-

4 -

252 -

116 -

15
393 plików
187,91 GB
Rok w wyszukiwarce: Czego szukali Polacy w 2011 r.?
W 2011 roku hasłem najszybciej zyskującym na popularności był „kwejk”, wśród wyszukiwanych osób – „Adele”, a pierwszą Polką na liście okazała się Maja Sablewska.
Warszawa, 15 grudnia 2011 – Google prezentuje Zeitgeist 2011, czyli doroczne zestawienie haseł najczęściej wpisywanych oraz najszybciej zyskujących na popularności w wyszukiwarce Google w Polsce i na świecie w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Jest ono spojrzeniem na miniony rok ze zbiorowej perspektywy zainteresowań internautów, a jednocześnie swoistym barometrem najważniejszych wydarzeń i najgorętszych trendów.
W Polsce w 2011 roku hasłem najszybciej zyskującym na popularności był „kwejk”, czyli serwis satyryczny tworzony przez internatów. Na kolejnej pozycji znalazła się gra komputerowa „minecraft”, którą pasjonują się fani budowania i tworzenia wirtualnego świata. Wśród wyszukiwanych osób najbardziej rosło zainteresowanie Adele, a pierwszą Polką na tej liście okazała się Maja Sablewska.
Wyszukiwania najszybciej zyskujące na popularności w Polsce w 2011 roku:
kwejk
minecraft
facebook.pl
spis powszechny
x factor
sala samobójców
przepis na życie
prosto w serce
tablica.pl
adele
Osoby najszybciej zyskujące na popularności
adele
amy winehouse
maja sablewska
kate middleton
andrzej lepper
grubson
jan paweł II
ewa farna
nicole scherzinger
honorata skarbek
Google przygotował także zestawienia haseł o rosnącej popularności w Polsce dla kilku kategorii tematycznych, takich jak filmy, jedzenie, muzyka, sport, podróże, zwierzęta domowe, gry komputerowe i programy telewizyjne.
Filmy
sala samobójców
piekielna zemsta
transformers
kowboje i obcy
turysta
oszukać przeznaczenie 5
czarny łabędź film
mgła
red
american pie 8
Jedzenie
polędwiczki i wieprzowe przepisy
tłusty czwartek 2011
sałatka z ogórków
ogórki małosolne przepis
chleb dukana
oreo
cukinia przepisy
biszkopt przepis
nalewka z malin
żurek przepis
Muzyka
maleńczuk ostatnia nocka
nowości muzyczne 2011
varius manx przebudzenie
kayah za późno
blue cafe buena
przystanek woodstock 2011
disco polo 2011
zakopower boso
rihanna man down
selah sue
Sport
adamek kliczko
us open 2011
euro 2012
liga mistrzów 2011
liga światowa 2011
wimbledon 2011
kliczko haye
copa america 2011
eurobasket 2011
polska argentyna
Podróże
chorwacja
bułgaria
seszele
tunezja
lazurowe wybrzeże
wyspy kanaryjskie
malediwy
dominikana
sardynia
dubaj
Zwierzęta domowe
terraria
piesek boo
husky adopcje
zaklinacz psów
rasy psów małych
maltańczyk miniaturka
pomeranian
imię dla konia
papuga żako
owczarek szwajcarski
Gry komputerowe
minecraft
friv
hax Ball
goodgame mafia
shake fidget
battlefield 3
symulatory farmy 2011
nickelodeon gry
skyrim
fifa 12
Produkcje telewizyjne
x factor
przepis na życie
prosto w serce
rodzinka.pl
pamiętniki wampirów
triumf miłości
top model
pierwsza miłość
plotkara
californication
W 2011 roku światowe rankingi w kategorii najszybciej zyskujących na popularności haseł otwiera Amerykanka Rebecca Black z piosenką „Friday”.
Hasła najszybciej zyskujące na popularności w 2011 roku na świecie:
rebecca black
google+
ryan dunn
casey anthony
battlefield 3
iphone 5
adele
東京 電力(TEPCO) [Elektrownia jądrowa w Tokio]
steve jobs
ipad 2
Światowe i polskie listy popularnych haseł można znaleźć na stronie internetowej www.googlezeitgeist.com/pl
Co to jest Zeitgeist?
Pod koniec każdego roku Google przygotowuje zestawienie „Zeitgeist” (z jęz. niemieckiego: „zeit” – „czas” oraz „geist” – „duch”, czyli „duch czasu”), podsumowujące miliardy zapytań wpisywanych codziennie przez internautów w okno wyszukiwarki na całym świecie. Oprócz list wiodących wyszukiwań roku 2011, Google oferuje również kilka ogólnodostępnych narzędzi, takich jak Google Trends i Statystyki Wyszukiwarki Google, które umożliwiają samodzielne sprawdzenie zarówno globalnych, jak i regionalnych trendów w wyszukiwaniu w wybranym czasie, a nawet z prognozą na przyszłość.
Narzędzia Google nigdy nie pozwalają na identyfikację poszczególnych użytkowników, a badania są oparte na anonimowych i zbiorczych podsumowaniach frekwencji wyszukiwanego hasła w określonym przedziale czasowym. Szczegóły można znaleźć na stronie www.google.com/zeitgeist.
Źródło: “Google Zeitgeist”.
Nie ma plików w tym folderze
-

0 -

0 -

0 -

0
0 plików
0 KB
Chomikowe rozmowy
Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (1)





Foldery






Pokaż wszystkie
Pokaż ostatnie




ZAPRASZAM 

