Dark Crusade - SPOLSZCZENIE.zip
-
18 Year Old Virgin -
Against The Dark - Naprzeciw Ciemności -
An American Girl Chrissa Stands Strong -
Behind Enemy Lines Colombia -
Black & White 2 Wojna Bogów -
Bracia Przyrodni -
Cezar III -
Cezar IV -
Chłopiec w pasiastej piżamie -
Ciekawy przypadek Benjamina Buttona -
Clubbed -
Company of Heroes Opposing Fronts -
COUNTER STRIKE 1.6 -
CRYSIS -
DARK SECTOR -
Death Sentence -
DISC 1 -
DISC 2 -
Dzień wagarowicza -
Edycja Rozszerzona -
Empire Earth -
Empire Total War -
Eragon -
F.E.A.R. 2 Project Origin -
Fallout 3 -
Fallout 3 Operation Anchorage -
Far Cry -
Fifa 08 -
G.B.R. - Special Commando Unit -
GOTHIC 3 -
Gothic 3 Zmierzch Bogów -
Green Street Hooligans 2 -
Half Life 2 -
Hancock -
Hotel dla psów -
Jaja w tropikach -
Klik i robisz co chcesz -
Kozacy Antologia PL -
LEGENDARY -
Medal of Honor Allied Assault -
Medal of Honor Pacific Assault -
Mów mi Dave -
Postal 1,2 -
PURE -
Track Mania Nations Forever -
TrackMania United -
TUROK -
Wiedźmin PL -
Władca Pierścieni - Podbój -
Wycieczka na studia
Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 Ti200 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows 98 SE/Me/2000/XP
Warhammer 40 000: Dawn of War – Dark Crusade to drugie (po Winter Assault) rozszerzenie do znanej strategii firmy Relic Entertainment, odpowiedzialnej m.in. za kultowego Homeworlda. Podstawową nowinką, jaką wprowadza „Mroczna Krucjata”, są dwie nowe rasy – Necroni i Tau.Dark Crusade jest dodatkiem samodzielnym, co oznacza, że do zabawy nie jest wymagane posiadanie podstawowej wersji gry Dawn of War.
Pierwsza z nacji to humanoidalne roboty, które przez 60 milionów lat spoczywały w podziemnych cmentarzyskach planety Kronus. Wreszcie przebudziły się i postanowiły pokonać intruzów, którzy pojawili się na ich ojczystym globie. Necroni są istnymi maszynami do zabijania. Bez emocji mordują wszystko, co napotkają na swojej drodze. Same są niezniszczalne, gdyż ich metalowy pancerz posiada zdolność do automatycznej regeneracji. Bezpośrednia walka z nimi to jedno z największych wyzwań, jakie przygotowali dla nas twórcy Dark Crusade.
Rasa Tau diametralnie różni się od przedstawionej wyżej frakcji, gdyż jej pojawienie się na Kronusie ma podłoże ideologiczne. Jako najmłodsza ze stron konfliktu zaskakuje zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi, które dają jej przewagę w walce na dystans. Reprezentujące ją jednostki są także znakomitymi specjalistami w dziedzinie dyplomacji, dzięki czemu nakłaniają inne rasy do walki pod swoim sztandarem. Sprawia to, że stają się jedną z najsilniejszych sił militarnych w całej galaktyce.
Prócz wymienionych frakcji w Dark Crusade spotykamy także starych znajomych – Gwardię Imperialną, siły Chaosu, Orków, Eldarów i Space Marines. Każda z nich ostrzy sobie zęby na pustynną planetę i ma nadzieję na wyeliminowanie oponentów. Scenarzyści gry zrezygnowali ze ściśle liniowej fabuły, w związku z czym nie jesteśmy skazani na mozolne wykonywanie kolejnych misji, lecz od razu możemy zabrać się za podbijanie całego dostępnego terenu. Naturalnie w kampanii pojawiają się momenty zwrotne, które obserwować możemy z siedmiu różnych perspektyw, zależnie od nacji, którą kierujemy. Ukończenie trybu dla jednego gracza to kwestia kilkudziesięciu godzin.
W tym czasie staramy się bronić przydzielonego nam terytorium i jednocześnie atakować sąsiadów. Przejęcie wrogiej twierdzy równoznaczne jest z wyeliminowaniem przeciwnika z rozgrywki. W samej zabawie wyróżnić można okres, kiedy rozbudowujemy swoją bazę i produkujemy jednostki oraz czas, w którym skupiamy się wyłącznie na walce. Zabiegi stricte gospodarcze prowadzimy w trybie turowym – na przemian z oponentami, natomiast w trakcie bitew Warhammer pokazuje swoje walory RTS-owe, pozwalając nam na wydawanie poleceń „na gorąco”.
Ostatnią modyfikacją w stosunku do podstawowej wersji strategii jest rozwój bohatera. Od teraz herosi kierujący armiami mogą wzbogacać się o lepsze uzbrojenie i umiejętności, nabyte z pomocą specjalnych punktów, które gromadzimy podczas rozgrywki.