Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Feist Raymond E - Mistrz magii - 02-(rtf).rar

Helix_Shave / Zachomikowane / Feist Raymond E - Mistrz magii - 02-(rtf).rar
Download: Feist Raymond E - Mistrz magii - 02-(rtf).rar

269 KB

0.0 / 5 (0 głosów)
Pug, początkujący mag, trafia w sam środek niekończących się bojów o władzę, targających Królestwem Wysp. Polityczny i wojskowy chaos musi być ogarnięty, gdyż światu zagraża obcy wróg- Imperium Kelewanu, które atakuje Midkemię przez szczelinę światów.
Pug zostaje wzięty do niewoli na Kelewan, gdzie poznaje zupełnie inną kulturę, a przede wszystkim inną, pradawną magię.
Umieszczenie akcji książki w dwóch różnych światach jest bardzo ciekawe i nośne dla fabuły. Imperium Kelewanu przypomina nieco dawną cesarską Japonię, z jej rozbudowanym honorem samurajskim i kulturą wojowników.
Oprócz Puga w książce występują inne, warte poznania postaci, jak Tomas, rycerz dzierżący spuściznę przedwiekowego Valheru, czy Arutha, prawdziwie idealny książę Midkemii, dysponujący większością cech przypisanych władcy przez Machiavellego. Nawet bohaterowie negatywni bywają interesujący, co dla mnie jest dużym wyznacznikiem umiejętności pisarza.
Mistrza Magii, tak jak pozostałe części cyklu na pewno warto przeczytać.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazekobrazek Czwarta odsłona cyklu „Cultures”, „8 cud świata” rozpoczyna się po wydarzeniach zaprezentowanych w „Wyprawie na Północ” (trzeciej części serii „Cultures”) . Po kilku latach względnego spokoju zło przystępuje do kontrataku. Początkowo nikt nie zwracał na nie uwagi, siły ciemności bardzo szybko wykorzystały tę chwilę słabości. Świat stanął na krawędzi zniszczenia. Przywódcy największych państw zebrali się na specjalnej naradzie. Zaczęto szukać sposobów na pozbycie się złych sił. Z pomocą przyszedł jeden z lokalnych mędrców. Odnalazł on pradawne pisma, które wspominały o sposobach unicestwienia sił ciemności. Okazało się, iż jedynym ratunkiem jest odbudowanie ośmiu mitycznych cudów świata. Tylko wtedy dobro będzie mogło zwyciężyć. Najwięksi herosi, którym niejednokrotnie udało się już obronić krainę, zostali wezwani, aby stawić czoła nowym zagrożeniom. Gracz ponownie musi pokierować losami wikinga Bjarni, jego żony Cyra, a także syna Mani. „8 cud świata” przypomina poprzednie tytuły serii. Mechanika świata uległa tylko drobnym zmianom. Gra łączy w sobie elementy prostej przygodówki oraz strategii. Podstawowym zadaniem stojącym przed graczem jest rozbudowa osady. Musi postawić budynki, a także przydzielić dostępnych mieszkańców do określonych zadań. Należy też zadbać o zaspokojenie ich nieustannie rosnących potrzeb. Istotnym elementem gry jest też walka. Rozgrywka została nieznacznie uproszczona, dzięki temu do zabawy mogą przystąpić także mniej doświadczeni gracze (do wyboru trzy poziomy trudności). Esencją gry jest rozbudowana kampania, na którą składa się szereg coraz trudniejszych misji. Oprócz tego przygotowano wiele scenariuszy niezależnych. Grafika przypomina poprzednie gry Funatics Development. Dominują ciepłe barwy, wiele elementów świata jest animowanych. Dla miłośników sieciowych potyczek przygotowano rozbudowany multiplayer, w którym może zmierzyć się maksymalnie sześciu graczy. „8 cud świata” posiada także wbudowany edytor map MINMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE Procesor Pentium III 600MHz, 128MB RAM, Karta graficzna 16MB z akceleratorem 3D, 350MB HDD (by the Gry-Online)
Pug, początkujący mag, trafia w sam środek niekończących się bojów o władzę, targających Królestwem Wysp. Polityczny i wojskowy chaos musi być ogarnięty, gdyż światu zagraża obcy wróg- Imperium Kelewanu, które atakuje Midkemię przez szczelinę światów. Pug zostaje wzięty do niewoli na Kelewan, gdzie poznaje zupełnie inną kulturę, a przede wszystkim inną, pradawną magię. Umieszczenie akcji książki w dwóch różnych światach jest bardzo ciekawe i nośne dla fabuły. Imperium Kelewanu przypomina nieco dawną cesarską Japonię, z jej rozbudowanym honorem samurajskim i kulturą wojowników. Oprócz Puga w książce występują inne, warte poznania postaci, jak Tomas, rycerz dzierżący spuściznę przedwiekowego Valheru, czy Arutha, prawdziwie idealny książę Midkemii, dysponujący większością cech przypisanych władcy przez Machiavellego. Nawet bohaterowie negatywni bywają interesujący, co dla mnie jest dużym wyznacznikiem umiejętności pisarza. Mistrza Magii, tak jak pozostałe części cyklu na pewno warto przeczytać.
Książki Feista to typowe fantasy w stylu tolkienowskim, co widać najbardziej w pierwszej części cyklu- Adepcie magii. W następnych książkach Feist coraz bardziej wybija się na samodzielność. Autor stworzył spójny i wiarygodny świat, rządzący się swoimi prawami i mający wewnętrzną logikę. Jego bohaterowie są pełnowymiarowi, akcja powieści jest zawsze sensowna i wartka, a opisy plastyczne i nie przesadnie długie. Przede wszystkim zaś ma umiejętność tworzenia bohaterów których lubimy. Najlepszym przykładem jest Pug, główna postać Adepta Magii. Autor doskonale zdawał sobie sprawę z tego, jak udał mu się Pug, bo wykorzystał tę postać w wielu innych książkach, także jako bohatera drugo-, a nawet trzecioplanowego. W „Adepcie Magii” Pug jest postacią centralną i jego dojrzewanie jest jedną z osi powieści, choć nie jedyną. W książce występuje wiele interesujących bohaterów, a ich przygody i działania są ciekawie opisane. Polecam ten cykl i zachęcam do zapoznania się z twórczością Raymonda E. Feista, bo naprawdę warto!
Starszy brat Alexandry zmarł w noc, kiedy ukończył szkołę. Ten dzień zmienił wszystko dla niej. Już nie była imprezową dziewczyną. Już nie dbała o to, by być popularną i nie była już jej rodziną - szczęśliwą jednostką, o której zawsze myślała. Jedyną osobą, która mogła pomóc jej leczyć, była ta sama osoba, która kochała swojego brata tak samo jak ona, jego najlepszego przyjaciela. Ma tylko nadzieję, że jej serce nie złamie się, gdy Jesse się poruszy, a ona wie, że to zrobi. Po śmierci Ethana Jesse celował w koszykówkę, imprezowanie i dziewczynki. Wykorzystał to wszystko, by odwrócić emocje, ale ironią było to, że Alex był jedyną osobą, która mogła zrobić to za niego. Pomagała mu zapomnieć, ale była jedyną osobą, z którą nie powinien być, ponieważ sekrety, które znał, mogły wszystko zniszczyć. Mogliby ją roztrzaskać. To jest część pierwsza, więc spodziewaj się, że będzie to koniec.
obrazekTego roku noc nastała w Dolinach Gruaron wcześniej niż zwykle - a wraz z nią pojawiły się grychty. Na wieść o ich nadejściu mieszkańcy prowincji chronią się w zimowych kryjówkach lub rzucają do panicznej ucieczki, chcąc zejść z drogi krwiożerczym stworzeniom, które będą polować na nich aż do wiosny. Wioski wyludniają się, szlaki pustoszeją. W Dolinach nastaje czas grozy, czas krwi i szaleństwa. Newia Tremor nie zdaje sobie sprawy z niebezpieczeństwa. Znużona podróżą nie wie również, że została zwabiona do przeklętej prowincji podstępem. Nie ma wreszcie pojęcia, że ledwo w Dolinach pojawiły się bestie, jej dawny kochanek, Gret Orin, wyruszył jej na spotkanie. Grychty są jednak szybsze. Bez ostrzeżenia spadają na samotny dyliżans i mordują towarzyszy Newii. I wtedy los stawia na drodze dziewczyny Horda - członka potężnego bractwa wojowników, którzy jako jedyni ośmielają się walczyć z potworami. Ich usługi mają jednak wysoką cenę. Także Newii przyjdzie wkrótce ją zapłacić, zwłaszcza że podczas wędrówki przez zimowy, pełen potworów las niechcący poznaje mroczne sekrety Gildii Hordów.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności