Euro Rally Champion.exe
-
1982 -
1985_04 Chrzest Agnieszki -
1989 Chrzest Wioletty Miłkowskiej -
1992 Chrzest Maćka Miłkowskiego -
1994_05_22 Komunia Agnieszki -
1994_Ślub Romańskich -
2 dzień świąt 2010 -
2000 Komunia Maćka Miłkowskiego -
2012 -
Audycja KRP 6.09.2013 -
Bal DPS 28.11.2012 -
Bal ostatkowy DPS 2011 -
Chłopaki -
chrzty -
DAWNE CZASY -
filmiki -
Filmiki -
FIRLEJ DVD1 -
FIRLEJ DVD2 -
glinianka i remont pokoju -
Grill z K. Korzuchowskim -
Irek -
Jerycho Młodych -
Jezus na Stadionie [06-07-2013r.] -
Kaśka Miłkowska -
Kosów Lacki -
KSN jajka -
KSN SIEDLCE -
KSN Wigilia 2014 -
LEDNICA -
Ozdoby Świąteczne -
pielgrzymka 2009 -
pielgrzymka 2010 -
pielgrzymka 2011 -
pielgrzymka 2012 -
Pielgrzymka Podlaska 2013 -
plener 2012 -
Plener Jabłonowiec 2011 -
Spacer z Markiem -
Step Up 4 Revolution -
Strusie -
Szalony Rok -
Ślub Miłkowskich -
Virginia i jej problemy -
Wiola -
wizyta Marcina i Krzysia -
WTZ -
z Bartkiem Dmowskim 5.02.2010 -
z Magdą nad Firlejem -
Zdjęcia
Brain in a Jar ( producent )
Oxygen Games ( wydawca )
wyścigi ( samochodowe )
05 listopada 2004 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
wymagania sprzętowe:
- Pentium III 1.3 GHz,
- 256MB RAM,
- karta grafiki 32 MB
OPIS:
Niskobudżetowa gra rajdowa, która działa na usprawnionym enginie wydanego przez Codemasters „IndyCar Series”. „Euro Rally Champion” został równolegle przygotowany na PC i PS2 przy czym wersja na komputery osobiste jest bezpośrednią konwersją z konsoli firmy Sony.
Niskobudżetowa gra rajdowa, która działa na usprawnionym enginie wydanego przez Codemasters „IndyCar Series”. „Euro Rally Champion” został równolegle przygotowany na PC i PS2 przy czym wersja na komputery osobiste jest bezpośrednią konwersją z konsoli firmy Sony.
Podstawowy a zarazem najbardziej rozbudowany tryb „Euro Rally Champion” to mistrzostwa świata, w których gracz staje do walki w kilkunastu typach rajdów. Podobnie jak ma to miejsce w typowych grach rajdowych, imprezy te mogą być rozgrywane na odcinkach szutrowych, błotnistych czy lodzie. Typ nawierzchni ma oczywiście znaczący wpływ na zachowanie aktualnie prowadzonego pojazdu. Warto dodać, iż pomimo braku oficjalnych licencji federacji sportowych zachowano wszystkie zasady znane z prawdziwych rajdów samochodowych, zawodnicy nie ścigają się więc bezpośrednio ze sobą, a startują pojedynczo starając się osiągnąć możliwie jak najlepsze czasy na poszczególnych odcinkach specjalnych. Gracz może też wziąć udział w pojedynczym starcie mającym jedynie na celu poznanie trasy czy pobicie poprzedniego rekordu, a także klasycznych pojedynkach sieciowych. Może się on również zakwalifikować do zupełnie fikcyjnych zawodów, w których punktowane są widowiskowe akrobacje na specjalnie przygotowanych do tego celu skoczniach czy też bezbłędne przejeżdżanie wyjątkowo szybkich odcinków.