Oracle_VM_VirtualBox_Extension_Pack-5.2.12.vbox-extpack
-
!NOWY -
[prawie] zerowka -
01 -
01_02 -
A -
Bücher -
Czasopisma -
DOSBoxSVNWin98 -
DraftSight 2018 -
DS -
ENCYKLOPEDIE -
Encyklopedie Słowniki -
Geheimnisse und Esoterik(1) -
Geschichte -
herby legendy dawne mity -
Historia Polityka -ru -
Klimov G -
ks.prof. Michał Poradowski -
Kwant - ru -
Literatura polityczna -
Łacina -
Łysiak Waldemar -
Matematyka -
MS_OFFICE_2016_PL-32-bit -
Najwyższy Czas -
Niemieckie -
o. Jacek Woroniecki -
Oleg Płatonow -
Ontologia i metafizyka -
Pająk Henryk -
PLIKI -
Politik -
prof. M. Gogacz -
Religia - Filozofia -
S -
Sołżenicyn Aleksander -
SP1_do_win7_PL -
SUPERMEMO -
Suworow Wiktor -
Tak to działa -
USB_BOOT_JAK_TO_ZROBIĆ -
VirtualBox -
Wiedza -
Windows XP SP 3 PL [FINAL] -
Windows_98 -
Wissen -
Zeit Wissen 2015 -
Ziemkiewicz Rafał -
Гриф секретности снят -
Этьен Кассе
wymagania sprzętowe:
1GHz CPU; 512MB RAM; 32MB RAM na karcie graficznej
Making History: The Calm and the Storm jest stworzoną przez Muzzylane Software, a wydaną przez Strategy First turową strategią na PC osadzoną w realiach II wojny światowej. Gracze wcielają się w rolę przywódcy jednego z państw biorących udział w konflikcie: Francji, Włoch, Stanów Zjednoczonych, Związku Radzieckiego, Japonii lub Niemiec. Tylko od ich poczynań zależą losy wojny. Gra aż prosi się, by przeprowadzić rozliczne scenariusze pokroju: „co by było, gdyby…”.W odróżnieniu od innych produkcji traktujących o wydarzeniach lat 1939-1945, w tej nie liczy się sam aspekt militarny wojny, lecz także ekonomia. W końcu skądś trzeba czerpać środki na produkcje nowego uzbrojenia i utrzymanie wojska. Rozgrywkę na poziomie ekonomicznym urozmaica zawansowana sztuczna inteligencja, dzięki której poszczególne kraje odznaczają się specyficznymi dla nich celami i wzorcami zachowań. Jest to bardzo istotne, ponieważ zwycięstwo w dużej mierze zależy również od utrzymywanych przez gracza stosunków dyplomatycznych z innymi państwami.Autorzy zadbali o wierne odwzorowanie realiów historycznych okresu II wojny światowej. Dotyczy to nie tylko globalnej sytuacji polityczno-militarno-ekonomicznej, ale również oprawy graficznej. Państwa, miasta i regiony (77 krajów i ponad 800 regionów) zostały przedstawione zgodnie z rzeczywistością. To jednak nie koniec, ponieważ z równą dbałością o szczegóły odwzorowano poszczególne jednostki wojskowe. Ponadto po zakończeniu rozgrywki, wyniki osiągnięte przez gracza są porównywane z rzeczywistym przebiegiem wojennych działań.Te natomiast są różnorodne – cechują się innymi charakterystykami, a starcia w ich ramach przebiegają inaczej w zależności od tego, jaki jest preferowany styl walki gracza oraz jakimi siłami wojskowymi dysponuje. Można stawiać na frontalny atak piechotą albo niszczyć zaplecze przeciwnika za pomocą nalotów bombowych. Dla państw posiadających potężne siły powietrzne nie jest również problemem trzymanie na dystans wrogich jednostek.Zwięzły podręcznik typografii autorstwa wybitnych niemieckich specjalistów. Willberg i Frossman podejmują podstawowe zagadnienia, przed którymi staje każdy, kto zajmuje się projektowaniem lub składem książek. Analizując najczęściej popełniane błędy, autorzy pokazują, w jaki sposób można było ich uniknąć oraz przedstawiają reguły rządzące typografią. Książka jest adresowana nie tylko do profesjonalistów, ale także - w dobie powszechnego dostępu do komputera - do wszystkich, którzy chcą zajmować się projektowaniem lub najzwyczajniej pragną fachowo przygotować tekst do druku.
Pobierz