Rage 2011 Repack BLACKBOX PC.part12.rar
-
▣ WINDOWS 7 [ PL ] Grudzień 2012 -
■■ Breaking Bad ■■ -
■■PROMO MIX 2012■■ -
◢◤ WINDOWS 8 PL [64 BIT] -
♣ WINDOWS 7 [ 2012 ] SIERPIEŃ [32 & 64 BIT] -
001 -
002 -
003 -
004 -
005 -
Bach -
Berlioz -
Bizet -
Brahms -
Carmen i inne wielkie opery światowe -
CD1 -
CD2 -
Czajkowski -
Czajkowski-2 -
Czysta nauka -
Debussy -
Dvořák -
GRID AUTOSPORT PL [PC] -
Grieg -
Händel -
J. Strauss II -
Klasyka inaczej -
Lata 50-60 -
Legendy polskiego Rocka -
Mendelssohn -
Mozart -
Mozart-2 -
Na Boże Narodzenie -
S04E01 -
S04E02 -
S04E03 -
S04E04 -
S04E05 -
S04E06 -
S04E07 -
S04E08 -
Sezon 1 -
Sezon 2 -
Sezon 3 -
Sezon 4 -
Sezon 5 -
Smetana -
Telemann -
The Greatest OPERA Collection -
WINDOWS 7 [czerwiec 2012 ]
Core 2 Quad 2 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB , 25 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Rage to pierwsza od 1996 roku gra firmy id Software, która powstała w oparciu o zupełnie nową markę. Na czele zespołu odpowiedzialnego za jej produkcję stał John Carmack, twórca serii Doom oraz Quake.
Rage nie jest zwykłym przedstawicielem gier FPS. Jest to bowiem potężny miks, w skład którego wchodzą nie tylko etapy strzelankowe, ale także wyścigowe oraz przygodowe. Akcja gry umiejscowiona została w post-apokaliptycznym świecie, przywodzącym na myśl klasyczny obraz kina akcji Mad Max 2: The Road Warrior. Podobnie jak w filmie z Melem Gibsonem w roli głównej, tak i w Rage głównym środkiem lokomocji oraz najważniejszym dobrem jest odpowiednio zmodyfikowany oraz przystosowany do pokonywania zdradzieckich bezdroży wehikuł, przypominający wyglądem popularne buggy.
Główny bohater Rage, określany przez samych jej twórców osobnikiem o klasie Bucka Rogersa (herosa z kart amerykańskich komiksów), jest nie tylko wyzwolicielem pozostałych przy życiu mieszkańców świata gry – rządzonego żelazną ręką przez wojskowy reżim – ale także właścicielem wspomnianego wyżej pojazdu, który jest ulepszany przez całą rozgrywkę. Wehikuł ten służy nie tylko za najbezpieczniejszy i najefektywniejszy środek transportu, ale ponadto jest też źródłem dochodu - to dzięki uczestnictwu w wyścigach zdobywamy niezbędne fundusze.
Zaprojektowany przez zespół Johna Carmacka wirtualny świat należy do grona największych w historii gier FPS. Stworzenie tak dużego, żyjącego i dynamicznie zmieniającego się środowiska było możliwe dzięki technologii Virtual Texturing, która jest ulepszoną wersją technologii MegaTexture, wykorzystanej po raz pierwszy w grze Quake Wars: Enemy Teritory. W przypadku Rage została ona jednak wykorzystana w znacznie większym stopniu. Gracze stykają się tu bowiem z dwoma takowymi silnikami – jeden odpowiedzialny jest za teksturowanie terenu, natomiast drugi zajmuje się wszystkimi pozostałymi elementami gry.
id Software jest znane z kładzenia wielkiego nacisku na rozwój trybów rozgrywki wieloosobowej. Nie inaczej jest w przypadku Rage. Na potrzeby multi powstało kilkanaście specjalnych map, w grze zamieszczono również standardowe tryby rozgrywki wieloosobowej – klasyczny deathmatch, zmagania w drużynach oraz capture the flag.