HGEC_Normal.7z
-
10 acapelli z lat 80-tych i 90-tych vol.1 -
100 Jazz A -
100 Jazz B -
AF.S.1001.SOUND.EFFECTS -
aircraft -
AKAi - Ambient Chill -
ambience -
Ambience -
animals -
applause -
appliances -
arcadeandgames -
Atmospheres -
automobiles -
Bakłażan -
Bass -
bathroom -
Cheryl Dilcher - Butterfly (1973) -
comical -
communications -
crashes -
DaVinylFactory3 -
doorsanddrawers -
Drums -
explosions -
foley -
Gry na PPSSPP sprawdzone przeze mnie -
horror -
kitchen -
liquid -
Liquid Morphine -
lowendsweetners -
mechanical -
Melody -
metal -
miscellaneous -
officesupplies -
Pads -
people -
Percusive -
Romy -
sciencefiction -
Synth -
testtones -
The Witcher poradniki -
tools -
transitionalelements -
Vinyl Factory Drumz 2 -
Vinyl Factory Drumz 3 -
weapons
C:\Program files\Oblivion\Data\
Gdy wypakujemy paczkę z modem wchodzi w ten folder i w środku szukamy folderów takich jak meshes i textures ewentualnie sound prócz tego powinien się znaleźć plik o końcówce .esp, gdy nie znajdziemy któregoś z tego co wymieniłem proszę się nie martwić widocznie nie trzeba tych plików,
Wszystko to wklejamy do folderu Data , jeśli podczas kopiowania komputer pyta czy nadpisać jakiś folder to trzeba akceptować, jeśli pyta czy nadpisać jakiś plik to znaczy,że któryś z poprzednio wgranych modów się nakładają trzeba wyłączyć poprzedni jeśli mamy możliwość.
Także trzeba pamiętać jeśli wrzucamy mod z plikiem o końcówce .esp trzeba go aktywować za pomocą launchera gry wybieramy pliki danych lub data files i tam zaznaczyć wgrany mod.