AAA.7z
-
! WORMS -
123 -
Absolver PL w jednym pliku -
ARMA 3 -
Assassins Creed Origins (h 123) -
BlackSite Area 51 PL w jednym pliku -
Call of Duty 1 -
Call of Duty Modern Warfare 3 (CoD MW 3) -
Call of Juarez 2006 v1.1.1.0 PL -
Conan Exiles PL -
Darksiders 3 PL (Dubbing PL + Napisy PL) -
Dead or Alive 6 -
Dead Rising 4 PL -
FIFA 06 PL -
Fifa 13 Spolszczenie -
Fifa 17 -
Frostpunk(1) -
gry pc -
GTA 5 PL -
Half Life 2 PL -
Half-Life 2 PL Deatchmatch PORTABLE -
Half-Life 3 Ultimate Edition -
ISO(1) -
Kapitan Pazur PL (Captain Claw PL) -
Max Payne Antologia PL -
NFS MW 2005 -
NFS Underground 1 -
NFS Underground 2 -
Nfs Underground 2 PL -
ReCore Definitive Edition -
Risen 2 PL Repack -
Sniper Elite Nazi Zombie Army -
Sniper Ghost Warrior 3 -
Steins Gate 0 -
The Forest -
U1(1) -
Wolfenstein The New Order -
worms -
Worms Armageddon -
worms armagedon -
Worms Armagedon(1) -
Worms Armagedon(2) -
Worms world party -
Worms World Party(1) -
Worms world party(2) -
Worms(1) -
Worms(2) -
Worms(3) -
Ys VIII Lacrimosa of DANA -
🎞️ GAMES [PC] [iso]
Hammer & Sickle to taktyczna gra akcji z elementami cRPG przygotowana przez studio developerskie Nival Interactive. Stanowi ona ideowego następcę bardzo udanego Silent Storma (zastosowano ten sam engine). Akcja toczy się w 1949 roku, kiedy to tarcia pomiędzy państwami wchodzącymi w skład paktu NATO i Związkiem Socjalistycznych Republik Radzieckich osiągnęły bardzo niepokojący poziom. Wojna nuklearna wisi na włosku. Centrum potajemnych potyczek sił specjalnych i tajnych agentów stanowią Niemcy rozdarte na dwa regiony okupacyjne, zachodni i wschodni.
Gracz staje się doświadczonym agentem rosyjskiego wywiadu, który zostaje wysłany do brytyjsko-amerykańskiej strefy okupacyjnej celem nawiązania kontaktu z grupą polskich członków ruchu oporu. Przez cały okres wojny walczyli oni z Nazistami (bohater Hammer & Sickle ściśle z nimi współpracował), a po jej zakończeniu zniknęli, by teraz ponownie się pojawić. W jakim celu? Tego musimy się dowiedzieć. Warto też dodać, iż gra ma budowę otwartą i nie zmusza nas do kroczenia jedną, określoną przez autorów ścieżką. Co więcej nasze wybory i podjęte decyzje w dużej mierze wpłyną na to czy wybuchnie III wojna światowa czy też nie. Grę wyposażono w specjalny wskaźnik, który pokazuje stopień wrogości pomiędzy zwaśnionymi stronami. Gdy na skutek naszych działań (potyczki z udziałem broni palnej, ilość zabitych cywilów etc), osiągnie zbyt wysoki poziom, konflikt zbrojny stanie się rzeczywistością.
Cała akcja Hammer & Sickle umiejscowiona została na obszarze kilku tysięcy kilometrów kwadratowych w południowej części Niemiec. Operujemy zarówno w dużych miastach, małych miasteczkach i wsiach, na terenach niezabudowanych, np. w lasach, jak również na terenach byłych, tajnych kompleksów wojskowych III Rzeszy. Musimy mieć małą bazę operacyjną, zaopatrzyć się w broń (90 typów autentycznych broni z tych czasów) i ekwipunek, potrzebne dokumenty, ubrania oraz zwerbować wyszkolonych ludzi do swego oddziału. To wszytko kosztuje, a pieniądze zdobędziemy, wykonując kolejne misje na zlecenie. Każdy nasz ruch i wyczyn wywołuje reakcję otoczenia i to zarówno w skali mikro i makro. Mowa tu o tym, że zastrzelenie jakiejś wojskowej persony w centrum miasta spowoduje nie tylko zamieszanie w miejscu zamachu, ale też w całym regionie pojawią się patrole, które znacznie utrudnią działania bohaterom.
Podobnie jak w Silent Storm ludzie wchodzący w skład naszego komando posiadają swoje indywidualne statystyki, współczynniki i charaktery. Zdobywają też doświadczenie w czasie walki. Ich nastawienie względem siebie i otoczenia oraz morale zmienia się w czasie i zależy od wielu czynników, w tym: od warunków walki, wzajemnych niesnasek i różnic temperamentów. W skrajnych przypadkach dani osobnicy mogą nawet zwrócić się przeciwko sobie lub odejść z oddziału.