StuntMANIA Reloaded v1.0.1 - Portable.rar
-
►Microsoft Office 2010 PL FULL -
● Abstrakcje FullHD -
● Avatary animowane -
● Kobiety -
● Kobiety FullHD -
● Różne -
● Różne FullHD -
● Siły natury -
● Teledyski -
● Walentynkowe -
● Wulkany -
● XP -
● Zieleń -
● Znaki na polach -
Adobe Photoshop CS6 Extended FULL -
ANDROID -
Aplikacje -
Avatars -
CHOMIK -
Counter-Strike -
DISCO-POLO -
Energy !!!!! -
Energy 2000 - Energy mix Vol. 24 (2011) -
Energy 2000 mix vol.29 -
FILMY !!!! 2011 -
Grafika -
Gry -
Gry PORTABLE -
Internet -
Kobiety -
Kurs HTML -
Motywy -
Muzyka -
Na pulpit -
Nawigacja -
NFS Underground 2 Portable -
Nokia N97 mini -
ODTWARZACZE -
Office 2007 Pl full wersja -
Portable -
Przydatne -
Tapety -
TAPETY -
Tapety Windows -
TECHNO -
The Sims 3 PL -
Tony Hawk Pro Skater 4 -
Tworzenie stron WWW -
Visual Studio 2010 pełna wersja -
Zoo Tycon 2
Rozpakować, dodać setup.reg do rejestru i można grać.
MTX: Mototrax to wirtualna, zręcznościowa symulacja wyścigów motocrossowych. Wydanie PC jest jednocześnie dopracowaną konwersją gier z konsol nowej generacji: Sony PlayStation 2 oraz Microsoft Xbox.
Do pokonania oddano graczom szereg zróżnicowanych wyścigów, podzielonych na cztery kategorie: Motocross (zmagania na świeżym powietrzu), Supercross (tory przygotowane w halach), Freestyle (wykonujemy zadania zlecone przez napotkane osoby) oraz przejazdy na terenach offroadowych. MTX Mototrax posiada oficjalną licencję sportu motocrossowego, dzięki czemu uświadczymy w grze prawdziwe nazwy rywalizujących zespołów, zawodników czy ich sponsorów. Co ciekawe, w grze dostępny jest tryb fabularny (a'la TOCA Race Driver) - wirtualną karierę rozpoczynamy jako żółtodziób w jednym z zespołów motocrossowych i dopiero z czasem stajemy się najlepsi w branży.
Na szczególną uwagę zasługuje rozbudowany system tricków i akrobacji, jakie możemy wykonywać podczas wyskoków. Poprawnie wykonana sztuczka oznacza zdobycie punktów liczonych do ogólnej klasyfikacji danego przejazdu. Kolejne tricki odblokowywane są w miarę postępów osiągniętych na trasach, zaś za posiadane punkty kupujemy nowy sprzęt, kaski, ubranie, itp.
Do tego dochodzi wszystkiego dochodzi również ładnie zrealizowana oprawa graficzna (dobrze wyglądające modele zawodników czy pojazdów) oraz klimatyczna ścieżka dźwiękowa (przygotowana wyłącznie dla potrzeb gry i zawierająca utwory takich zespołów jak m.in. Faith No More, Static X, Disturbed, czy The Misfits).
Wypakować do dowolnego katalogu i grać. Chodzi bez CD.
Moto Racer 2 to druga część znanych wyścigów motocyklowych spod znaku Electronic Arts. Do wyboru mamy zarówno motocykle klasy superbike jak i motocrossowe, którymi ścigamy się po różnorodnych torach i bezdrożach. Wbudowany edytor umożliwia stworzenie własnych trójwymiarowych tras, którymi można wymieniać się z przyjaciółmi.
Gra charakteryzuje się dużymi możliwościami zmiany ustawień wszelkich parametrów, oraz zaawansowanym edytorem, dzięki któremu można stworzyć swoje własne trójwymiarowe trasy.
Możliwość stworzenia nowych lub modyfikacji istniejących tras.
32 trasy w różnorodnych krajobrazach, od Amazonii do Sahary.
Zmienne warunki pogodowe, wyścigi nocą oraz efekty świetlne w czasie rzeczywistym.
Dwa tryby gry: zręcznościowy i symulacyjny.
Możliwość dostosowania poziomu realizmu jazdy ma motocyklu.
Tryb gry wieloosobowej dla 4 graczy w sieci LAN lub Internecie, lub na jednym komputerze w trybie split-screen.
Rozpakować i grać.
Gra o tytule Cristiano Ronaldo Freestyle sygnowana nazwiskiem jednego z najlepszych piłkarzy świata o dziwo nie będzie kolejną FIFĄ czy PESem, nie będzie też managerem piłkarskim lecz unikalnym połączeniem gry rytmicznej i żonglerki piłką.
Rozpakować, odpalić setup.bat i cierpliwiwe czekać aż gra się rozpakuje.
Crash Time IV to czwarta odsłona popularnego, budżetowego cyklu samochodowych gier akcji, znanego również pod tytułem Alarm for Cobra 11. Jej producentem jest studio Synetic, a wydawcą firma dtp entertainment. Marka bazuje na popularnym, niemieckim serialu kryminalnym Cobra: Oddział Specjalny, wyprodukowanym przez niemiecką stację RTL.
Twórcy podzielili Crash Time IV na dwa główne tryby rozgrywki – kampanię dla pojedynczego gracza, a także, po raz pierwszy w historii cyklu, opcję sieciową. W pierwszym przypadku pozwolono nam przejąć kontrolę nad Semirem i Benem, duetem nieustraszonych policjantów, lubujących się w ściganiu przestępców ulicami niemieckich miast. Przedstawiona w grze historia pokazuje zmagania stróżów prawa ze zorganizowaną grupą przestępczą, starającą się przejąć całkowitą kontrolę nad Kolonią.
W kampanii rozgrywka sprowadza się do patrolowania kolejnych dzielnic miasta, brania udziału w standardowych pościgach (nierzadko doprowadzających gracza do kolejnych dziupli należących do kolońskich kryminalistów), a także uczestniczeniu w zakrojonych na szerszą skalę policyjnych operacjach, popychających do przodu wątek fabularny zaserwowany w Crash Time IV.
Producent zawarł w grze ponad 100 kilometrów dróg i autostrad, rozmieszczonych na ośmiu kilometrach kwadratowych powierzchni. Postarał się również o to, by wirtualna Kolonia w jak największym stopniu przypominała rzeczywistą miejscowość, będącą jednym z najpiękniejszych niemieckich miast. W tym celu przeniósł do gry najbardziej charakterystyczne lokacje i budowle, takie jak katedra czy też piękne mosty na Renie. Po ulicach jeździ także ponad 40 typów samochodów.
W trybie wieloosobowym jednoczesnej rozgrywce może się oddawać do ośmiu osób. Uczestniczą one w specjalnych misjach, przygotowanych na potrzeby opcji multiplayer.
Rozpakować, odpalić setup.bat i cierpliwie czekać aż gra się rozpakuje.
Frozen Synapse to rozgrywana w systemie turowym gra taktyczna pozwalająca na pokierowanie mało liczebną grupą żołnierzy. Jest to druga produkcja mieszącego się w Oksfordzie niezależnego studia Mode 7 Games, które debiutowałow 2007 roku szermierczą zręcznościówką Determinance.
Gra koncentruje się na taktycznych starciach niewielkich oddziałów. Całość rozgrywana jest w turach, ale jednocześnie znacząco różni się od typowych produkcji tego typu. We Frozen Synapse obie strony planują swoje ruchy jednocześnie. Czytelny interfejs pozwala błyskawicznie zaplanować wszystkie czynności jakie nasze jednostki wykonają w ciągu kilku następnych sekund. Możemy im wydać rozkaz m.in. przemieszczania się, zajmowania określonych pozycji, przybierania postaw, chowania się za przeszkodami, czy skorzystania z granatów oraz wyrzutni rakiet. Po wyznaczeniu ruchów naciskamy spację, a potem całość rozgrywa się bez naszego udziału i jednostki wszystkich stron konfliktu posłusznie wykonują własne rozkazy. Tym samym gra działa na zupełnie innej zasadzie niż typowe turówki, w których po prostu reagujemy na ruchy przeciwnika. Zamiast tego w Frozen Synapse musimy je przewidywać. To, że w fazie planowanie wrogi żołnierz zajmuje dane pomieszczenie nie oznacza wcale, że po wznowieniu akcji pozostanie on w tym samym miejscu.
Na przebieg starć wpływa szereg aspektów i perfekcyjne opanowanie rządzących nimi zasad jest konieczne do odniesienia zwycięstwa. Przykładowo, możemy decydować w którą stronę celować będzie poruszający się żołnierz, co zapewni mu szybszy czas reakcji na poczynania wroga, niż gdyby wpierw musiał się obrócić. Jednostka schowana częściowo za osłoną bez problemu rozprawi się z odsłoniętym przeciwnikiem. Ponadto im szybciej porusza się żołnierz, tym gorsza jest jego celność. Dzięki tym oraz innym mechanizmom walki potyczki nie mają charakteru losowego. Zamiast tego ich wynik zależy jedynie od naszych zdolności taktycznych.
Druga część „brutalnych” wyścigów ze studia Bugbear Entertainment. Poprzednik znakomicie łączył elementy normalnej rywalizacji samochodowej z niczym nie skrępowaną destrukcją prowadzonych pojazdów, a na dodatek wyposażony został w robiącą spore wrażenie oprawę graficzną i nie gorszy silnik fizyczny, co znalazło uznanie w oczach przeszło sześciuset tysięcy fanów czterech kółek, w tym głównie legendarnego Destruction Derby. Nie uszło to uwadze wydawcy gry, Empire Interactive, dlatego też zafundował im kolejną odsłonę serii.
Jak można się było domyślać, autorzy wyszli w niej naprzeciw oczekiwaniom graczy i skupili się na większym wyeksponowaniu elementu „destrukcyjnego”. Zatem, kupując FlatOut 2 otrzymujemy iście niszczycielskie wyścigi samochodowe, w których samo dojechanie do mety w jednym kawałku jest sporym sukcesem. Ulepszono silnik graficzny, a także wszelkie mechanizmy odpowiedzialne za oddziaływania fizyczne, dzięki czemu liczne kraksy wyglądają jeszcze bardziej widowiskowo niż w jedynce. Odpadające drzwi, błotniki i inne elementy karoserii aut, pękające szyby, zdruzgotane zderzaki, dymiące silniki czy odpadające koła to stały element każdego wyścigu. Na dodatek na trasach umieszczono setki interaktywnych obiektów i przeszkód oraz różne karkołomne skróty, które urozmaicają i wzmacniają wszechobecną rozwałkę.
W sumie w grze występuje 16 modeli samochodów. Są one w pełni modyfikowane i każdy może je dowolnie ulepszać i upiększać. W jednym wyścigu bierze udział maksymalnie ośmiu kierowców, co jest graniczną ilością osób jaka może się zmagać równocześnie w trybie multiplayer (LAN/Internet). W przypadku rozgrywki jednoosobowej pozostałymi siedmioma oponentami zajmuje się komputerowa sztuczna inteligencja, która także doczekała się wielu usprawnień w stosunku do oryginalnego FlatOuta. Każdy kierowca posiada swój indywidualny styl prowadzenia, predyspozycje oraz nastawienie względem przeciwników.
Rozpakować, odpalić setup.bat i cierpliwie czekać aż gra się wypakuje.
Driver: San Francisco to piąta odsłona głównej serii Driver, która od zawsze stawiała na widowiskowe pościgi i liczne inspiracje filmowe. Za stworzenie produkcji odpowiada studio Ubisoft Reflections (znane kiedyś jako Reflections Interactive), które w przeszłości opracowało między innymi takie tytuły jak Shadow of the Beast i Destruction Derby.
Piąta odsłona Drivera powraca do korzeni marki i rozgrywa się w kilka lat po wydarzeniach znanych z trzeciej części serii (Driv3r), w finale której policjant John Tanner zmierzył się ze złym Jericho. Wskutek tej konfrontacji Tanner trafił do szpitala i zapadł w śpiączkę. Czas jednak leczy rany, Tanner dochodzi do siebie i w dniu kiedy ma zostać wykonany wyrok na Jericho, chce być jak najbliżej całej akcji. Przestępca z pomocą przyjaciół i dużych pieniędzy ucieka, Tanner rusza w pościg który kończy się poważnym wypadkiem i ponownym zapadnięciem policjanta w śpiączkę. Zadaniem gracza będzie udzielenie pomocy bohaterowi i przeprowadzenie go przez senne wyobrażenia o rzeczywistości. Tak skonstruowana fabuła pozwoliła twórcom na nieco więcej swobody i możliwość zastosowania zupełnie nowych, dynamicznych rozwiązań.
W grze zasiadamy za kierownicą charakterystycznego samochodu Tannera i ruszamy do największego wirtualnego miasta w historii gatunku (San Francisco, 209 mil kwadratowych), aby wykonać szereg zadań i rozprawić się ostatecznie z Jericho. Innowacyjność gry zawiera się w systemie Shift, który sprawia, że główny bohater może wcielać się w różne postacie, a więc w praktyce przełączać między samochodami/osobami. To pozwala zastosować mnóstwo pojazdów podczas pojedynczej misji i w dużym stopniu dynamizuje rozgrywkę. Jedyny limit stosowania tej umiejętności pojawia się w trakcie wykonywania zadań, nie możemy przejąć aut kluczowych dla wyścigu, pościgu itp.
Wcielanie się w różne postacie i szybka zmiana samochodów otworzyły pole do popisu dla autorów i samych graczy. Przykładowo, biorąc udział w pościgu możemy przełączać się między różnymi policjantami, a nawet przygotować nieoczekiwaną zasadzkę na uciekiniera (korzystając z ciężarówki jadącej z naprzeciwka). System pozwala monitorować najbliższą okolicę z lotu ptaka, a nawet obserwować całe miasto z dużej wysokości. W tych trybach przeglądamy parametry samochodów i szukamy nowych zadań oznaczonych ikonami.
Pobierz
