Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Sprill & Ritchie Adventures in Time.zip

GameEndHDmovie / Gry Portable od 100 MB / Sprill & Ritchie Adventures in Time.zip
Download: Sprill & Ritchie Adventures in Time.zip

137,34 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Crashday to, można powiedzieć, nowoczesna wersja przeboju sprzed lat, gry Stunts, co zresztą sugerują sami twórcy, zespół Moonbyte, zadając retoryczne pytanie – „Do you remember Stunts?” (pol. Czy pamiętasz Stunts?). Przypominam, że w grze Stunts mogliśmy ścigać samochodami po trasach pełnych najróżniejszych przeszkód, ramp, skoczni, itp. Crashday oferuje graczom ten sam typ rozgrywki, wzbogacony o osiągnięcia techniczne ostatnich lat, tj. nowoczesna trójwymiarowa grafika, realistyczny model jazdy i model zniszczeń pojazdów; oraz elementy pochodzące z innej głośnej produkcji, Carmageddon, tj. cały asortyment gadżetów i broni, które uprzykrzą życie oponentów. Mamy więc szereg różnorodnych tras pełnych przeszkód, tuneli i pułapek, dwanaście odmiennych samochodów, pięciu oponentów (każdy o trzech indywidualnych cechach charakteru) oraz całkowitą swobodę poruszania się – zabawa gwarantowana. Całości obrazu tej produkcji dopełnia funkcja „replay”, dzięki której możemy obejrzeć swoje dokonania, oraz potężny edytor tras. Crashday pozwala na rozgrywkę w trzech trybach, single mode, career mode oraz multiplayer.
obrazek Trzecia część Crasha to godne pożegnanie się z matczyną platformą PSX'em. Najlepsza odsłona? Opinie sa podzielona, moja za to mówi: "TAK!". Dlaczegóż to? Po pierwsze, grywalność to najwyższa półka, oczywiście jesli chodzi nam o Szaraka. Twórcy (Naughty Dog) postarali się, aby nie było zbyt wtórnie i dodali parę fajnych patentów. Ale najpierw fabuła - a więc musisz skopać mały zadek Cortexa. Zadanie nie łatwe. Lądujesz w Warp Roomie w którym wlatujesz do kolejnych poziomów. A w nich musisz zebrać fioletowy krsyształ. I im więcej ich masz, tym więcej leveli ci się odkrywa. I tym sposobem dochodzisz do końca, czyli Cortexa. Poziomy są bardzo zróżnicowane - od oceanu, przez Egipt do futurystycznych klimatów - nudzić się nie da. Co do wyżej wspomnianych patentach, doszły poziomy z pływaniem, możesz również pojechać siostra Crasha po jej tygrysiku po długiej trasie pełnej przeszkód, masz szansę też spróbować jazdy na motorze - świetna sprawa. Czy można w to grać bez skrzywienia? Tak! Osobiście bardzo polecam ten tytuł.
obrazek Minimalne wymagania systemowe: Windows 7 / Vista / XP 1.5 GHz Processor 512 MB Available System Memory 128 MB DirectX 9.0c Compliant 3D Video Card 1 GB wolnego miejsca na dysku DirectX 9.0c W skrócie: Formuła 1...najważniejsza rzecz to brak licencji:), kontrolujemy własny team, modyfikujemy poszczególne elementy bolidu, pełny kalendarz, wybór sponsorów, budowa zaplecza, oglądanie 17-tu wyścigów w 3D, dostępny edytor, zatrudnianie kierowców ...itd:) Po prostu połączenie menadżera i arcade!!
obrazek Blue Shift to kolejny po Opposing Force, tym razem samodzielny dodatek do nieśmiertelnego Half Life’a. Gracz wciela się w nim w rolę strażnika w Black Mesa, którego zadaniem jest zbadanie zastrzeżonych pomieszczeń tajemniczej budowli rządowej i uratowanie pozostałych przy życiu naukowców. Na jego drodze staną zarówno obce formy życia, powstałe w wyniku nieudanych, przeprowadzonych w laboratorium badań, jak również oddziały wojska przybyłe na miejsce, aby eksterminować resztę zarażonych ludzi. Wędrując przez kolejne pomieszczenia, będziemy odkrywać z wolna kulisy tajnych eksperymentów prowadzonych za murami laboratorium. W porównaniu do pierwowzoru w Blue Shift, poprawiona została sztuczna inteligencja komputerowych przeciwników, dopracowana została również jakość animacji. Tryb gry wieloosobowej umożliwia rozgrywkę maksymalnie trzydziestu dwóch graczy w trybach Deathmatch, Capture the Flag itd. Pudełko z grą zawiera ponadto Half-Life High Definition Pack, dodatek który uaktualnia modele broni i postaci we wszystkich poprzednich częściach serii.
