Citeis.XL.Platinum.2013.POLiSH.REPACK.O22y[KTBFFH].part2.rar
-
► Majster -
♥♥♥ LEKTURY POLECANE ♥ FREE MB -
2012(1) -
2013(1) -
ABC Projektowania -
Anioły dobra -
Antropologia -
ARTISTEER 4 -
AUDYCJE -
Biblia Jerozolimska -
Budujemy Dom(2) -
Budujemy Dom(3) -
Chesterton -
Chesterton G.K -
Chesterton Gilbert Keith -
Cities XL 2012 PLATINUM PL -
dachy rozw -
Do Rzeczy(3) -
ebooki_PDF -
Geometria Wykreślna -
Geometria wykreślna(1) -
Historia Polski 1980-2003 W. Roszkowski -
Katyn -
Kredyt spoleczny-recepta na kryzys -
Ksiazki - 17 tyś plików -
Ładny Dom(2) -
Ładny Dom(3) -
Łysiak Waldemar -
Mediachance Dynamic Auto-Painter 2.6 -
National Geographic PL -
Nauka gry na fortepianie -
Nowoczesne rozwiozania konst. w budownictwie -
Piekło -
Practical Photoshop Polska -
Programy dla pisarzy -
Programy do projektowania -
Prowokujące -
religijne -
religijne(1) -
Religijne(2) -
rozwiązania -
Rysunek -
Rysunek architektoniczny -
Specbud -
Świat Wiedzy -
Urbankowski Bohdan -
Wiedza i Życie -
Własny Dom z Konceptem -
Własny Dom z konceptem(1) -
Własny Dom z Konceptem(2)
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.
Całość gry działa na lekko odświeżonym silniku graficznym znanym z poprzednich części. Liczyć możemy więc na miłą dla oka trójwymiarową grafikę, pozwalająca na oglądanie miast zarówno z widoku satelitarnego jak i z poziomu oczu zwykłego przechodnia.