Skoki Narciarskie 2005 PL.iso
-
1982 -
1985_04 Chrzest Agnieszki -
1989 Chrzest Wioletty Miłkowskiej -
1992 Chrzest Maćka Miłkowskiego -
1994_05_22 Komunia Agnieszki -
1994_Ślub Romańskich -
2 dzień świąt 2010 -
2000 Komunia Maćka Miłkowskiego -
2012 -
Audycja KRP 6.09.2013 -
Bal DPS 28.11.2012 -
Bal ostatkowy DPS 2011 -
Chłopaki -
chrzty -
DAWNE CZASY -
filmiki -
Filmiki -
FIRLEJ DVD1 -
FIRLEJ DVD2 -
glinianka i remont pokoju -
Grill z K. Korzuchowskim -
Irek -
Jerycho Młodych -
Jezus na Stadionie [06-07-2013r.] -
Kaśka Miłkowska -
Kosów Lacki -
KSN jajka -
KSN SIEDLCE -
KSN Wigilia 2014 -
LEDNICA -
Ozdoby Świąteczne -
pielgrzymka 2009 -
pielgrzymka 2010 -
pielgrzymka 2011 -
pielgrzymka 2012 -
Pielgrzymka Podlaska 2013 -
plener 2012 -
Plener Jabłonowiec 2011 -
Spacer z Markiem -
Step Up 4 Revolution -
Strusie -
Szalony Rok -
Ślub Miłkowskich -
Virginia i jej problemy -
Wiola -
wizyta Marcina i Krzysia -
WTZ -
z Bartkiem Dmowskim 5.02.2010 -
z Magdą nad Firlejem -
Zdjęcia
Producent: L'Art
wydawca: Dobra GRA
dystrybutor PL: Dobra GRA
kategoria: sportowe / sporty zimowe
Data Premiery:
Świat: 26 listopada 2004
Polska: 26 listopada 2004
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
nośnik: 1 CD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB, Windows 2000/XP.
Opis:
Skoki Narciarskie 2005 to kolejna, piąta już część serii cieszącej się niesłabnącym zainteresowaniem wśród graczy. O ile dwie pierwsze części zostały do Polski sprowadzone, o tyle począwszy od Skoków Narciarskich 2003 są one autorskim dziełem rodzimego zespołu developerskiego L’Art. L’Art tworzy grę w oparciu o doskonały i popularny silnik produkcji Criterion Software – RenderWare.
Skoki Narciarskie 2005 są więc w pełni trójwymiarową sportową grą symulacyjną, w której gracz jest w stanie nie tylko wykonywać efektowne skoki narciarskie, ale również brać udział w turniejach, prowadzić karierę swojego skoczka czy rozgrywać zawody z przyjaciółmi za pośrednictwem sieci. Udoskonaleniu uległa strona graficzna gry – skoki można obserwować z czterech dostępnych kamer: zza pleców skoczka, z boków oraz z jego oczu.