Child.part5.rar
-
# Castle_Story_Prototype.7z -
► Dark Shadows - Mroczne Cienie - lektor pl -
► Nottin Hill lektor pl -
► SuperMan komiksy -
►Appaloosa lektor pl -
►Dobry, zły i brzydki orginalny lektro pl -
►Harry Potter i Insygnia Śmierci część II -
►Ne wierzcie bliźniaczkom -
►Szklana pułapka 4 -
1920 Bitwa Warszawska - Chomikuj -
300 Spartan - Chomikuj -
agent xxl rodzinny interes -
alicja w krainie czarów(1) -
Anioły i demony(1) -
artur i miminki 3 dwa światy -
artur i miminki 3 dwa światy(1) -
biała i strała podbijają kosmos 2010 -
Charlie St Cloud (2010) -
disco robaczki -
Doctor Who Sezon 5 napisy pl -
duże dzieci -
emotki PNG -
Faceci W Czerni -
Faceci W Czerni 2 -
fujary na tropie (cop out) -
Grafika -
hancock -
hanna -
harry poter i zakon feniksa -
harry potter i insygnia śmierci 2010 -
iron man 2 -
jaja w tropikach -
jak ukrasc księżyc -
jak wytresowac smoka -
kick ass -
kod nieśmiertelności -
Leon zawodowiec -
Lowcy smoków -
nie cierpie walentynek -
nie zadzieraj z fryzjerem -
poznaj moich spartan -
Rendery anime -
Rendery świetlne -
SCOOBY-DOO -
Sezon 1 lektor pl -
Sezon 1 lektor pl(1) -
SHREK -
shrek 4 2010 -
Suits chomikuj -
Suits Sezon 2 napisy pl
(2011) XBOX360-STRANGE
Region: Free
ABG: http://s2.ifotos.pl/img/abg_heanhhx.png
Child of Eden to nietypowa gra zręcznościowa, obsługiwana za pośrednictwem technologii Kinect, gdzie tradycyjny kontroler zastąpiony jest ruchami ciała samego gracza. Całość projektu została opracowana na skutek pomysłu Tetsuyi Mizuguchiego, japońskiego dewelopera, który zasłynął w branży jako współautor takich tytułów, jak Ninety-Nine Nights czy seria Lumines, kładąca podwaliny pod Child of Eden.
Fabuła przenosi nas do Edenu, abstrakcyjnego archiwum, w którym przechowywane są wszystkie ludzkie wspomnienia. Zasoby te miały zostać wykorzystane do odtworzenia osobowości człowieka w ramach procesu o nazwie Project Lumi. Niestety, przed zakończeniem operacji Eden został zainfekowany tajemniczym wirusem. Zadaniem gracza jest uporanie się z tym niebezpieczeństwem.
Child of Eden kładzie nacisk na doznania zmysłowe – grę przechodzimy, wykonując gesty służące łączeniu oglądanego obrazu i słyszanego dźwięku. Poprzez ruchy dłońmi rozbijamy różnokształtne struktury, rysujące się na ekranie; wyznaczamy kierunek, w którym chcemy się poruszać. Wygląda to niczym połączenie dyrygowania orkiestrą z rzucaniem czarów, gdyż zaprojektowane przez autorów poziomy pełne są efektów specjalnych oraz krętych ścieżek, jakimi z wykorzystaniem dużej dozy zręczności musimy przemieszczać się w przestrzeni kosmicznej.