Download: telewizja; krótkie opracowania tekstów ;).doc
1. B. Ociepka, Dla kogo telewizja?, Wydawnictwo Uniwersytetu
Wrocławskiego 2003, str. 15 - 58
2. Tadeusz Kowalski, Bohdan Jung, Media na rynku, Wydawnictwa Akademickie
i Profesjonalne 2006, rozdz. „Telewizja";
3. W. Godzic, Telewizja jako kultura, Rabid 1999, rozdz. „Wiadomości telewizyjne jako mydlana opera dla mężczyzn”
4. N. Postman, Zabawić się na śmierć: dyskurs publiczny w epoce show-biznesu, Muza 2005, rozdz. „Świat zabawy w chowanego”;
5. K. Prajzner, Sensacja i nuda, w: K. Klejsa, G. Skonieczko (red.), Lustra i krzywe zwierciadła, Rabid 2002
6. S. Kozloff, Teoria narracji a telewizja, w: R. C. Allen (red.), Teledyskursy. Telewizja w badaniach współczesnych, Wydawnictwo Szumacher 1998;
7. D. Morley, Sposoby rodzinnego oglądania telewizji – zróżnicowanie ze względu na płeć, w: E. Ostrowska (red.) Gender w kinie europejskim i mediach, Rabid 2001
8.W. Godzic, Telewizja jako kultura, rozdz. „Polski talk i amerykański show”
9. A. Zalewski, Film i nie tylko, Universitas 2003, rozdz. „Poza obrazy”;
10. M. Foucault, Nadzorować i karać, Aletheia 1993, rozdz. „Panoptyzm
11. J. Condry, K. Popper, Telewizja – zagrożenie dla demokracji, Sic! 1996
12. G. Sartori, Homo Videns, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego 2007;
F. Furedi, Gdzie się podziali wszyscy intelektualiści?, PIW 2008, rozdz. „Kultura schlebiania i traktowanie ludzi jak dzieci”