2862538744_41323fd036.jpg
-
1STARE ETYKIETY -
2015 -
2016 -
2017 -
2018 -
Arytmetyka dla kl.0-1 -
Boże Narodzenie -
BOŻE NARODZENIE -
Boże Narodzenie, Nowy Rok -
Chrzciny -
CHRZCINY -
Chrzciny,Komunia -
dla Babci ,Dziadka -
dla Babci i Dziadka -
dla Mamy -
dla Teściowej -
Dziecięce -
DZIECIĘCE -
Dzień Chłopaka -
edukacja polonistyczna - karty pracy -
EKOLOGIA - super ilustracje kolorowe -
Glamour and Romance -
Imienin, urodziny -
Imieniny -
IMIENINY -
Inne -
INNE -
kanapy -
Komunia -
KOMUNIA -
krzyżówki -
Mama -
Mama,Teściowa -
Matka -
Nowa Era -
Obrazki retro -
Ptaki i kwiaty -
sprawdz.matem.kl. I NOWA ERA -
SPRAWDZIANY - NOWA ERA KL. II -
Ślub -
ŚLUB -
Ślub, rocznice -
Ślub,rocznice -
Urodziny -
URODZINY -
Walentynki -
Wielkanoc -
WIELKANOC -
XIX i XX wiek w fotografii retro -
zaproszenia
"Iluzoryczne" rąbki to typowy "chwyt" mody z tych lat, który sprawiał wrażenie, że spódnica jest krótsza, niż w rzeczywistości.
Modne również były wszystkie pudełkowe żakiety z dwurzędowym zapinaniem, luźne peleryny i krótkie trencze z dużymi guzikami (plastikowe guziki to jeden z najważniejszych detali).
Absolutne hity wielobarwnych lat:
- szerokie opaski
- sukienki w geometryczne wzory - "pop-art", najlepiej czarno-białe lub w cukierkowe kolory
- dekolty-łódki
- styl marynarski, czyli spodnie za kostkę,
- apaszki
- kreska na powiece
- materiały: naturalne (bawełna i len), ekologiczne (sprane i wyblakłe), kobiece (batysty i szyfony), a także ponadczasowy jeans i ekstrawagancki nylon
- ozdoby: plisy, marszczenia, angielskie hafty
- wzory: różnorodne pasy, kuchenne kratki, groszki, kwiaty i liście, pop-art
Powrót vintage i jego odbicie w rzeczywistości:
Słodkie, dzianinowe sweterki, biżuteria w neonowych kolorach, srebrne torby z wielką rączką, spodnie z połyskiem, ozdobione cekinami koszulki polo z nadrukami, trapezowe spódniczki, a przede wszystkim dużo grafiki zostały stworzone dzięki inspiracji latami 60.
Ruch hipisowski:
„ Zewnętrzną oznakę przynależności do ruchu stanowiły długie włosy, bose stopy i swoisty ubiór. Mężczyźni i kobiety nosili długie włosy opadające na plecy, w które często wplątywali kwiaty lub wianki. Mężczyźni zapuszczali brody. Jeżeli klimat na to pozwalał, chodzili boso (po trzech tygodniach chodzenia boso skóra na stopach grubieje i tworzy naturalny but). Strój miał wyrażać związek z naturą i musiał być funkcjonalny, najlepiej w jak największym stopniu własnoręcznie wykonany, z naszywkami. Niezależnie od okoliczności, wszędzie nosiło się to samo ubranie. Przeważnie w jasnych kolorach inspirowane wzorami Indian północno- i południowoamerykańskich oraz hinduskimi. Kolorowe, kwieciste, luźne bluzki z szerokimi rękawami, indiańskie poncza, wytarte jeansy z szerokimi nogawkami – dzwony, barwne cygańskie spódnice, do tego różne tanie ozdoby z drewna i plastiku podwieszane na rzemykach. Kolorowe koraliki, paciorki na szyi i przegubach dłoni, dzwonki, pacyfki, apaszki i opaski na włosach. ”