Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Duch.pdf

Download: Duch.pdf

30,55 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Przygoda do KC (Duch).
Autor: Artur Marciniak
Przerobił na pdf i udostępnił: czegoj
Tekst pochodzi z MiM 5/94

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Przygoda do KC (Władca Cieni). Możliwa do rozegrania również w systemach WFRP oraz AD&D Autor: Jerzy Rzymowski Zeskanował: jetmaniac Przerobił na pdf i udostępnił: czegoj Tekst pochodzi z MiM 12/96
Przygoda przeznaczona dla 3-6 graczy na poziomach 0-5. Dla postaci rozpoczynających na poziomach 0, scenariusz przewiduje możliwość wyszkolenia na poziom 1, w trakcie trwania przygody. W drużynie powinien być przynajmniej jeden kleryk i jedna osoba potrafiąca powozić. Wydarzenia rozgrywają się we wschodniej części wyspy Skargh, która to leży we wschodniej części archipelagu Wysp Kupieckich, nieopodal Wysp Czerwonych Piratów. Klimat jest ciepły, słoneczny, wilgotny. Roślinność egzotyczna: palmy, papirusy, bambusy, wielkie drzewa liściaste i pojedyncze baobaby, pola ryżu i oczywiście typowe dla świata Orchii agawy, torujące sobie drogę ku życiu w ekstremalnie trudnych warunkach. Jeśli reptiliony jako partyzanci nie odpowiada komuś ze jakichkolwiek względów, można je śmiało zastąpić dowolną inną rasą, nawet ludźmi, choć sugeruję coś bardziej egzotycznego i potrafiącego dobrze pływać i nurkować np. nagi krokodylowe. Przygodę można śmiało kontynuować w ramach większej kampanii. Twórca: nanatar
Scenariusz do Kryształów Czasu z mechaniką The BoL Hack, przeznaczony dla 3-4 graczy. Mogą być początkujący bo poziom trudności spotkań będzie niewielki. Twórca: Mrufon
Scenariusz do Kryształów Czasu na mechanice Heroes and Other Worlds. Kontynuacja scenariusza "Jaskinia goblinów". BG uwalniając jeńców z obrzydliwych łap goblinów są świadkami umowy zawartej między goblinami a myśliwym rycerza Ragona, zasiedlającego zamek leżący nieopodal. Ork ma jakiś uraz, nie sposób dojść co jest przyczyną ale jest zdeterminowany by zamek pana został zdobyty i złupiony przez gobliny. Drużyna będzie najprawdopodobniej dążyła do pokrzyżowania im tych planów. Twórca: Mrufon
Przygoda została napisana na potrzeby systemu Kryształy Czasu, ale na mechanice Heroes and Other Worlds. Przeznaczona jest dla drużyny o średnim doświadczeniu, z rozwiniętymi statystykami bo i przeciwnik nie będzie byle jaki. Konstrukcja scenariusza wymaga obecności złodzieja i jakiegoś czarodzieja. 4-osobową drużynę powinny uzupełniać dwie postacie dobrze posługujące się bronią, bo w przebiegu przygody raczej dojdzie do walk. Mobilność drużyny ze względu na okoliczności zewnętrzne jest poważnie ograniczona. Czas akcji - późna wiosna, ewentualnie lato. Twórca: Mrufon
Przygoda do KC (Konfrontacja). Twórca: venar Tekst nadesłany na pierwszą edycję Pucharu Ostrogarskiego, zajął trzecie miejsce. Opracowany przez mastug'a i wciśnięty w szablon MAK-u.
Paczka zawiera 4 scenariusze konkursowe w oryginale nadesłane na II edycję Pucharu Ostrogarskiego organizowanego przez portal www.krysztalyczasu.pl: 1. Irysy dla zabójcy 2. Bardzo dziwny przypadek 3. Ciepło zimno 4. Dolina Węży
Przygoda do KC (Lustro Melerusa). Twórca: BAZYL Tekst nadesłany na pierwszą edycję Pucharu Ostrogarskiego, zajął drugie miejsce. Opracowany przez mastug'a i wciśnięty w szablon MAK-u.
Paczka zawiera 6 scenariuszy konkursowych w oryginale nadesłanych na I edycję Pucharu Ostrogarskiego organizowanego przez portal www.krysztalyczasu.pl: 1. Gdzieś w Hillcrest 2. Lustro Melerusa 3. Kraj w wojnie 4. Konfrontacja 5. Dobrą radę ci dam 6. Uwolnienie
Przygody zamieszczone w tawernie RPG. Gry kupieckie (tawerna nr 77) Stanica (tawerna nr 49) Autorem obu scenariuszy jest Bazyl.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności