Jedi Academy Patch 1.01.exe
-
Best Of WCW Nitro -
Counter-strike -
Counter-Strike Source -
Disc 1 -
Disc 2 -
Disc 3 -
Dodatki -
Dream Linux 3. 5 Gnome -
DVD -
Entrance's music -
Entrance's video -
Finał mistrzostw świata yoyo 2006 -
Galeria -
Gry na PC -
Gry na PS3 -
Gry na PSP -
Gry PC -
Gry PSP -
HD -
Kurs Photoshopa -
MEGAN FOX NAGO -
Microsoft Office 2010 -
Mroczne przygody Billy'ego i Mandy -
Narzędzia dla DJa -
Nowości filmowe i filmy godne polecenia -
Nowy folder -
PC -
Piledriver The Wrestling Album 2 -
Program do oglądania filmów Blue-Ray -
Programy na PC -
Rey Mysterio The life of a Masked Man -
Seriale -
Star Wars -
Star Wars Jedi Academy -
Systemy operacyjne -
Sztuki walki -
The Countdown -
The Matches Part 1 -
The Matches Part 2 -
Tuning pulpitu w Windows XP -
Wrestlemania XXVI -
Wrestlemania XXVII -
Wrestling -
WWE Money In The Bank 2011 -
WWE PPV Theme -
WWE Production Themes -
WWE The Top 50 Superstars of All Time -
WWE THEMES -
WWF The Wrestling Album -
ZZZ-prezenty od was dla mnie ;)
Wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 750 MHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D zgodny z DX9.0a
Akcja tej odsłony serii Star Wars Jedi Knight toczy się sześć lat po zakończeniu się drugiej części sagi i umożliwia graczom wcielenie się w studenta legendarnej Akademii Jedi, zlokalizowanej na księżycu Yavin 4 i prowadzonej przez samego Luke’a Skywalkera (rolę jego asystenta spełnia Kyle Katarn – główny bohater poprzednich epizodów wspomnianego cyklu). Rozgrywka w trybie jednoosobowym składa się z cyklu szkoleniowego (zgłębianie tajników Mocy i poznawanie rozmaitych technik walki) oraz szeregu powiązanych fabularnie misji.
Co jest nowością w serii, przed rzuceniem się w wir wirtualnej przygody niezbędne jest stworzenie własnej postaci od podstaw, czyli wybór rasy, płci, ubioru, cech fizycznych itp. Do tego dochodzi jeszcze skonstruowanie indywidualnego Miecza Świetlnego lub jego podwójnej wersji (swego czasu posługiwał się nią straszliwy Darth Maul). W Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy nie brakuje również konwencjonalnych typów uzbrojenia – pistoletów i karabinów energetycznych, wyrzutni elektro-magnetycznych i innych, jednakże skorzystamy z nich tylko w około 30% walk – resztę (około 70%) stoczymy używając mieczy świetlnych.
Nowością w tej części, poza wyżej wymienionymi: kreacją postaci i ilością walki z użyciem miecza świetlnego, są nowe moce rycerzy Jedi oraz możliwość łączenia i wykorzystania kilku tychże mocy równocześnie w walce. Podczas gry można też decydować jakie moce Jedi rozwijać i którą stroną mocy podążać: ciemną lub jasną - wybór ma wpływ na przebieg kilku ostatnich etapów oraz zakończenie gry.
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy oferuje kampanię przewidzianą na około 30 godzin rozgrywki, przy czym w tej części nie musimy wykonywać zadań „po kolei” – po ukończeniu jednej misji możemy zadecydować, którą z kilku kolejnych przejdziemy – daje to poczucie większej swobody i zrywa z liniowością gry. Akcja każdego zadania toczy się w innej, nowej lokacji (w Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast kilka misji umiejscowionych było w tym samym miejscu), zwiedzimy szereg miejsc znanych z filmów, książek i komiksów, m.in. Tatooine oraz Hoth. Gra nadal wykorzystuje silnik graficzny„Quake 3 Team Arena engine”, jednakże został on poddany licznym modyfikacjom i ulepszeniom.