King.Arthur.II-PROPHET.part12.rar
-
! ▣ Aliens Colonial Marines [PC] -
! ▣ CITIES XL PLATINIUM PL PC -
! ▣ Crysis 3 [PC] -
! ロ-Aliens Colonial Marines XBOX 360 -
! ロ-Omerta Miasto Gangsterów XBOX 360 -
! ロ-Tomb Raider 2013 XBOX 360 (POLSKA WERSJA) -
!ロ Call of Duty Black Ops II PL XBOX360 -
!ロ Dishonored PL XBOX 360 -
!ロ FIFA 13 PL XBOX 360 -
!ロ Forza Horizon XBOX 360 -
!ロ HALO 4 PL XBOX 360 -
!ロ Hitman Rozgrzeszenie PL XBOX360 -
!ロ LEGO Władca Pierścieni PL XBOX 360 -
!ロ Medal of Honor Warfighter PL XBOX 360 -
!ロ Need For Speed Most Wanted 2012 PL XBOX360 -
!ロ-Dead Space 3 XBOX 360 -
!ロ-XCOM-Enemy Unknown PL XBOX360 -
▨- 7 psychopatów PL-Lektor -
▨ Bez śladów Lektor- Traceless (2010) -
▨ Combat girls. Krew i honor (2011) -
▨ Django -
▨ Hamilton na własną rękę Lektor -
▨ Lot Flight -
▨ Lotna brygada .Lektor- The Sweeney (2012) -
▨ Ralph demolka -
▨ Silent Hill Apokalipsa -
▨ Strażnicy marzeń dubbing -
▨- Uprowadzona 2 PL-Lektor -
▨ Życie Pi -
◘ FIFA 13 PL (2012) XBOX 360 -
Nasz przodek neandertalczyk (2010) PL.TVRip -
Nie kłam kochanie -
Niedźwiedź Bear -
Nienarodzony_-_The_Unborn_ -
Nietykalni -
Nieugięty -
Niewidzialny Znak -
Niewinna -
Niezwyciężony Superman 2011 -
Nocna Randka. - Date Night. 2010. PL -
O miłości i innych demonach -
Obcy kontra Predator -
obcy kontra predator 2 -
Od 2-7.minut -
Ogien zwalczaj ogniem -
Open Graves 2009 -
Operacja Złoty Feniks -
Operon matematyka 2013 -
Opowieści.z.narnii.2005 -
POLSKA WERSJA
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 768 MB , 12 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Akcja gry zaczyna się kilka lat po wydarzeniach z pierwszej części. Jako Artur zjednoczyliśmy południową Brytanię i zapanował pokój. Sielankę przerywa spisek królowej-wiedźmy Morgawse. Posłusznemu jej rozkazom zabójcy nie udało się pozbawić nas życia, ale jego atak spowodował ranę, która nigdy się nie zagoi. Jakbyśmy mieli mało problemów, Święty Graal został roztrzaskany, a magia królowej pozwoliła na powrót Fomorian. To demoniczne plemię zostało przed wiekami wypędzone z Wysp i teraz zamierza się zemścić, niszcząc wszystko na swej drodze. Nasz cel to, oczywiście, ocalenie królestwa i obrona jego mieszkańców, ale nie będzie to łatwe zadanie. Rycerze Okrągłego Stołu nie są już bowiem wierną nam grupą szlachetnych wojowników. Zamiast tego, zaczęli walczyć ze sobą. Część z próbuje stawić czoło najeźdźcom, ale czynią to samotnie, co skazuje ich na porażkę. W przeciwieństwie do bajkowej pierwszej części, King Arthur II to znacznie mroczniejsze klimaty. Na początku kampanii sytuacja będzie wydawała się niemal beznadziejna. Z każdej strony otaczają wrogowie, wśród których znajdą się nie tylko Fomorianie, ale również Smocze Królestwa, dysponujące potężną magią plemiona Piktów oraz zwykli ludzcy lordowie, w tym część naszych dawnych sojuszników.
Zabawa w grze ma dwie płaszczyzny. Aspekt strategiczno-ekonomiczny odbywa się w turach, z których każda odpowiada jednej z pór roku, natomiast bitwy toczą się już w czasie rzeczywistym. W porównaniu do pierwowzoru skala potyczek została wyraźnie zwiększona i pozwala nam na dowodzenie bardziej licznymi armiami. Dodatkową atrakcją są starcia z potężnymi bossami, których pokonanie jest prawdziwym wyzwaniem nawet dla weteranów pierwszej części. Gra oferuje oczywiście masę nowych jednostek i bohaterów. Nie brakuje też nowych maszkar, na których nasze wojska mogą sprawdzić ostrość swoich mieczy. Istotną rolę ponownie odgrywają elementy RPG, które rozgrywane są w formie gry paragrafowej. Zabawę uprzyjemnia wyraźnie ulepszony system kamery.
W porównaniu do pierwowzoru znacznie rozszerzono teren działań. W „jedynce” mogliśmy bawić się jedynie na terenach południowej Brytanii. Tym razem mapa obejmuje również środkową oraz północną część wyspy, w tym Szkocję. W bitwach autorzy wprowadzili do starć dodatkowe „piętro” w postaci jednostek latających. Kompletnie przebudowano także system magii. Teraz każda strona na początku starcia dysponuje magiczną tarczą, której siła wyrażona jest w punktach. Aby nasze zaklęcie zadziałało przeciwko wrogowi musi mieć wyższy poziom niż jego tarcza. System ten powoduje, że obie strony sporo czasu spędzają na osłabianiu tarczy przeciwnika. Osiągamy to m.in. eliminując elementy dające drugiej stronie bonusy, a więc na przykład zabijając jej bohaterów czy odbijając punkty strategiczne.