Two Worlds II.iso
-
25. godzina -
Amadeusz -
American Pie - Zjazd absolwentów -
Apaharan -
Arytmetyka diabła -
Badrinath -
Ballada o Wielkim Alu -
Barbarossa - Klątwa Przepowiedni -
Bou ying -
Czarownice z Salem -
Death Note Special -
Drugi front -
Flying Swords of Dragon Gate -
Harakiri - Śmierć samuraja (lektor pl) -
Hissatsu onna kenshi -
Hoi-sa-won -
Izo -
Klub samobójców -
Lady -
Leon Zawodowiec -
Lincoln - Historia zamachu (lektor pl) -
Magasin des suicides -
Ma-I We-I -
Men In Black - International -
Morderstwo pierwszego stopnia -
Mroki pamięci (lektor pl) -
Narkotykowy kowboj -
Niebo i piekło (lektor pl) -
Nieznośna lekkość bytu -
Noc -
Oldboy -
Osiemnaście -
Ostatni rozkaz -
Pani Zemsta -
Przygody Tintina (dubbing pl) -
Rudobrody (lektor pl) -
Sin - se - gae (New World) -
Snajper - Kolejne starcie -
Snajper 2 -
Snajper 3 -
Szczury pustyni -
Śmierć na Nilu (1978) -
Tenshi no Koi -
Unsere Mütter, Unsere Väter -
Vampire Hunter D - Bloodlust -
W kręgu zła -
Wiatr buszujący w jęczmieniu -
Wtorek -
Wyjęty spod prawa Josey Wales -
Xue Di Zi
Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.
Two Worlds łączy w sobie dynamiczny i skomplikowany system walki znany chociażby ze Star Wars: Knights of the Old Republic z poczuciem wolności gracza zaprezentowanym w serii Fallout. Celem developerów było stworzenie produkcji RPG, która przebije inne tytuły dostępne na rynku i zaoferuje miłośnikom zmagań tego typu prawdziwą możliwość wpływania swoimi czynami na cały, wirtualny świat. Nie zabrakło tutaj rozbudowanego, nielinearnego wątku fabularnego, naprawdę efektownej oprawy wizualnej czy ciekawie zaprezentowanych scen walki. Aby przyciągnąć jak najwięcej graczy, złożoność gry będzie zmienia się w zależności od podejmowanych decyzji. Do wszystkiego należy również doliczyć dość prosty w obsłudze interfejs.