dxhr.exe
-
▣ 1080 Full HD(1) -
►FILMY 2012 CHOMIKUJ -
● Filmy -
● Filmy - James Bond 1962-2008 -
● Filmy 1950-2008 Lektor PL ( AC-3 ) -
● Filmy HD -
● Gry PC NOWOŚCI -
● Seriale -
★ Lego - KOLEKCJA -
★ Lorax 2012 -
★ Madagascar - KOLEKCJA -
★ Mały pingwin Yona Yona 2009 -
★ Miś Yogi 2010 -
★ Moi Przyjaciele Tygrys i Kubuś - KOLEKCJA -
★ Monster High - KOLEKCJA -
★ Mój Brat Niedźwiedź - KOLEKCJA -
★ Mysi agenci 2008 -
★ Myszka Miki - KOLEKCJA -
★ Paranorman 2012 -
★ PIORUN 2012 -
★ Piraci 2012 -
★ Pluto zaprasza -
★ Postaw Na Sport 2010 -
★ Przygoda w Paryzu 2011 -
★ Przyjaciele na zawsze - Friends Forever -
★ Scooby-Doo - KOLEKCJA -
★ Sezon na misia 3 -
★ Smerfy - KOLEKCJA -
★ Strażak Sam - KOLEKCJA -
★ Superman - KOLEKCJA -
★ Tajemnica zielonego królestwa (2013) -
★ The Wizards Return Alex vs Alex (2013) -
★ TinTin 2011 -
★ Tom i Jerry - KOLEKCJA -
★ Top Cat The Movie -
★ Toy Story - KOLEKCJA -
★ Troskliwe Misie - KOLEKCJA -
★ Tulisie Przygoda w słonecznej krainie 2010 -
★ Wielkanoc w Krainie Zajaczków -
★ Wielkanocna przygoda -
★ Wyspa Dinozaura 2 2008 -
★ ZACZAROWANY OŁÓWEK - PODWODNY SKARB -
★ Zarafa 2012 -
★ Żółwik Sammy 2010 -
2012 -
2013 -
BLEACH -
GRY PC ISO -
KINOWE -
ODCINKI
Core 2 Quad 2 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 1 GB , 8.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Deus Ex: Bunt ludzkości jest kolejną odsłoną słynnej serii gier action RPG, osadzoną w cyberpunkowej wizji przyszłości. "Trójka" jest prequelem dla poprzednich części, a za jej powstanie nie odpowiada już ekipa Ion Storm, lecz montrealskie studio firmy Eidos. Pomimo tego fabuła gry przygotowana została we współpracy z autorem scenariusza wcześniejszych odsłon - Sheldonem Pacottim. Produkcja otrzymała też wsparcie ze strony Harveya Smitha i Warrena Spectora, czyli twórców pierwowzoru.
Akcja Buntu ludzkości rozpoczyna się w 2027 roku w Szanghaju. Futurystyczne miasto podzielone zostało na dwie warstwy reprezentujące status społeczny ich mieszkańców - dla bogaczy zarezerwowana jest górna strefa, natomiast biedota żyje w dolnej warstwie, pozostającej w wiecznym półmroku. Niebo nad tym niezbyt przyjaznym miejscem wciąż przecinają transportowce wyposażone w migające, holograficzne ekrany. Wcielamy się w rolę Adama Jensena, przeciętnego faceta pełniącego funkcję szefa ochrony w firmie Sarif Industries, prowadzącej badania nad biomechanicznymi ulepszeniami. W przyszłości to właśnie one doprowadzą do powstania znanych z poprzednich odsłon nanowszczepów.
Pewnego dnia życie bohatera całkowicie się zmienia - do głównej siedziby laboratorium wdziera się oddział sił specjalnych i urządza prawdziwą rzeź. W dodatku atak ten umożliwiły plany budynku sporządzone własnoręcznie przez Jensena. Sam Adam zostaje poważnie ranny i zapada w śpiączkę. Po przebudzeniu mężczyzna odkrywa, że został uratowany dzięki licznym operacjom i biomechanicznym modyfikacjom ciała. Wstęp, do momentu wspomnianej rzezi, jest interaktywny, bierzemy w nim udział i widzimy całą akcję na własne oczy. Po powrocie do zdrowia na Adama czeka skomplikowana intryga do rozwiązania.
Twórcy gry postarali się wyeliminować większość aspektów Deus Ex: Invisible War, na które narzekali fani pierwowzoru – przykładem może być jeden typ amunicji dla wszystkich broni. Jednocześnie zachowano cztery charakterystyczne cechy serii – skradanie się, hakowanie, interakcje z innymi ludźmi oraz walkę. To oznacza, że w roli Jensena możemy podejść na kilka sposobów do praktycznie każdej sytuacji. Do elitarnego klubu dostaniemy się przekupując bramkarza, zabijając go, zakradając się lub łamiąc szyfr w drzwiach na zaplecze. Oczywiście nasze umiejętności są uzależnione od posiadanych wszczepów – jedna postać nie może specjalizować się we wszystkich dziedzinach, więc gracz musi dokonać wyboru według własnych upodobań.
Zrealizowanie powyższych pomysłów wymagało zastosowania kilku systemów. W przypadku skradania się możemy więc chować się za przeszkodami (wtedy oglądamy akcję z widoku TPP), korzystać z kamuflażu optycznego, ogłuszać przeciwników, a nawet przenosić ich ciała. Hakowanie paneli i komputerów zostało zrealizowane w postaci prostych mini-gierek logiczno-zręcznościowych. Rozmowy z postaciami niezależnymi przypominają takie gry jak Mass Effect – gracz otrzymuje do wyboru kilka opcji określających charakter wypowiedzi. Podczas walki korzystamy z najróżniejszych broni, które oczywiście da się w łatwy sposób podrasować. Sporym urozmaiceniem są też wszczepy zwiększające siłę bohatera – dzięki temu może on przebić ścianę i znokautować wroga stojącego za nią.
Nowy Deus Ex charakteryzuje się świetnie zrealizowaną oprawą graficzną, która operuje dwiema barwami – złotą i czarną. Kolory symbolizują odpowiednio „odrodzenie” cywilizacji ludzkiej (co jest nawiązaniem do epoki Renesansu) oraz mroczną i niepokojącą technologię. Autorzy pokusili się o więcej tego typu sprytnych symboli – jednym z nich jest układ miasta przypominający plastry miodu. W tej metaforze ludzie są bezosobowymi i masowymi elementami roju, które bezwolnie słuchają rozkazów z góry.