obrazek Oficjalny add-on do gwiezdnej strategii, pt. Hegemonia: Legions of Iron, stworzonej przez zespół Digital Reality (autorzy dwóch pierwszych części cyklu Imperium Galactica). Dodatek ten rozszerza podstawową wersję gry o piętnaście nowych map przeznaczonych do rozgrywki zarówno w trybie single jak i multiplayer oraz dziesięć nowych statków kosmicznych, w tym jednostek charakterystycznych dla danej nacji, dyplomatycznych oraz sond. Ponadto autorzy wzbogacili drzewo technologiczne o 50 nowych wynalazków. Pojawiły się nowe jednostki zwiększające taktyczne możliwości rozgrywki (herosi, najemnicy, itp.) oraz nowy rodzaj zadań, tj. misje szpiegowskie. Poprawiono procedury sztucznej inteligencji i efekty audiowizualne, a także wprowadzono zmiany w samej rozgrywce, tak by gracz mógł spokojnie zapanować nad wszystkimi jej aspektami (np. dodano symultaniczne prowadzenie badań nad kilkoma wynalazkami). W Hegemonia: The SOLON Heritage znajdują się też narzędzia przeznaczone do opracowywania własnych modyfikacji gry.
obrazek Haegemonia: Legions of Iron to najnowsza kosmiczna strategia czasu rzeczywistego 3D stworzona przez węgierski zespół Digital Reality, odpowiedzialny między innymi za powstanie Imperium Galactica II: Alliances. Nie jest to jednak jej kontynuacja, lecz produkt pełen nowych pomysłów i rozwiązań, czerpiący pomysły z obu części Imperium Galactica oraz z gry Homeworld. W grze możemy kontrolować jedną z czterech dostępnych ras, choć spotkamy ich znacznie więcej. Haegemonia posiada bogatą fabułę, na którą składają się dwie duże kampanie połączone z szeregu misji i zadań. Historia przenosi nas w odległą przyszłość, do roku 2104. Rząd Ziemi pogrążony jest w głębokim konflikcie z ziemskimi koloniami, reprezentowanymi przez niepodległych mieszkańców Marsa. Na początku musimy opowiedzieć się po jednej ze stron, lecz prawdziwe wyzwanie nadejdzie spoza Układu Słonecznego. Podobnie jak w Imperium Galactica I, ludzkość powoli rozwija się w początkowych misjach, nie tylko zyskując kontrolę nad większym obszarem przestrzeni, ale również odkrywając nowe wynalazki i sposoby sprawowania władzy. Czas na prawdziwą konfrontację z obcymi przychodzi później... W grze kontrolujemy każdy aspekt naszego kosmicznego imperium, od wydobywania surowców na planetach, ustawiania produkcji, kontrolowania jednostek naziemnych, po prowadzenie zwiadu kosmicznego i kolonizowanie nowych układów planetarnych. Jednakże główny nacisk położony został na walkę, a w szczególności duże kosmiczne bitwy. Za efektowne przedstawienie toczących się zmagań odpowiada nowy zaawansowany silnik graficzny. Tryb rozgrywki wieloosobowej jest na tyle trudny, iż każdy kto pod koniec gry będzie kontrolował cztery planety może się uważać za „bardzo dobrego” gracza.
obrazek Grand Theft Auto III to trzecia odsłona kontrowersyjnej gry akcji, w której wcielamy się w pozbawionego wyrzutów sumienia amerykańskiego przestępcę. Rewolucyjna pod względem technologii produkcja została stworzona przez szkockie studio Rockstar North, a wydano ją kolejno na PS2, PC i pierwszej konsoli Xbox. Rzeczą odróżniającą GTA III od poprzednich odsłon serii jest w pełni trójwymiarowa, wyznaczająca w 2001 r. nowe standardy, oprawa graficzna, wykonana przy użyciu silnika RenderWare. Dzięki niej możliwe było wygenerowanie bogatego w obiekty i sterowanych przez AI ludzi, którzy tworzą razem wielkie, tętniące życiem miasto. Owa metropolia to Liberty City, wirtualna adaptacja Nowego Jorku, zaś osobnikiem, jakim możemy w grze sterować, jest wiecznie milczący Claude Speed. Młodzian ten jak każdy bohater w serii GTA, pragnie stać się bossem przestępczego półświatka. Chłopak ma do zrealizowania kilka istotnych celów, jak chociażby zemstę na swojej byłej dziewczynie, Catalinie, która o mało co nie wpędziła go do więzienia. Swoje zadania Claude otrzymuje od kilkunastu charyzmatycznych szefów, których poznajemy w wykreowanych z pomysłem cutscenkach. Wśród zleceń trafiają się niekiedy zadania zaprojektowane z przymrużeniem oka (np. zbieranie porozrzucanych na ulicy „świerszczyków”), a także liczne aluzje do innych gier akcji, np. misja „Two-faced Tanner”, w której autorzy nabijają się z dwuwymiarowego policjanta, bohatera Drivera 2. Fabuła GTA III jest nieliniowa, co oznacza, że większość misji (szczególnie pobocznych) można wykonywać w dowolnej kolejności, a nawet zrezygnować na jakiś czas ze zleceń i oddać się swobodnej eksploracji Liberty City. Do swojej dyspozycji bohater ma całą przestrzeń trzech połączonych ze sobą wysp (Portland, Staunton Island i Shoreside Vale). Odległości między nimi może pokonywać za pośrednictwem mostów i tuneli bądź też dzięki kilku rodzajom motorówek (Claude nie posiada umiejętności pływania). Fundamentalną rolę w GTA III spełniają dziesiątki nielicencjonowanych pojazdów, które podzielić można m.in. na auta dostawcze, rodzinne czy sportowe. Część z nich ma specjalne właściwości (np. unikalny, kuloodporny odpowiednik Humvee - Patriot), inne są bardzo rzadko spotykane (np. samochód-lodziarnia). Pojazdy mogą poszczycić się kilkunastoma strefami uszkodzeń oraz nadzwyczaj intuicyjnym modelem sterowania. Oferują także możliwość prowadzenia ostrzału w trakcie jazdy (drive-by) oraz opcję słuchania ośmiu stacji radiowych (większość puszczanych w nich utworów nagrano specjalnie na potrzeby Grand Theft Auto III). Każdy z wozów dane jest nam przechowywać w garażach, umiejscowionych przy kryjówkach Claude’a w poszczególnych dzielnicach.
obrazek Gothic to pierwsza gra w dorobku firmy Piranha Bytes utworzonej w 1997 roku przez piątkę byłych pracowników studia Greenwood Entertainment. Prace nad nią rozpoczęły się jednak rok wcześniej. Projekt oparty został w całości na autorskich rozwiązaniach technologicznych, w tym silniku graficznym ZenGin. Akcja gry przenosi graczy do fantastycznego Królestwa Myrtany, którym rządzi król Rhobar II. Wcielając się w postać Bezimienngo trafiają oni do kolonii karnej na wyspie Khorinis. Otacza ją magiczna, przenikalna jedynie z zewnątrz bariera, którą stworzyli arcymagowie. Niestety, w trakcie inkantacji wydarzyło się coś niespodziewanego. Zasięg zaklęcia okazał się większy niż przewidywano i bariera otoczyła cały obszar Górniczej Doliny, więżąc także magów. Główny bohater to jeden ze skazańców strąconych do kolonii karnej. Wkrótce jednak okazuje się, że nie jest zwykłym więźniem, a wysłannikiem boga Innosa, który pokonać ma zło czające się we wnętrzu magicznej kopuły... Fabuła Gothic, choć linearna, odznacza się rozmachem i dynamicznymi zwrotami akcji. Świat gry nie jest zbyt rozległy, ale obejmuje dosyć zróżnicowane lokacje jak Stary i Nowy Obóz, Obóz Sekty, Obóz Bandytów, kilka kopalń, a nawet wioskę orków. W trakcie swoich przygód Bezimienny może napotkać ponad 200 postaci niezależnych i dołączyć do kilkunastu gildii (np. Kopacze, Cienie, Szkodnicy, Strażnicy Świątynni, Najemnicy), z których każda kieruje się nieco innymi motywami działań. Na jego drodze staje także kilkadziesiąt rodzajów potworów - od chrząszczy i ścierwojadów, poprzez szkielety a na demonach skończywszy. Jak przystało na tytuł łączący elementy gry akcji i cRPG, ważną rolę w Gothicu odgrywa walka. Arsenał broni, pancerzy i artefaktów (amulety i medaliony) jest spory, choć dostęp do niektórych przedmiotów bywa ściśle limitowany (można je tylko wykonać samemu lub zdobyć pokonując przeciwnika). Zależnie od upodobań gracza, Bezimienny może władać mieczami jedno i dwuręcznymi, toporami, maczugami, młotami, kuszami lub łukami. W grze zastosowany został prosty system współczynników i umiejętności. Postać głównego bohatera opisana jest przez atrybuty: siły, zręczności oraz maksymalnego zdrowia i many. Po awansie na kolejny poziom doświadczenia Bezimienny otrzymuje 10 punktów, które gracz może przeznaczyć na podniesienie współczynników, bądź nauczenie się nowych umiejętności. Są to zarówno biegłości bojowe (władanie bronią jedno i dwuręczną) i magiczne, ale też użyteczne w codziennym życiu (np. otwieranie zamków, skradanie się, skórowanie zwierząt). Nauka i doskonalenie już posiadanych umiejętności możliwe są jedynie po znalezieniu odpowiedniego nauczyciela.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności