicznego i kolonizowanie nowych układów planetarnych. Jednakże główny nacisk położony został na walkę, a w szczególności duże kosmiczne bitwy. Za efektowne przedstawienie toczących się zmagań odpowiada nowy zaawansowany silnik graficzny. Tryb rozgrywki wieloosobowej jest na tyle trudny, iż każdy kto pod koniec gry będzie kontrolował cztery planety może się uważać za bardzo dobrego gracza.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2013 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna 9 POSZLAK TAJEMNICA SERPENT CREEK to gra zaliczająca się do popularnego gatunku ukryte obiekty. Ambicją deweloperów ze studia TAP IT GAMES było połączenie elementów klasycznej, detektywistycznej przygodówki z zagadkami typu „ukryte przedmioty” oraz łamigłówkami w formie nieskomplikowanych minigier. Akcja gry osadzona została w amerykańskich realiach lat 50 ubiegłego wieku. Główną bohaterką gry jest specjalizująca się w paranormalnych dochodzeniach prywatna detektyw, która zostaje poproszona przez swą przyjaciółkę, reporterkę Helen Hunter, o natychmiastowy przyjazd do nadmorskiej miejscowości Serpent Creek. Po dotarciu na miejsce okazuje się, że dziewczyna gdzieś zniknęła, a mieszkańcy utrzymują, iż nigdy nie słyszeli o jasnowłosej dziennikarce. Zadaniem gracza jest pomóc w odnalezieniu Helen, odkryć tajemnice Serpent Creek i powstrzymać niebezpieczną sektę, pragnącą sprowadzić mitycznego Boga Węża do świata ludzi. W trakcie gry odwiedzić można 40 lokacji i napotkać 6 postaci niezależnych, z których każda posiada własną osobowość i historię. Jak przystało na detektywistyczną przygodówkę z interfejsem point & click, podstawą rozgrywki jest eksplorowanie lokacji w poszukiwaniu wskazówek i przedmiotów niezbędnych do rozwiązania kolejnych zagadek. Twórcy zadbali o to, by zadania stawiane przed graczem były zróżnicowane – od typowych obrazków z ukrytymi przedmiotami, poprzez różnego rodzaju logiczne minigierki, aż po łamigłówki wymagające manipulowania elementami otoczenia bądź odpowiedniego wykorzystania przedmiotów z ekwipunku. Zależnie od własnych preferencji gracz może wybrać jeden z trzech poziomów trudności gry, co przekłada się nie tylko na stopień skomplikowania zagadek, ale także możliwość skorzystania z podpowiedzi oraz zdobywane osiągnięcia. Od strony technicznej 9 POSZLAK TAJEMNICA SERPENT CREEK wykorzystuje możliwości silnika Spark Engine, stworzonego i rozwijanego przez firmę ARTIFEX MUNDI, wydawcę tytułu. Produkcja odznacza się estetycznie wykonaną, dwuwymiarową grafiką z ręcznie rysowanymi tłami i prostymi animacjami.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2001 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna THE WATCHMAKER to niekonwencjonalna gra przygodowa włoskiego producenta TRECISION, oparta o trójwymiarowe środowisko graficzne i przyjazny użytkownikowi interfejs. Gracz wciela się w postać prywatnego detektywa Darryla Boone’a. Wraz z atrakcyjną panią mecenas - Victorią Conroy, musi on odszukać i zneutralizować tajemnicze urządzenie. Ta maszyna może doprowadzić do zagłady całego świata. Wiadomo, że znajduje się ona w austriackim zamku. Musimy się jednak spieszyć, gdyż na wypełnienie misji mamy niespełna piętnaście godzin. W przeciwieństwie do tradycyjnych gier przygodowych, THE WATCHMAKER oferuje znacznie większe możliwości. Wiąże się to przede wszystkim z całkowitą swobodą poruszania się po wszystkich lokacjach oraz z faktem, że sterujemy dwoma postaciami. Różnią się one indywidualnymi umiejętnościami, które możemy wykorzystywać podczas gry. Wszystkie lokacje zostały wykonane przy pomocy nowoczesnego silnika graficznego 3D pozwalającego na obserwowanie wydarzeń, zarówno z perspektywy pierwszej, jak i trzeciej osoby. Dzięki temu możemy szybko poruszać się po zamku, oglądając dokładnie każdy znajdujący się w nim szczegół. Przyjazny interfejs pozwala na sterowanie ruchami postaci przy pomocy myszki i klawiatury. Zebrane przedmioty można oglądać z każdej strony, co jest o tyle istotne, że często kryją one ważne informacje.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2006 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna DREAM PINBALL 3D jest zwieńczeniem dziesięcioletniej twórczości grupy ASK HOMEWORK w kategorii komputerowych pinballi. Autorzy, którzy odpowiadają między innymi za stworzenie PURE PINBALL czy BALL ADVENTURES, są całkowicie pewni, iż ich najnowszy wytwór jest najlepszą grą w pinball, jaką może zafundować sobie użytkownik komputera osobistego. Nieprzypadkowo nazwa produktu silnie kojarzy się z przełomowym PINBALL DREAMS, autorstwa niegdysiejszych mistrzów gatunku – DIGITAL ILLUSIONS. Jednym z głównych założeń najnowszego dziecka ASK HOMEWORK było zapewnienie wyśmienitej zabawy każdemu – zarówno weteranom, którzy na PINBALL FANTASIES zjedli kule, jak i graczom, którzy jeszcze nigdy nie zetknęli się z grą tego typu. Cel ten osiągnięto poprzez wprowadzenie czterech zróżnicowanych poziomów trudności – przy czym na najniższym niezwykle trudno stracić kulę, zaś na najwyższym niezwykle trudno utrzymać ją na stole. Czas spędzony na odbijaniu bili flipperami bez przerwy umila nam zaawansowana technicznie oprawa dźwiękowa, obsługująca wielopłaszczyznowe efekty 3D – a więc technologię dotychczas w pinballach niespotykaną. W ślad za efektowną ścieżką dźwiękową podąża trójwymiarowa szata graficzna, wykorzystująca dobrodziejstwa Direct X 9. Pozwala ona na generowanie skomplikowanych efektów, takich jak HDRI, Motion Blur, Bloom/Particle Simulation czy Depth of Field. Zapewniają one zarówno wysoki realizm odwzorowania stołu, jak i niemal niczym nieskrępowane możliwości projekcji szalenie efekciarskich animacji, w stylu płonących ramp, iskrzących się kul czy oślepiających refleksów stalowych elementów maszyny. Na nic jednak nie zdałyby się graficzne wodotryski, gdyby pole gry ukazane było w sposób nieciekawy i nieczytelny. Całe szczęście, autorzy o tym nie zapomnieli i opracowali specjalny system sześciu predefiniowanych kamer, których położenie może zostać w każdej chwili zmienione przez gracza, a następnie zapisane na dysku. Nie zignorowano przy tym posiadaczy platform nieco słabszych pod względem obliczeniowo-graficznym – rozbudowany system ustawień pozwala na wyłączenie pewnej ilości wizualnych fajerwerków, czyniąc grę znacznie płynniejszą i bardziej komfortową. Elementy realistyczne i fantastyczne w DREAM PINBALL 3D przeplatają się ze sobą nieustannie. Z jednej strony mamy bowiem rygorystyczny silnik, odpowiadający za mechanikę kuli w czasie rzeczywistym, będący ulepszoną wersją rozwiązania znanego z poprzednich pinballi autorstwa ASK HOMEWORK. Z drugiej zaś – możliwość gry bilami zrobionymi z dziesięciu różnych materiałów. Występują więc, między innymi, kule stalowe, kamienne, drewniane, a nawet papierowe – każda cechuje się oczywiście zupełnie innymi właściwościami fizycznymi. Sporo atrakcji odnajdujemy również na samych stołach.
obrazek WERSJA JĘZYKOWA - polska obrazek PREMIERA GRY - 2011 PLATFORMA - pc WERSJA GRY - pełna OPOWIEŚCI Z DRESZCZYKIEM ZNIKAJĄCA AUTOSTOPOWICZKA to przygodówka z gatunku ukryte obiekty. Oznacza to, że najwięcej czasu spędzamy na starannym przeszukiwaniu kolejnych lokacji z zamiarem odnajdywania interaktywnych przedmiotów, które zostały sprytnie poukrywane w otoczeniu. W trakcie zabawy wcielamy się w postać osoby, która zdecydowała się podczas podróży w ulewie na podwiezienie tytułowej autostopowiczki. Już po dostarczeniu pasażerki w upatrzone przez nią miejsce zauważamy, że zostawiła ona w samochodzie pluszowego misia, przywołującego wspomnienia z pewnej znajomości z dzieciństwa. Postanawiamy w rezultacie odnaleźć autostopowiczkę celem zwrócenia jej zabawki. W następstwie tej decyzji docieramy do tajemniczej i wyludnionej mieściny o nazwie Gordon Creek. Jak już zostało wcześniej powiedziane, naszym głównym zadaniem jest staranne przeglądanie kolejnych plansz w poszukiwaniu dobrze poukrywanych przedmiotów. Nie oznacza to jednak, że zabrakło innych elementów charakterystycznych dla przygodówek, albowiem zajmujemy się też między innymi rozwiązywaniem stosunkowo trudnych zagadek logicznych. Na całą grę składają się trzy rozbudowane rozdziały, a do zbadania jest kilkadziesiąt różnych lokacji, wśród których nie zabrakło między innymi opuszczonych budynków mieszkalnych znajdujących się na terenie miejscowości Gordon Creek, w tym lokalnego kościoła, szpitala czy też upiornego cmentarzyska.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności