Star Wars - The Force Unleashed II [2011] PC.part7.rar
-
Anno 2070 -
Assassin's Creed -
Assassin's Creed 2 -
Assassin's Creed Brotherhood -
Assassin's Creed Revelations -
Batman Arkham Asylum PL -
Batman Arkham City -
Battlefield -
Battlefield 2 Bad Company -
Battlefield 2 Bad Company-Vietnam -
Battlefield 3 -
Bioshock 2 -
Bulletstorm -
Call of Duty -
Call Of Duty 1 -
Call Of Duty 1 United Offensive -
Call of Duty 2 -
Call of Duty 4 Modern Warfare -
Call Of Duty 5 World at War -
Call of Duty 6 Modern Warfare 2 -
Call of Duty 7 Black Ops -
Call of Duty 8 Modern Warfare 3 -
Cities XL 2012 -
Civilization V -
Crysis 2 -
Dead Island -
Dead Space 2 -
Empire Total War -
Far Cry 2 -
GRY PC -
GTA -
GTA IV -
GTA IV Episodes from Liberty -
Homefront -
Just Cause 2 -
Król Artur -
Król Artur II -
Mafia 2 -
Metro 2033 -
Prince of Persia -
Prince of Persia 2009 -
Prince of Persia Trylogia -
Resident Evil 5 -
Saints Row -
Saints Row 2 -
Saints Row The Third -
Star Wars The Force Unleashed -
Star Wars The Force Unleashed II -
Warhammer 40000 Space Marine
Star Wars: The Force Unleashed II to druga odsłona serii gier akcji TPP, prezentujących nieznane dotąd wydarzenia ze świata stworzonego przez George’a Lucasa z perspektywy Ciemnej Strony Mocy. Za opracowanie produkcji, rozgrywającej się w okresie między III i IV epizodem Gwiezdnych Wojen, odpowiada firma LucasArts.
W kontynuacji The Force Unleashed ponownie wcielamy się w rolę Starkillera, czyli sekretnego ucznia samego Dartha Vadera. Autorzy nazywają tę część „mrocznym” epizodem – na wzór filmowego Imperium Kontratakuje. Podobnie jak w części pierwszej uczestniczymy w wielu epickich wydarzeniach, podczas których wykorzystujemy ogromną potęgę Mocy. Główny bohater dysponuje wieloma technikami walki – nowością w tym odcinku są umiejętności m.in. Mind Trick (zmuszająca przeciwników do walki po naszej stronie lub np. do skakania w przepaść) i Force Fury (pozwala kilka razy na poziom „wymaksować” wszystkie posiadane umiejętności), chociaż najczęściej korzysta z niezawodnych mieczy świetlnych. Zmianom uległa również sama rozgrywka stawiając równie silny akcent na taktykę i zagadki, co na walkę. Sama walka zaś wymaga większego skupienia, pojawiają się bowiem przeciwnicy o przeróżnych opornościach wymuszający zmianę taktyki.
Jako urozmaicenie dla tradycyjnych poziomów chodzonych autorzy przygotowali sekwencje, w których siedzimy za sterami myśliwca TIE oraz wstępy do niektórych poziomów prezentujących swobodne opadanie w połączeniu z omijaniem przeszkód i walką.